Voor Eus,
Antibioticum door het kraanwater lijkt me niet zo verstandig
Dat is iets anders dan preventief antibioticum na een tekenbeet.
Bovendien wordt er wel antibioticum voorgeschreven, ook bij een griepje veroorzaakt door een virus.
Voor Josie,
Kun je zien dat 1 keer toedienen van doxy direct of zelfs binnen 2 dagen al resultaat heeft.
Na 3 dagen heeft het geen resultaat meer.
Gevoeligheid van verschillende stammen voor doxycycline
Re: Gevoeligheid van verschillende stammen voor doxycycline
Voor meer informatie over de metamorfose van Borrelia:
http://www.lymeneteurope.org/forum/view ... =10#p29244
http://www.lymeneteurope.org/forum/view ... =10#p29244
Ik vind Eva Sapi 

Het artikel van dove press had ik al gelezen.
Ik heb voor garinii een andere behandeling gehad namelijk 3 maanden azithromycine/flagyl/plaquenil.
Dit kwam omdat na een lange behandeling met tetracycline borrelia garinii er nog zat, sensu stricto was wel weg.
In 2001 was er al bekendheid dat er onderling verschil zat in de gevoeligheid voor antibiotica tussen de verschillende stammen.
Het heeft niets te maken met bangmakerij, meer met bewustwording als je nog aanhoudende klachten hebt.
Die arts die mij ab heeft gegeven hiervoor was zich gelukkig hier wel bewust van.
Ik zou zeggen geloof wat je wilt, als garinii in 2001 al deze trekjes vertoonde wat denken jullie hoe het nu zit met garinii dan, niet beter in elk geval eerder dat het nog erger is. Resistentie of ongevoeligheid voor ab wordt alleen maar erger.
Dat krijg je er van als je met de vierde generatie ab middelen in de veeteelt aan het stoeien bent.
Geen erkenning voor dit soort problemen vanuit de gezondheidszorg betekent ook stagnering in genezing.
Dit kwam omdat na een lange behandeling met tetracycline borrelia garinii er nog zat, sensu stricto was wel weg.
In 2001 was er al bekendheid dat er onderling verschil zat in de gevoeligheid voor antibiotica tussen de verschillende stammen.
Het heeft niets te maken met bangmakerij, meer met bewustwording als je nog aanhoudende klachten hebt.
Die arts die mij ab heeft gegeven hiervoor was zich gelukkig hier wel bewust van.
Ik zou zeggen geloof wat je wilt, als garinii in 2001 al deze trekjes vertoonde wat denken jullie hoe het nu zit met garinii dan, niet beter in elk geval eerder dat het nog erger is. Resistentie of ongevoeligheid voor ab wordt alleen maar erger.
Dat krijg je er van als je met de vierde generatie ab middelen in de veeteelt aan het stoeien bent.
Geen erkenning voor dit soort problemen vanuit de gezondheidszorg betekent ook stagnering in genezing.
Terug naar “Algemeen Lyme-borreliose”