Ervaringen met colloïdaal zilver?

Skylight

Re: Ervaringen met colloïdaal zilver?

Berichtdoor Skylight » Wo 08 Jun 2016, 08:45

Ik gebruik het nu 1 week ( in hoge dosis samen met olijfblad extract)

Ik ben nu in de herx fase dus dat is wel een goed teken. Verder is mijn chronische verkoudheid van 3 jaar lang eindelijk aan het minderen. Al men symptomen zijn op dit moment wel veel erger. Ik denk dat dit middel zeker en vast wel iets doet. Let wel erg goed op welke je koopt. Na veel onderzoek te hebben gedaan weet ik wel al welke goed is of niet.

Dingen waar je ZEER goed moet opletten als je cs koopt:

-CS Is niet wit van kleur maar amberkleurig!! Veel sites beweren het tegenovergestelde maar dit is dus niet zo.
-het proeft niet naar water maar een beetje metaalachtig
- veel merken komen hun ppm dosis niet na dus kies voor een vertrouwd merk.
- let erop of het .99 zilver is

Beste merken:

Het allerbeste merk is mesosilver, maar die krijg je moeilijk in België.. Helaas.
Argentyn 23 is een hele goede maar ik vind hem te duur
Ik gebruik crystal colloidaal zilver 10ppm ( is wel aan de lage kant maar ze komen de dosis wel na)
Een hogeschool heeft onderzoek gedaan en crystal was de enigste die hun waarde na kwam, de rest lagen allemaal ontzetten laag in cs waarde of er zat zelfs niks in!! Ook is deze cs 80% cs en 20% zilverionen (de enigste met zo een goede waarden.)

Ik zou wel opletten want ik had ergens gelezen dat Lyme patiënten vaak last hebben van 'zware metalen' in hun lichaam dus.. Maar ik geloof dat zilver een edelmetaal is dus geen idee of dat kwaad kan.
Je moet maar een op YouTube kijken, daar is een man die colloidaal zilver in melk doet en 1 week liet staan. De melk zonder colloidaal zilver was heel dik bijna pudding en die met cs in was nog helemaal vloeibaar en zag er nog drinkbaar uit. Dit is wel een goede indicatie dat dit middel toch wel iets doet.. Als je het gebruikt niet meteen doorslikken maar zo lang mogelijk in je mond houden best onder je tong want je wilt dat het in je bloedstroom terecht komt (ipv de maag)

Het is nog te vroeg om iets te zeggen voor mij maar de herx is er in ieder geval wel!

Roxy

Berichtdoor Roxy » Wo 08 Jun 2016, 11:18

Hallo Skylight,

Welkom op het forum!
En dank je wel voor het delen van jouw ervaring met colloïdaal zilver.

Ik heb gelezen over het middel en ik vind het een interessante toepassing. Tot nu toe is het niet ingezet bij mijn behandelingen. Het plan is voorlopig 'in de wacht ;)' gezet en een andere optie is toegevoegd aan de behandelingen.
Skylight schreef:Ik gebruik crystal colloidaal zilver 10ppm ( is wel aan de lage kant maar ze komen de dosis wel na)
Een hogeschool heeft onderzoek gedaan en crystal was de enigste die hun waarde na kwam, de rest lagen allemaal ontzetten laag in cs waarde of er zat zelfs niks in!! Ook is deze cs 80% cs en 20% zilverionen (de enigste met zo een goede waarden.)
Mag ik je een paar vragen stellen? Gebruik je deze soort http://www.crystalcolloidals.com/kwaliteit/ colloïdaal zilver?
En word je begeleid door een AVIG Lyme arts http://www.avig.nl/ik-ben-patient/ of een andere complementaire Lyme behandelaar bij het gebruik van colloïdaal zilver?

Skylight schreef:Het is nog te vroeg om iets te zeggen voor mij maar de herx is er in ieder geval wel!
Veel sterkte en succes! Ik hoop van harte dat je er baat bij zult gaan krijgen.
~ I may not be there yet, but I'm closer than I was yesterday ~
~ There is nothing more beautiful than a rainbow but it takes both rain and sunshine to make a rainbow ~
~ So encourage each other and build each other up - Positive connections ~

Skylight

Berichtdoor Skylight » Do 09 Jun 2016, 14:58

Ja die gebruik ik!

Ik zit nog niet bij een arts omdat ik eerst wacht op de uitslag van mijn co infecties, maar ik gebruik dit wel op aanraden van een arts uit Parijs. Een vriend van mijn vader had voor mij nagevraagd wat misschien nuttig kon zijn en hij begon meteen over col. zilver. Deze arts reist bijna de hele wereld rond en houd veel toespraken over de ziekte van lyme dus ik denk dat hij er wel verstand van heeft.. Ik ben aan het twijfelen waar ik mijn behandeling zou starten.. Ofwel bca voor de 'samenstelling' van de medicatie want hun hebben er wel veel verstand van, of K.d.M maar hoor ook veel slechte dingen over hem.. Ofwel bij pro Health daar hebben ze nu ook 1 arts. De juiste arts uitkiezen is toch wel belangrijk vind ik, jammer dat het zoveel geld kost.. Ik kijk er al tegenop als ik 'eventjes' 5 tot 10 duizend euro moet gaan vragen aan mijn ouders.. :P

- edit door de moderator: naam behandelaar verwijderd, zie forumspelregels -

Roxy

Berichtdoor Roxy » Do 09 Jun 2016, 15:27

Hallo Skylight,
Skylight schreef:Ja die gebruik ik!

Ik zit nog niet bij een arts omdat ik eerst wacht op de uitslag van mijn co infecties, maar ik gebruik dit wel op aanraden van een arts uit Parijs. Een vriend van mijn vader had voor mij nagevraagd wat misschien nuttig kon zijn en hij begon meteen over col. zilver. Deze arts reist bijna de hele wereld rond en houd veel toespraken over de ziekte van lyme dus ik denk dat hij er wel verstand van heeft.. Ik ben aan het twijfelen waar ik mijn behandeling zou starten.. Ofwel bca voor de 'samenstelling' van de medicatie want hun hebben er wel veel verstand van, of K.d.M maar hoor ook veel slechte dingen over hem.. Ofwel bij pro Health daar hebben ze nu ook 1 arts. De juiste arts uitkiezen is toch wel belangrijk vind ik, jammer dat het zoveel geld kost.. Ik kijk er al tegenop als ik 'eventjes' 5 tot 10 duizend euro moet gaan vragen aan mijn ouders.. :P
Er zijn verschillende behandelingsmogelijkheden. Een reguliere behandeling met antibiotica (oraal/pillen, of infuus), of een niet-reguliere behandeling met complementaire-/natuurlijke middelen, of een combinatie van beide.

De opties BCA, DM, of ProHealth zijn alle goede opties.
Er zijn verschillende ervaringen. Dat is niet te voorkomen, want wat bij de ene persoon goed aanslaat als behandeling, slaat bij de andere persoon minder goed aan of niet aan. Dat kan verschillende oorzaken hebben.
Elke behandeling is in feite een sprong in het diepe.
Je moet denk ik gaan kiezen waar je het beste gevoel bij hebt.

De behandelingsopties die je noemt zullen niet worden vergoed door de Zorgverzekeraars, of een klein stukje worden vergoed als je een aanvullende verzekering hebt. Het zal veel geld gaan kosten.
~ I may not be there yet, but I'm closer than I was yesterday ~
~ There is nothing more beautiful than a rainbow but it takes both rain and sunshine to make a rainbow ~
~ So encourage each other and build each other up - Positive connections ~

Sproetje

Berichtdoor Sproetje » Zo 26 Jun 2016, 21:33

Ikzelf durf het niet te gebruiken, ook niet Argentyn 23.

Ik had ooit wel, vlak na mijn tekenbeet iemand gevonden in Noord-Holland die zuivere colloïdaal zilver maakte, daar ben ik geweest toen.
Maar omdat ik wist dat ik lyme had heb ik het niet gekocht, ik durfde het niet te gebruiken.

Het doodt de spirocheet niet, helaas!

Wel is er Advanced Cellular Silver (ACS 200) op de markt, daar is een onderzoek van:

"ACS 200 was proven to kill MRSA in vitro in less than three minutes.
Futher, the kll rate was a 7-log kill ( 99.99999%)"
De studie kan ik nergens vinden, maar er staat veel over geschreven online.

Toch zou ik liever ENULA tegen MRSA nemen als ik MRSA had
Dan weet ik dat het zuiver is.
Daar is ook onderzoek naar gedaan dat het voor 100% werkt tegen MRSA

Sproetje

Berichtdoor Sproetje » Za 18 Mar 2017, 23:17

Eigenlijk is zilver heel erg slecht voor je:

https://www.google.nl/?gws_rd=ssl#q=cel ... &*&spf=383

Of deze:

http://www.sciencedirect.com/science/ar ... 3305001268

....
Results showed that mitochondrial function decreased significantly in cells exposed to Ag nanoparticles at 5–50 μg/ml.
.....

Ag = zilver

Lienroels

Berichtdoor Lienroels » Do 06 Apr 2017, 14:26

Er lijkt geen enkele wetenschappelijke studie aan te tonen dat het goed is voor de gezondheid. Integendeel er zijn eerder studies die aantonen dat het niet goed is. Je kan er grijs van worden in het gezicht en over het ganse lichaam. https://gezonderleven.org/algemeen/colloidaal-zilver/

Terug naar “Alternatieve therapieën”