Even een woord van waardering voor de actieve forummers hier.
Ik lees hier veel, en kom veel vaker kijken dan ik zelf wat post. Ik heb al bergen informatie en nuttige links hier gevonden, en ben enorm blij met dit forum.
Maar een forum is niks zonder actieve mensen op zo'n forum, dus wil ik even kwijt dat ik heel blij ben met de mensen die steeds maar weer de moeite nemen om te reageren op berichten van anderen, zelfs al is die vraag al 10 x eerder gesteld.
Super dat jullie de energie nemen om dat te doen!
Dankjulliewel!
- VerlorengezondheidM
Re: Dankjulliewel!
Hoi Karin,
Wat goed dat je daar aan denkt en wat een mooie boodschap met de kerstdagen in zicht
Vanzelfsprekendheid en chronische Lyme en co's gaan zeker niet altijd goed samen.
Groetjes VGM
Wat goed dat je daar aan denkt en wat een mooie boodschap met de kerstdagen in zicht

Vanzelfsprekendheid en chronische Lyme en co's gaan zeker niet altijd goed samen.
Groetjes VGM
Laatst gewijzigd door VerlorengezondheidM op Ma 19 Dec 2016, 06:26, 2 keer totaal gewijzigd.
Lyme Test Negative?
It Still May Be Lyme Disease!
Na 19 jaar onbehandeld rondlopen met een klinisch ziektebeeld: Chronische Lyme, Q-koorts, Bartonella, Babesia, Anaplasma, Chlamydia, Mycoplasma, Rickettsia, Yersinia, Coxsackie A16+ B, HHV-6.
It Still May Be Lyme Disease!
Na 19 jaar onbehandeld rondlopen met een klinisch ziektebeeld: Chronische Lyme, Q-koorts, Bartonella, Babesia, Anaplasma, Chlamydia, Mycoplasma, Rickettsia, Yersinia, Coxsackie A16+ B, HHV-6.
-
Re: Dankjulliewel!
dat is nou echt lief Karin