Yolanda Foster: Trying Cannabis Oil & ervaringen andere mensen met Lyme?

Roxy

Yolanda Foster: Trying Cannabis Oil & ervaringen andere mensen met Lyme?

Berichtdoor Roxy » Ma 21 Dec 2015, 20:45

Yolanda Foster Talks Health Improvements: Trying Cannabis Oil

Yolanda Foster has tried just about everything to find a cure for lyme disease. She has traveled the world to find a cure for her struggles, but she hasn’t found something that has put her on the path of healing. Foster has become the face of lyme disease and she’s using The Real Housewives of Beverly Hills to share her health journey. And it sounds like she’s willing to try just about anything.

According to a new report, Yolanda Foster is now revealing that she’s experimenting with cannabis oil to see if this is something that could possibly help her. “Have you tried cannabis oil? #FightsLyme,” one person wrote to Yolanda, who replied with, “Just started last week.” Of course, Foster has tried many things, both traditional medicine and western medicine.

Yolanda has tried many things to get better, including removing metals from her teeth and removing her breast implants. One fan wrote to Yolanda, asking her about her breast implants as well, and it sounds like many fans are asking her questions to see what else she can try.

“Just a thought, do you have breast implants? My mother was extremely ill due to this, she later passed,” one person wrote to Foster, who replied with, “I removed mine 4 months ago and feel a lot of improvement because of it. Sorry about ur mommy, big hug from me 2 u.”

Foster hasn’t mentioned cannabis oil before, but her follower told her that cannabis oil did help treat lyme. Since Yolanda has tried so many things, it is very possible that she will do just about anything to get better. Surely, Foster will update fans on what is working, especially if the cannabis oil helps her get better.

What do you think of Yolanda Foster’s health journey? Are you surprised that she’s trying cannabis oil? http://www.starpulse.com/news/index.php ... improvemen

Persoonlijk ben ik niet verbaasd dat zij een behandeling met cannabis olie probeert.

In Lyme land hoor je er steeds vaker over en worden er door mensen goede ervaringen gemeld.

Zijn er hier ook mensen die een dergelijke behandeling volgen en ervaringen willen delen?
~ I may not be there yet, but I'm closer than I was yesterday ~
~ There is nothing more beautiful than a rainbow but it takes both rain and sunshine to make a rainbow ~
~ So encourage each other and build each other up - Positive connections ~

Daisy

Re: Yolanda Foster: Trying Cannabis Oil & ervaringen andere mensen met Lyme?

Berichtdoor Daisy » Di 22 Dec 2015, 11:18

Kan het in het Nederlands worden vertaald in grote lijnen= Ik kan niet zulke lange stukken lezen in het engels. :|

Daisy ;)
Luister naar je lichaam.

Roxy

Berichtdoor Roxy » Di 22 Dec 2015, 13:36

Hoi Daisy,
Daisy schreef:Kan het in het Nederlands worden vertaald in grote lijnen= Ik kan niet zulke lange stukken lezen in het engels. :|
Ik kan Engels niet meer zo goed vertalen.
De tekst heb ik via google translate laten vertalen. Het Nederlands wat er uitkomt is vaak wat 'krom' :). Ik kan niet alles goed aanpassen in goed lopende Nederlandse zinnen maar ik hoop dat je het zo beter kunt lezen.

Yolanda Foster heeft zo ongeveer alles geprobeerd geprobeerd om een ​​behandeling voor de ziekte van Lyme te vinden. Zij heeft de hele wereld afgereisd naar een remedie voor haar strijd te vinden, maar zij heeft niet iets gevonden dat haar op het pad van genezing heeft gezet.
Foster is uitgegroeid tot het gezicht van de ziekte van Lyme en zij met behulp van The Real Housewives of Beverly Hills voor haar gezondheid reis te delen. En het klinkt alsof zij bereid is om zo ongeveer alles te proberen.

Volgens een nieuw bericht, onthult Yolanda Foster nu dat zij experimenteert met cannabis olie om te zien of dit iets is dat haar zou kunnen helpen. "Heb je cannabis olie geprobeerd? #FightsLyme, "schreef een persoon schreef aan Yolanda, die antwoordde met:" Net begonnen vorige week. "Natuurlijk heeft Foster veel dingen geprobeerd, zowel de traditionele geneeskunde en de westerse geneeskunde.

Yolanda heeft veel dingen geprobeerd om beter te worden, inclusief het verwijderen van metalen uit haar tanden en het verwijderen van haar borstimplantaten. Ook een fan schreef aan Yolanda, met een vraag haar over haar borstimplantaten, en het klinkt als veel fans haar vragen om te zien wat ze kunnen proberen.

Een persoon schreef Foster "Gewoon een gedachte, heb je borstimplantaten? Mijn moeder was erg ziek als gevolg van deze, zij later voorbij, die antwoordde met:" Ik verwijderde mijn 4 maanden geleden en voelt veel verbetering als gevolg van het. Droevig over ur mama, dikke knuffel van me 2 u."

Foster heeft eerder niet cannabis olie genoemd, maar haar volger vertelde haar dat cannabis olie hielp traktatie lyme. Aangezien Yolanda zoveel dingen heeft geprobeerd, is het heel goed mogelijk dat zij zo ongeveer alles zal doen om beter te worden. Zeker, zal Foster fans informeren op wat werkt, vooral als de cannabis olie helpt.

Wat vind je van Yolanda Foster's gezondheid reis? Bent u verbaasd dat zij cannabis olie probeert?
~ There is nothing more beautiful than a rainbow but it takes both rain and sunshine to make a rainbow ~

Daisy

Berichtdoor Daisy » Di 22 Dec 2015, 15:06

Dank je wel Roxy. ;)

Arme Yolanda je kunt blijkbaar gezondheid toch niet kopen. :roll:

Daisy
Luister naar je lichaam.

Roxy

Berichtdoor Roxy » Di 22 Dec 2015, 17:52

Hoi Daisy,
Daisy schreef:Dank je wel Roxy. ;)

Arme Yolanda je kunt blijkbaar gezondheid toch niet kopen. :roll:
Ik denk dat Yolanda dat wel weet dat gezondheid niet te koop is ;)

Ik vind het interessant dat zij met een cannabis olie behandeling bezig is gegaan.
Mij is bekend dat er goede ervaringen kunnen zijn en er goede resultaten mee bereikt kunnen worden.
Als bijvoorbeeld een lotgenoot van.. erg ziek te zijn geworden en een aantal jaren bedlegerig is geraakt.. regulier niets heeft gedaan of heeft kunnen betekenen.. naar.. zich weer heeft kunnen oprichten en stappen van verbetering heeft kunnen bereiken en weer enigszins kan leven dan ben ik daar stil van en onder de indruk.

Ik heb intussen wel geleerd :) dat er met verschillende niet-reguliere of niet-standaard behandelingen veel mogelijk kan zijn meer dan mensen denken en voor mogelijk houden.

Roxy

Berichtdoor Roxy » Di 29 Dec 2015, 11:59

Ook VS geeft toe dat cannabis kankercellen doodt http://www.earth-matters.nl/5/11956/gez ... doodt.html
Ook VS geeft toe dat cannabis kankercellen doodt

(Gewoon-nieuws.nl | John Diks) Het National Cancer Institute, een onderdeel van de Amerikaanse overheid, heeft onlangs erkend dat cannabis kankercellen doodt. Het instituut adviseert dat "cannabinoïden nuttig kunnen zijn bij de behandeling van de bijwerkingen van kanker en van de kankerbehandeling" door ze te roken, te eten, te drinken of onder de tong te spuiten.

Op de informatiesite van het instituut worden de heilzame werkingen van cannabis opgesomd: cannabinoïden hebben een ontstekingsremmende werking, ze blokkeren de groei van kankercellen en verhinderen de groei van bloedvaten naar tumoren.

Positieve uitwerking
Bioloog Christina Sanchez van de Complutense Universiteit van Madrid legt in onderstaand filmpje uit hoe THC, het psychoactieve bestanddeel van cannabis, kankercellen totaal verwoest.

Cannabinoïden activeren de cannabinoïdereceptoren in ons lichaam. Dr. Sanchez wijst erop dat het lichaam endocannabinoïden produceert die een positieve uitwerking hebben op het lichaam. Ze voegt toe dat cannabis alle soorten kankercellen kan doden.

Immuunsysteem
Omdat cannabinoïden het immuunsysteem versterken, zijn ze zo goed in staat om kankercellen te doden. Er zijn gevallen bekend waarbij patiënten zich in korte tijd een stuk beter voelden toen ze tijdens hun behandeling cannabis begonnen te gebruiken.

Als cannabis wordt gerookt, komen de cannabinoïden niet op hun plaats van bestemming aan. Volgens dr. Sanchez is het beter om de plant te eten of om cannabisolie te gebruiken. Er zal eerst nog meer onderzoek moeten worden gedaan voordat cannabis het kan opnemen tegen chemotherapie.

Zebo

Berichtdoor Zebo » Di 29 Dec 2015, 14:03

Ik gebruik CBD olie en CBD pasta nu al een jaar en veel klachten zijn aanzienlijk verminderd. Er zijn geen bijwerkingen, hoe fijn is dat. Voor mij is CBD écht een redding geweest. Ik heb ook een goede shop gevonden maar ik weet niet of ik reclame mag maken alhier.

Roxy

Berichtdoor Roxy » Di 29 Dec 2015, 14:19

@Zebo,
Welkom op het forum.
Zebo schreef:Ik gebruik CBD olie en CBD pasta nu al een jaar en veel klachten zijn aanzienlijk verminderd. Er zijn geen bijwerkingen, hoe fijn is dat. Voor mij is CBD écht een redding geweest. Ik heb ook een goede shop gevonden maar ik weet niet of ik reclame mag maken alhier.
Dank je wel voor het delen van jouw ervaring.
Mij is bekend dat er meer mensen met Lyme goede ervaringen hebben.

raftafari

Berichtdoor raftafari » Zo 28 Feb 2016, 07:49

Nu kan ik zeggen dat echt cannbisolie met thc wel degelijk pijnverlichting kan brengen.
alleen zijn sommige mensen daar nogal gevoelig aan en kan dus resulteren in giechelbuien maar ook andere loskomende emoties. :)

cbd olie heb ik veel geloof in dat het kan helpen en ondersteunen maar mijn partner (chronisch lyme) weigert dit voorlopig nog principieel. :)
No words to say
and nothing left to fear
Cuz every moment
is made to disapear

VerlorengezondheidM

Berichtdoor VerlorengezondheidM » Zo 28 Feb 2016, 08:23

@Raftafari,

Heb jij zelf ook chronische Lyme of alleen je partner?

Volgens mij is de CBD olie zonder thc, verlichting hiermee lijkt mij zeker mogelijk.

Groetjes vgm
Lyme Test Negative?
It Still May Be Lyme Disease!

Na 19 jaar onbehandeld rondlopen met een klinisch ziektebeeld: Chronische Lyme, Q-koorts, Bartonella, Babesia, Anaplasma, Chlamydia, Mycoplasma, Rickettsia, Yersinia, Coxsackie A16+ B, HHV-6.

Terug naar “Kruiden en kruidenprotocollen”