Yolanda Foster: Trying Cannabis Oil & ervaringen andere mensen met Lyme?

Roxy

Re: Yolanda Foster: Trying Cannabis Oil & ervaringen andere mensen met Lyme?

Berichtdoor Roxy » Di 08 Mar 2016, 16:10

@Sproetje,
Sproetje schreef:Waarom ben je er niet verbaasd over?
Of heb je zelf ervaring hiermee die je wilt delen?
Ik ben er niet verbaasd over omdat ik persoonlijk mensen ken en heb ontmoet die goed baat en of hun leven terug hebben gekregen dankzij behandeling met cannabis/wiet olie.

Ik heb zelf geen ervaring met cannabis/wiet olie. Mijn vader heeft MS en bij MS patiënten zijn er ook goede ervaringen bekend.

Mijn helse neuropatische-/zenuwpijnen zijn door de behandelingen die ik volg verdwenen.
Die erge pijnen dat heb ik ruim 8 jaar gehad en was ondraaglijk lijden. Het laatste jaar was dat dermate ernstig geworden dat ik dat niet een lange tijd meer had kunnen vol houden. Een verzoek voor eventuele euthanasie regeling stond op de agenda.
Laatst gewijzigd door Roxy op Di 08 Mar 2016, 16:21, 1 keer totaal gewijzigd.
~ I may not be there yet, but I'm closer than I was yesterday ~
~ There is nothing more beautiful than a rainbow but it takes both rain and sunshine to make a rainbow ~
~ So encourage each other and build each other up - Positive connections ~

Roxy

Berichtdoor Roxy » Di 08 Mar 2016, 16:15

@Sproetje,
Sproetje schreef:Je kunt natuurlijk wel over anderen praten, maar belangrijker is toch je eigen ervaringen?
Ik zou wensen dat mensen er meer over zouden willen vertellen. Maar dat is niet altijd zo gemakkelijk voor mensen/lotgenoten.
Het zou je verbazen als je zou weten wie het is/zijn en dan kan een mening/visie ook op dat gebied enigszins veranderen en worden aangepast.

Zebo schreef:Verder had ik het vervolg van Zebo nog niet gelezen.
Zebo heeft je de link gegeven.
Zebo schreef:@ Sproetje

Mijn verhaal staat hier: http://www.lymeforum.nl/forum/viewtopic.php?f=24&t=925
In CBD olie zit heel erg weinig THC. Zo weinig dat je niet stoned wordt. Bij 2 á 3 druppels.
Misschien eerst lezen voordat er een reactie op wordt gegeven met toch wel een soort van ondertoon ;) ?
Laatst gewijzigd door Roxy op Di 08 Mar 2016, 16:20, 1 keer totaal gewijzigd.
~ There is nothing more beautiful than a rainbow but it takes both rain and sunshine to make a rainbow ~

Sproetje

Berichtdoor Sproetje » Di 08 Mar 2016, 16:19

Roxy schreef:Ik ben er niet verbaasd over omdat ik persoonlijk mensen ken en heb ontmoet die goed baat en of hun leven terug hebben gekregen dankzij behandeling met cannabis/wiet olie.

Deze mensen ken ik ook, maar hun ervaring is niet de mijne, Roxy

Voor lyme geldt geen standaard........

Roxy schreef:Ik heb zelf geen ervaring met cannabis/wiet olie. Mijn vader heeft MS en bij MS patiënten zijn er ook goede ervaringen bekend.

Misschien moet je de mensen die er wel ervaring mee hebben hun woord laten doen.

Roxy schreef:Mijn helse neuropatische-/zenuwpijnen zijn door de behandelingen die ik volg verdwenen.

Dat is fijn, gelukkig heb je nu geen pijn meer :)

Roxy schreef:Die erge pijnen at heb ik ruim 8 jaar gehad en was ondraaglijk lijden. Het laatste jaar was dat dermate ernstig geworden dat ik dat niet een lange tijd meer had kunnen vol houden. Een verzoek voor eventuele euthanasie regeling stond op de agenda.

Nou, ik wist niet dat je een euthanasie regeling wilde treffen met je huisarts...

Sproetje

Berichtdoor Sproetje » Di 08 Mar 2016, 16:25

Roxy schreef:@Sproetje,Sproetje schreef:Je kunt natuurlijk wel over anderen praten, maar belangrijker is toch je eigen ervaringen? Ik zou wensen dat mensen er meer over zouden willen vertellen. Maar dat is niet altijd zo gemakkelijk voor mensen/lotgenoten.Het zou je verbazen als je zou weten wie het is/zijn en dan kan een mening/visie ook op dat gebied enigszins veranderen en worden aangepast.

Waarom zou ik mij moeten verbazen?
Het gaat er over dat "one size fits all" niet van toepassing is bij lyme.

Ik heb geen mening/visie over cbd olie, ik praat slechts voor mezelf, zou jij ook eens moeten doen.
Het verketteren van mensen die slechte ervaringen hebben met de werking van thc mag zeker niet gezegd worden, wie verkettert nu wie...

Roxy

Berichtdoor Roxy » Di 08 Mar 2016, 16:30

@Sproetje,
Sproetje schreef:
Roxy schreef:Die erge pijnen at heb ik ruim 8 jaar gehad en was ondraaglijk lijden. Het laatste jaar was dat dermate ernstig geworden dat ik dat niet een lange tijd meer had kunnen vol houden. Een verzoek voor eventuele euthanasie regeling stond op de agenda.

Nou, ik wist niet dat je een euthanasie regeling wilde treffen met je huisarts...
Nee zo goed kennen wij elkaar niet.
Dat Gerard in oktober 2015 op die manier uit het leven is gestapt vanwege het ondraaglijk pijn lijden dat heeft mij diep geraakt.

Soms heb je een beetje te gauw een (voor)oordeel over sommige zaken. Net als over het feit dat ik B12 injecties gebruik. Antwoord en onderbouwing/informatie op mijn vragen heb ik nog niet van je gekregen viewtopic.php?f=31&t=274&p=8433#p8433
Het is voor mij van levensbelang en dat kun je je misschien niet goed voorstellen of goed beseffen.

Mijn horizon is veel breder en als mensen/lotgenoten cannabis/wiet olie gebruiken of willen gaan gebruiken ben ik daar op positieve wijze in geïnteresseerd.

Sproetje

Berichtdoor Sproetje » Di 08 Mar 2016, 16:43

Roxy schreef:Dat Gerard in oktober 2015 op die manier uit het leven is gestapt vanwege het ondraaglijk pijn lijden dat heeft mij diep geraakt.

Mij ook hoor, je doet nu net alsof jij de enige bent die zoiets erg vindt....en er zullen meer mensen zijn die dit heeft geraakt.

Roxy schreef:Soms heb je een beetje te gauw een (voor)oordeel over sommige zaken. Net als over het feit dat ik B12 injecties gebruik. Het is voor mij van levensbelang en dat kun je je misschien niet goed voorstellen of goed beseffen.

Geachte Roxy,

Het zijn geen vooroordelen.
Er zijn nu eenmaal lymepatiënten die géén last van een B12 tekort hebben, wanneer wil je dat nu eens een keer inzien?
Je zit mij al ik een jaar op de huid met het roepen over die B12 die voor jou zo goed werkt, maar anderen krijgen een ernstige histamine release hierdoor, daar hou je geen rekening mee, en doet net alsof jij de norm bent.

Roxy schreef:Mijn horizon is veel breder en als mensen/lotgenoten cannabis/wiet olie gebruiken of willen gaan gebruiken ben ik daar op positieve wijze in geïnteresseerd.

Als je horizon zooooo breed zou zijn zoals je het zelf voorstelt, dan zou je de mensen die nogal gevoelig zijn voor thc niet zo gaan aanvallen.

Leia
Moderator

Berichtdoor Leia » Di 08 Mar 2016, 17:25

Onderwerp verplaatst naar Alternatieve behandeling.
Dank voor jullie openheid, hou het met respect.

Er zijn nu meerdere onderwerpen tegelijk actief over wiet/cannabis/cbd olie, ik stel voor dat hierover verder wordt uitgewisseld in het andere onderwerp hier: viewtopic.php?f=24&t=925

Leia, moderator

Terug naar “Kruiden en kruidenprotocollen”