RoelA schreef:ik vraag me zelf af (gezien de misselijkheid, gewichtsverlies, altijd lucht opboeren, ademtekort na eten, hartkloppingen na eten) of de oorzaak van al mijn ellende niet in de darmen zit. Volwassen nematodes in darm, maken vervolgens larves, larves boren zich door de darmwand heen. Klinkt aannemelijk? Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar mensen met zout ervaringen nu?
Ik volg het zout/vit. C protocol nog steeds. De hoge dosis vit. C is om je immuunsysteem te stimuleren, had ik begrepen.
Ook veel water drinken, niet om uitdroging, maar om het door het hele lichaam te krijgen.
De eerste 3 weken ziek geweest. Ook veel hoesten.
Wel was de nekpijn weg, maar ik kreeg ineens erge schouder/ bovenarmen pijn.
Moeilijk te omschrijven.
Toen ik stopte in de 14 dagen kwamen de "gewone" klachten ook meteen weer terug.
Ik zit nu in de 2e ronde
Het soort van herxen zijn een stuk minder dan de vorige keer.
Slechts 1 keer (gisteravond laat) erge hoofdpijn gehad, er kwam in de ochtend veel slijm uit m'n hoofd
Daarna was de pijn ook weer weg.
Wel nog last van de ogen, maar duidelijk minder.
Hoe het verder gaat weet ik natuurlijk nog niet, ik ga de kuur afmaken, ik hou er rekening mee dat ik straks miss. nog andere middelen zal moeten nemen.
Was er nog niet aan begonnen, omdat ik eerst alles goed wilde uitzoeken, dwz welke combi's enz. en welk protocol.
Tot nu toe gaat alles goed, en ik zie wel hoe het straks na de kuur ervoor staat. Of het voldoende is......weet ik nog niet.