Roxy schreef:Hallo Eus,
Heb je al een afspraak bij Rotterdam gekregen?
Mijn zus gaat naar Amsterdam en wacht op bericht voor een afspraak.
Helaas nog niet, dat komt door mezelf.....ik ben momenteel weer even druk met dingen regelen rondom mijn ouders, die beiden aan het kwakkelen zijn. Was het net allemaal goed geregeld en stabiel, gebeuren er weer allerhande dingen die actie vereisen. Woensdagochtend na het opstaan bleek mijn moeder al driemaal gebeld te hebben, dus gelijk de auto in en op pad tot einde middag... Vanochtend heb ik langdurig gebeld naar diverse instanties, met de jongste naar de orthodontist voor een afspraak van een uur en de dag is weer om. Nu nog even een verse soep koken en invriezen voor hen, neem ik dan morgen mee. Morgenochtend 10.00 uur weer bij mijn ouders om allerhande zaken te bespreken en om ook nog even voor wat afleiding te zorgen. Vanochtend wat hulpmiddelen besteld en omdat dat zeer confronterend is, nam ik me voor bij de aflevering te zijn. Krijg net mail; maandagochtend tussen 8.00 - 11.00 uur wordt het afgeleverd, dus ik moet om 7.30 uur wegrijden om er op tijd te zijn, pfffff.
Ik heb continu de mail van de B12 kliniek geopend staan om er verder aan te werken maar kom er gewoon niet toe. Ik liep ook vast met uploaden van de uitslagen naast de verwijzing. Gelukkig hebben we alle drie behandeling, dus urgent is het niet.
Overigens ben ik blij dat ik mijn ouders kan helpen met hun problemen. Toen ik zelf 24 uur per dag op bed/bank lag, kwamen ze minimaal driemaal per week voor het huishouden, de was, de kinderen naar school brengen/halen etc. Het is heel fijn om nu er voor hen te kunnen zijn.
Ik ben benieuwd naar de ervaringen van je zus.