Medicinale wietolie - Gezondheid - Zelfbeschikkingsrecht

Voor algemene onderwerpen over gezondheid die niet te maken hebben met Lyme-Borreliose.
Roxy

Re: Medicinale wietolie - Gezondheid - Zelfbeschikkingsrecht

Berichtdoor Roxy » Vr 01 Jul 2016, 17:03

Nu maar hopen :D dat de 'criticasters' uit Zwolle en of omstreken (steden, dorpen of platte land) eens een bakkie leut Afbeelding Afbeelding gaan doen bij SSN Social Club Zwolle aan de Thorbecke gracht in hartje centrum op een mooie locatie en kunnen zien en horen dat zij een heel verkeerd beeld hebben over wat SSN doet.
Op Dinsdag middag geopend van 14.00 tot 17.00 uur.

Afbeelding
~ I may not be there yet, but I'm closer than I was yesterday ~
~ There is nothing more beautiful than a rainbow but it takes both rain and sunshine to make a rainbow ~
~ So encourage each other and build each other up - Positive connections ~

Roxy

Berichtdoor Roxy » Vr 01 Jul 2016, 17:27

Mijn persoonlijke ervaringen met SSN SCF/SCG/SCZ zijn tot nu toe erg goed.
Het is een goed georganiseerde Stichting waar een groot aantal vrijwilligers zich voor in zetten en hard meewerken om het vele werk dat moet worden gedaan te verwerken en te verzorgen.
De bestelling, verzending en de ontvangst van het product gaan goed. Mail wordt professioneel behandeld en beantwoord en de informatie verstrekking via de site FB of het forum is goed.

Zelfstandigheid, zelfredzaamheid, eigen verantwoordelijkheid en volwassenheid hebben prioriteit en blijven voorop staan. Dat vind ik op zich een prima streven.
Er zijn immers tal van ziekten, ziekte beelden en veel verschillende klachten. En voor iedere persoon blijft gelden (net als bij de reguliere- of de natuurlijke-/complementaire behandelingen) dat elke persoon/patiënt weer anders kan zijn.

Is het een sprong in het diepe? Ja, net als alle andere reguliere- of natuurlijke (Lyme) behandelingen.
Is het gevaarlijk of verslavend? Nee.
Het is proberen en beginnen met 1 druppel en als het kan en of nodig is -heel- langzaam gaan opbouwen. Daarbij is het belangrijk om goed te blijven observeren en naar te lichaam te blijven luisteren.

En belangrijk is om geduld te hebben en te blijven houden en therapie trouw te zijn.
Daarmee bedoel ik als het na een week, paar weken, maand nog niet het 'verwachte' resultaat geeft kun je niet zeggen dat het niet werkt, er niets gebeurt, het niets is en er maar beter mee kunt gaan stoppen.
Best veel mensen zijn ongeduldig en verwachten snel resultaat of een 'toverstafje'. Dat kan niet als je erg ziek bent geworden, veel klachten hebt gekregen of al jaren lang ziek bent. Stabilisatie, stappen van vooruitgang, verbetering vragen in die gevallen veel tijd.
Als de medicinale wietolie niet bevalt kun je er altijd meteen mee stoppen.

Het is een kwestie van de regie in eigen handen nemen en houden. Daarbij moet je verantwoordelijkheid, discipline en doorzettingsvermogen blijven houden en goed weten en beseffen wat je doet en weten waar je mee bezig bent.

Als je niet achter het gebruik van wietolie kunt staan of het niet aan durft te gaan gebruiken is het geen goede optie om het te gaan gebruiken.

Mijn ervaringen met het gebruik van de medicinale wietolie zijn goed.
~ There is nothing more beautiful than a rainbow but it takes both rain and sunshine to make a rainbow ~

Roxy

Berichtdoor Roxy » Ma 04 Jul 2016, 13:05

RTV Oost
Interview met RTV Oost over de opening van Social Club Zwolle
Zwolle

Opening Social Club Zwolle RTV Oost https://www.youtube.com/watch?v=CruFE5V5LsM

Openingstijden: Dinsdag 14.00 - 17.00
Thorbeckegracht 50
Foto SC Zwolle (2).jpg
Foto SC Zwolle (2).jpg (21.75 KiB) 9571 keer bekeken
RTV Oost heeft een groot bereik.
Ik hoop dat de 'criticasters' uit Zwolle en omgeving hun vooroordelen zullen kunnen laten gaan varen http://www.destentor.nl/regio/zwolle/zw ... -1.6081676
Want in de TV uitzending is te zien dat er gewoon :D (zieke) mensen zoals ik, wij zijn :D die interesse hebben, informatie willen, vragen hebben, medicinale wietolie willen gaan gebruiken of zijn gaan gebruiken.

FMeij

Berichtdoor FMeij » Wo 06 Jul 2016, 13:37

Super initiatief!
Dankjewel voor het bericht Roxy :)

Werken zit er helaas al jaren niet meer in voor mijn echtnote en mij en vanwege reeds hoge medicatiekosten schrikken reguliere prijzen voor wietolie- en pasta ons best af.
Maar eens kijken of wij daar op een mooie zomerdinsdag eens kunnen aangaan in Zwolle.

Roxy

Berichtdoor Roxy » Wo 06 Jul 2016, 14:25

Hoi FMeij,
FMeij schreef:Werken zit er helaas al jaren niet meer in voor mijn echtnote en mij en vanwege reeds hoge medicatiekosten schrikken
reguliere prijzen voor wietolie- en pasta ons best af.
Regulier is het kostbaar en via de reguliere weg niet te betalen zoals de €178,- voor een flesje van 10ml CBD olie bij de Transvaal Apotheek in Den Haag https://www.transvaalapotheek.nl/cannabis-olie/
Filmpje https://vimeo.com/155128200
Dit wordt door de Zorgverzekeraars niet vergoed.

De medicinale wietolie van SSN is naar draagkracht zodat het voor iedereen bereikbaar kan zijn.

FMeij schreef:Maar eens kijken of wij daar op een mooie zomerdinsdag eens kunnen aangaan in Zwolle.
Zeker gaan doen Afbeelding dat zal meer dan de moeite waard zijn.
De Thorbeckegracht ligt in het hartje centrum en als je van buiten Zwolle komt goed te bereiken met de auto of met het OV trein en stadsbus.

Je kunt vast wat voor informatie gaan lezen op de site van SSN SCG/SCF/SCZ http://socialclub.frl/

Josie

Berichtdoor Josie » Wo 06 Jul 2016, 15:04

De mijne was van stichting Mediwiet, niet duur. :)
Het werkt bij mij pijn-verminderend, tegelijkertijd verergert het bij mij de misselijkheid, trillerigheid, slapte en ik word er slaperig van, dus neem het nog maar zelden.

Josie

Roxy

Berichtdoor Roxy » Wo 06 Jul 2016, 15:18

Hoi Josie,
Josie schreef:De mijne was van stichting Mediwiet, niet duur. :)
Het werkt bij mij pijn-verminderend, tegelijkertijd verergert het bij mij de misselijkheid, trillerigheid, slapte en ik word er slaperig van, dus neem het nog maar zelden.
Dank je wel voor het delen van jouw ervaring.
Welke soort van St Mediwiet heb je gebruikt? deze? http://www.cbdshop.nl/golyoli-cbd-olie-10-ml.html

De basis olie van SSN bestaat uit 20% THC 5% CBD en 5% CBN/CBL.
Er zijn daarnaast andere soorten olie verkrijgbaar.

Josie

Berichtdoor Josie » Wo 06 Jul 2016, 15:34

Hoi Roxy,

Ja die was het. Maar misschien wel van een andere oogst ofzo... is al een hele poos geleden dat ik die had gekocht.
Want op mijn flesje staat: <0,2% THC en 2,3% CBD
Dus andere verhoudingen dan die nu op de site staan.

Die waar jij het over hebt heeft ook hele andere verhoudingen heh. Heb je een linkje van de andere soorten olie die ze nog meer hebben? (sorry als je dat al ergens geplaatst had)

Josie

Roxy

Berichtdoor Roxy » Wo 06 Jul 2016, 15:39

Hoi Josie,
Josie schreef:Ja die was het. Maar misschien wel van een andere oogst ofzo... is al een hele poos geleden dat ik die had gekocht.
Want op mijn flesje staat: <0,2% THC en 2,3% CBD
Dus andere verhoudingen dan die nu op de site staan.

Die waar jij het over hebt heeft ook hele andere verhoudingen heh. Heb je een linkje van de andere soorten olie die ze nog meer hebben? (sorry als je dat al ergens geplaatst had)
Ik heb niet een linkje. De informatie over de olie van SNN wordt gegeven via de site en het forum http://socialclub.frl/
Er is basis olie, medium olie, sterke olie, CBD olie en Cannabis Cocktail (CC).
Laatst gewijzigd door Roxy op Wo 06 Jul 2016, 16:01, 2 keer totaal gewijzigd.

Josie

Berichtdoor Josie » Wo 06 Jul 2016, 15:46

Dankje.
Voor mij niet overzichtelijk genoeg. ;) Moet ik eerst lid worden voordat ik meer info kan lezen?

Terug naar “Gezondheid Algemeen”