Ik ben vast niet de enige die het probeert te controleren, en vast niet de enige die zoekt naar het meest prettige middel hiervoor.
Lees; een middel wat niet 300.000 andere dingen meepakt, zoals onze oh zo geliefde Borrelia en andere ellende.
In mijn geval zit ik op een dieet waar ik vrij veel niet mag, en ook nog suiker en koolhydraten schrappen, wat ik s'morgens al doe zie ik niet zitten.
Ik probeer het wel te beperken maar als ik dat ook nog moet schrappen kan ik net zo goed stoppen met eten zo weinig mag ik dan nog.

Dan mag ik helemaal niets meer namelijk, dus nu ben ik zoekende naar de perfecte oplossing hiervoor die bij voorkeur niet te duur is.
Ik heb een lijstje gemaakt wat Candida aan zou pakken:
- Grapefruit seed extract
- Appelazij / appelzuur / malic acid
- MMS ofwel chloordioxide
- Oregano, in vorm van kruid, of etherische olie
- Knoflook / Knoflookcapsules
- Lauricidin / Monolaurine
- Collodiaal zilver
- Zwarte walnoot tinctuur
- Psyllium husk / Colon clean / Darmreiniger Kruidvat
- Bentonite clay
- Caprylzuur
Nou een lijstje om mee te beginnen.
Als ik voor mezelf spreek ga ik wat voor/nadelen opnoemen die ik zelf ervaren heb en ik hoop dat meer mensen dat willen doen over wat zij getest hebben.
De eerste op het lijstje Grapefruit Seed Extract ofwel afgekort GFSE ben ik vanavond mee begonnen om eens te proberen, dit is een biologische variant uit Frankrijk.
Tot nu toe voel ik van een druppel of 8 vrij weinig.
Dan kom je aan bij Appelazijn, appelazijn zou antibacterieel en antischimmel werken, je kunt appelzuur capsules kopen bij het kruidvat of de azijn nemen.
Ik weet nu al dat ik dat smerig vind dus daar ben ik nooit aan begonnen. Wil je het goedkoop houden kun je het goedkoop kopen voedselkwaliteit op Ebay.
Dan heet het Malic Acid, het is echt heel heel heeeel erg zuur dus niet op een lege maag en bij voorkeur capsuleren, kost ca 8 euro voor 500 gram.
Capsulevullers zijn online te koop, ''The capsule machine'' is in verschillende maten te krijgen en kost rond de 24 euro.
(Kan je tevens dik besparen op supplementen als je de stoffen kunt krijgen! Zoals kruidencapsules etc.)
Dan heb je MMS, toppertje voor mij maar ik kan niet meer zoveel gebruiken gezien mijn immuunsysteem tegenwoordig echt enorm snel veel te veel gaat doen.
Dat trek ik niet qua energiepijl, als ik dan daar genoeg van moet nemen om Candida te bestrijden, en het pakt tevens Borrelia etcetera mee.
Oregano olie heb ik ergens staan, maar vond ik vrij heftig en heb ik 1 keer gebruikt, te weinig ervaring om wat zinnigs van te zeggen.
Werkt tevens antiviraal en antibacterieel, dus op heel veel dingen tegelijk.
Knoflook, toevallig heb ik nog een goedkoop potje van het kruidvat ergens staan en die wil ik op maken, iemand ervaring mee?
Enige wat ik een nadeel vind dat je er nogal een knoflookwalm van krijgt uit je mond.

Collodiaal zilver, ook vast effectief maar niet genoeg ervaring mee. Ik werd er erg moe van en dit pakt ook weer tig dingen aan, en niet alleen candida.
Lauricidin of Monolaurine, een stofje uit kokosolie, kokosolie werkt antischimmel en nog wel meer voordelen.
Ik ben alleen niet zo'n liefhebber van grote hoeveelheden kokosolie, dus dit zou een alternatief kunnen zijn. Geen ervaring mee, maar lijkt me wel vrij prijzig?
Zwarte walnoot tinctuur zou ook werken, geen ervaring mee.
Caprylzuur, zelfde als met de Zwarte walnoot.
Dan twee interessante:
Bentonite clay, dit zou Candida absorberen van de darmwand en klinkt dus alsof het het meest vriendelijk is voor ons Lymelijf?
Iemand ervaring mee?
Psyllium husk /colon clean is psyllium vezel, dit absorbeert en zou daardoor sneller afvalstoffen afvoeren ten gevolge van de Kill-Candida-tour.
Bij deze een rijtje, zijn er mensen met ervaring met deze middelen of iets anders? En wat vond jij het fijnste werken?
Ik heb uiteraard ook mijn frequenties maar dat slaat wel heel hard in met Candidafrequenties iets wat erg veel energie kost!
Eerst eens puinruimen lijkt mij een goed idee, ik ben nu met appelzuur begonnen wat ik al in capsules heb liggen en GFSE.
Knoflook heb ik ook maar ik kan volgens mij niet heel goed tegen knoflook dus dat is ff afwachten.
Barst los!