Clown Bassie kampt met onverwachte aandoeningen

Hier kan met andere forumleden worden gesproken over vanalles wat met Lyme of Lymepatiënten te maken heeft en niet bij andere forums past.
VerlorengezondheidM

Re: Clown Bassie kampt met onverwachte aandoeningen

Berichtdoor VerlorengezondheidM » Za 17 Dec 2016, 11:44

Clown BASSIE wilde deze Kerst niet meer leven…

Hij viert volgend weekend kerst met zijn hele familie, maar heel vanzelfsprekend is dat niet. CLOWN BASSIE was er deze zomer zó slecht aan toe dat hij, zo vertelt hij vandaag voor het eerst, zelf een einde aan zijn leven wilde maken. Een voornemen dat hij deelde met alleen zijn vrouw COBY…

Toen BAS VAN TOOR, clown Bassie, in juli met een brancard uit zijn huis werd gehaald, had hij niet durven hopen er ooit nog terug te keren. De clown wachtte een zware strijd om zijn herstel, nadat hij werd getroffen door de Ziekte van Bell, een ernstige aangezichtsverlamming. De strijd die hem wachtte was veel zwaarder en moeizamer dan hij tot nu toe heeft verteld. Op zeker moment maakte tegenslag op tegenslag zelfs dat hij niet meer wilde leven…

,,Ik wilde er een einde aan maken’’, vertelt hij nu openhartig. ,,En dat geeft wel aan hoe wanhopig ik van alles geworden was. Ik kon niet meer. Maar ik kwam tot inkeer door de gedachten aan mijn lieve COBY. Haar kon ik dat niet aandoen. En zij is de reden dat ik nu nog leef...’’

Lees hier het hele interview met Bas van Toor

Bron:.http://telegraaf.nl/w/27257431
Lyme Test Negative?
It Still May Be Lyme Disease!

Na 19 jaar onbehandeld rondlopen met een klinisch ziektebeeld: Chronische Lyme, Q-koorts, Bartonella, Babesia, Anaplasma, Chlamydia, Mycoplasma, Rickettsia, Yersinia, Coxsackie A16+ B, HHV-6.

Roxy

Re: Clown Bassie kampt met onverwachte aandoeningen

Berichtdoor Roxy » Di 21 Feb 2017, 17:19

Telegraaf
21 februari 2017
Bassie krabbelt op dankzij wietolie http://www.telegraaf.nl/tv/prive/overig ... lie__.html
Bassie krabbelt op dankzij wietolie

Bas van Toor is herstellende van een zware ziekte. Zo zwaar dat er verdovende middelen aan te pas zijn gekomen om het dragelijker te maken. Hij heeft nu wel alle tijd om zijn eigen verhaal te schrijven. Privé TV sprak de grappenmaker.
~ I may not be there yet, but I'm closer than I was yesterday ~
~ There is nothing more beautiful than a rainbow but it takes both rain and sunshine to make a rainbow ~
~ So encourage each other and build each other up - Positive connections ~

Terug naar “Lyme Café”