NMDA schreef:En die Mangaan-Deficiëntie die bij een lyme-infectie kan ontstaan wordt ook weer in verband gebracht met een mogelijke verstoring van die Glutamine Synthetase die hierboven ook bij die Quinolinc Acid weer een rol speelt waarbij een verstoring daarvan het glutamaat niveau te hoog kan laten worden:
Dan is spirulina en chlorella wel iets om de mangaan aan te vullen.
Trouwens, wat een naar verhaal over die depressie van jouw.
Vreselijk, eerlijk gezegd, en dat het zo lang heeft geduurd vind ik ook erg.
Ikzelf heb nogal last gehad van agressieve/paniek achtige aanvallen, vooral in de avond als ik net een half uurtje lag, dat ging gepaard met elektriciteit door het hoofd.
Toen het heel erg was, durfde ik er niet over te praten....maar het kwam in een honderdste van een seconde op en ik kon het bijna niet onderdrukken, ik sprong dan overeind uit bed en wilde naar buiten rennen.
Met het nog goed werkende gedeelte van mijn brein probeerde ik het dan weg te drukken.
Het leek alsof ik werd overgenomen door iets anders, later dacht ik dat het de combi borrelia en met mijn co-infecties is geweest.
Ik las ook dat toxoplasma je gedrag kan manipuleren.
Maar het kan evengoed komen door al die toxines.....
Nu heb ik alleen nog soms een schok door het hoofd, of in mijn bovenlichaam, maar dat is minder erg.
Overdag was ik ook niet erg vriendelijk vlgs. mijn huisgenoten, mijn gedrag kon maar zo ineens veranderen naar hun zeggen.
Maar bv ook die OspA is een rotte, bv:
Antibodies against OspA epitopes of Borrelia burgdorferi cross-react with neural tissue.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/1565 ... d_RVDocSum