Ik ben positief getest op bor. burgf. bij pro health (zoals ik al 4 jaar dacht, maar ben pas 18 en wou het geld er niet aan uitgeven.. Als ik eerder wist dat ik me zo zou voelen

Ik ben nu 1 week bezig met colloidaal zilver 10ppm en olijfblad extract. Ik zit nog steeds in de herx fase, verder merk ik wel dat mijn chronische verkoudheid (die ik al 3 jaar had) eindelijk begint te minderen, hier ben ik al heel tevreden mee. Ik vroeg me af of er nog mensen zijn die dit gebruiken? En wat hun ervaringen zijn. Verder wou ik ook samento druppels erbij halen en misschien colloidaal goud voor de gewrichtspijn dit schijnt goed te helpen. Ik ben inmiddels getest op co infecties maar wacht nog op de uitslag. Ik heb vooral last van neurologische problemen, met name dat al m'n spieren trillen, verder kraken ook al mijn gewrichten. heeft iemand dit ook? Ik vroeg me af van wat dat trillen komt? Is er een specifieke co infectie waar dit vandaan komt en kun je dit met bepaalde middelen weg krijgen? En je kunt nergens vergoeding krijgen voor medicijnen? Zowel natuurlijk als antibiotica? Of is er een omweg waarmee dit wel kan? Het trillen maakt me helemaal gek en geeft een grote onzekerheid en afzondering van het 'leven'. Door de middelen die ik nu gebruik is het trillen wel echt x100 geworden, ik vroeg me af of dit misschien met de herx heeft te maken?.. Als iemand nog goede middeltjes weet hit me up. En oja ben ik de enigste die constant een soort van kramp in m'n benen heeft?