Buhner: hoe lang?

hecto

Buhner: hoe lang?

Berichtdoor hecto » Zo 24 Nov 2019, 17:24

Hallo,

Ik neem nu al 2,5 maanden kruiden volgens het Buhner protocol (2e editie van 2015), daarvan 1,5 maanden op volle dosering, en ik vraag me af hoe lang het duurt, totdat ik een duidelijk effect ervaar - of kan concluderen, dat het protocol bij mij niet werkt.

Hoe lang duurde het bij diegenen van jullie met succesvolle ervaringen: Hoe lang na het starten met het protocol hebben jullie iets merken veranderen? En hoe duidelijk was dat?

Ik kan me vaag herinneren, dat Buhner het over ongeveer een maand heeft, totdat zich een eerste reactie voordoet, en dat de kruiden gedurende 8-12 maanden zouden moeten worden ingenomen. Maar ik de betreffende bladzijde helaas niet meer terugvinden.

RoelA

Re: Buhner: hoe lang?

Berichtdoor RoelA » Zo 24 Nov 2019, 20:26

Ik gebruik zelf selectief een aantal buhner kruiden ter ondersteuning. Nu al bijna 3 jaar lang. Niet alle kruiden van het protocol helpen mij. Sommige werken wel (de cytokine modulatoren), andere werken juist tegen (de immuunstimulatoren).

De kruiden die wel helpen kon ik merken binnen enkele weken. Maar het is altijd lastig om de verbeteringen te zien terwijl je symptomen van dag tot dag fluctueren. Meestal kun je na een paar maanden wel een verschil zien.

Terug naar “Kruiden en kruidenprotocollen”