Hoi sproetje,
Sproetje schreef:Eigenlijk is die link niet zo'n goed voorbeeld.
Het is heel erg leuk dat deze man zou zijn genezen, maar om eerlijk te zijn is het nog niet zo gemakkelijk om van de borrelia bacterie af te komen, niet in het regulier/alternatief maar ook niet in de homeopathie.
De genoemde
homeopaat in het filmpje ken ik niet en ik ken nu ondertussen alle homeopathische behandelaars mbt borrelia en co, maar zij is daar niet eentje van.
Sorry, maar het komt op mij nogal ongeloofwaardig over, het geeft geen goed beeld.
Nu lijkt het alsof iedere
homeopaat zomaar borreliose zou kunnen genezen
Als dat zo was, had mijn huisarts, die ook
homeopaat is dat ook gekunt!
Als je graag serieus genomen zou willen worden, kun je misschien beter iets anders als voorbeeld nemen.
Laat ik voorop stellen dat over alle Nederlandse Lyme artsen/behandelaars reguliere en niet-reguliere verschillende ervaringen zijn van mensen.
De ene persoon kan erg tevreden zijn over een arts/behandelaar terwijl een andere persoon dat niet kan zijn.
Dat geldt ook voor Klassiek Homeopatische artsen/behandelaars en komt ook voor bij mijn behandelaars en dat zal waarschijnlijk ook voor komen bij jouw behandelaar.
Er zullen altijd verschillende ervaringen zijn en blijven en daarbij kunnen ook de behandelmethoden verschillend zijn
http://www.stichtingvoorlichtingnatuurg ... SVN-02.pdf Er kunnen verschillende oorzaken aan ten grondslag liggen waarom behandelingen bij de ene persoon goed aanslaan en bij de andere persoon niet.
Oorzaken kunnen zijn:
~ hoe lang en hoe ernstig ziek je bent geworden door Lyme, hoeveel schade er aan het lichaam en de organen is ontstaan, mate en de ernst van de verzwaktheid van het lichaam en organen door ziekte, of er wel of geen defecten zijn in het ontgiftingssysteem, of er neurotoxines en (zware) intoxicaties (vergiftigingen) in het lichaam/organen zitten, etc,. etc.
De arts van het filmpje daar ben ik persoonlijk ook niet mee bekend maar ik ga er vanuit dat RTV Horizon (Brabant) het een en ander goed heeft gescreend voor de uitzending.
De arts LHK is een basisarts en staat vermeld bij Zorgkaart Nederland en in het BIG register.
Is aangesloten bij AVIG
http://www.avig.nl/Het een en ander leek mij om bovengenoemde redenen geen verkeerd voorbeeld om te kunnen vermelden.