Nieuw: OHT Ozonhochdosistherapie - Hoge dosering ozontherapie

Saskia

Re: Nieuw: OHT Ozonhochdosistherapie - Hoge dosering ozontherapie

Berichtdoor Saskia » Za 22 Jul 2017, 14:37

Dag Joop,

Hoe gaat het momenteel met je? Nog steeds positief resultaat?

Jooplyme

Berichtdoor Jooplyme » Vr 28 Jul 2017, 23:44

Hallo allemaal,

Ondertussen 14 keer geweest en het gaat goed.
Vorige week 2 keer getraind op een rustig niveau, en dan voel ik me daarna nog steeds niet goed. Alleen de griepverschijnselen zijn wel al helemaal weg. Wat er alleen nog steeds is na inspanning, druk op me hoofd (hoofdpijn) slecht slapen, onrustig geprikkeld. Het lijkt dan net of er te weinig zuurstof naar me hoofd kan. Heb er alle vertrouwen in dat dit nog even tijd nodig heeft, ik zet het sporten op een laag pitje.
Gr

Saskia

Berichtdoor Saskia » Za 29 Jul 2017, 18:45

Kijk Joop hopen dat iedere keer weer stuk de betere kant op mag gaan behandel jij 1 keer per week?

johnvz

Berichtdoor johnvz » Zo 30 Jul 2017, 12:28

@Jooplyme, wat zegt je arts van deze restklachten? Krijg je het advies om door te behandelen (met ozon?) of heeft het lichaam alleen tijd nodig om alle geleden schade te herstellen? (En hoef je nu niet meer te behandelen).
In dat laatste geval: hoe weet je dan of de bacterie & co daadwerkelijk weg is?
Ik ben erg benieuwd!

Jooplyme

Berichtdoor Jooplyme » Zo 30 Jul 2017, 16:17

lichaam heeft Tijd nodig om zich nog beter te herstellen van deze restklachten die wel heel vervelend zijn trouwens! En in de tussentijd doe ik 1 behandeling in de week. Mochten die inspanningsklachten niet verdwijnen dan lijkt het erop of me hart het bloed niet goed genoeg rondpompt na bijvoorbeeld me hersenen. Misschien door Lyme veroorzaakt?? Ik weet het niet. Die bacterie is zeker minder dat voel ik aan me klachten, maar dan gaan we ook testen.
Ge

johnvz

Berichtdoor johnvz » Zo 13 Aug 2017, 15:10

Ik vroeg me eigenlijk af, hoe de eventuele co-infecties meelopen in de ozon behandeling. In tegenstelling tot Borrelia, houdt bijvoorbeeld Bartonella juist van zuurstof (en zal van ozon dus niet verdwijnen).
Heeft jullie behandelend arts hierover gesproken en wat is de behandelstrategie?

AliceBLM

Berichtdoor AliceBLM » Wo 23 Aug 2017, 12:32

Hi Joop,
Ik ben heel erg benieuwd hoe het je nu af gaat? Doe je nog wekelijks ozon? En ben je tot zover tevreden met de resultaten ? Ga je met de rest klachten verder met antibiotica ? Ik vermoed dat je opnieuw Ltt testen hebt gedaan. Hoe zijn die na 15 keer ozon? Heel benieuwd naar je antwoord. Dank alvast,
Alice

Jooplyme

Berichtdoor Jooplyme » Do 24 Aug 2017, 22:51

Mensen,

Wat ik tot nu toe kan zeggen over de ozon behandelingen is dat het fantastisch is!! Ik voel me eigenlijk super goed. Alleen met sporten moet ik nog oppassen vooral met krachtraining. Ik denk dat dat heel rustig opgebouwd moet worden, er is een bekende wielrenner die Lyme heeft gehad. Die weet misschien wel wat de juiste manier is om dat op te bouwen. Ik ga me daar nu rustig in verdiepen, maar voor de rest voel ik me goed en ben ik waanzinnig blij met de ozonbehandelingen. Over 2 weken heb ik een afspraak bij mijn arts dan kijken of er eventueel nog antibiotica nodig is. We bekijken ook opnieuw me bloedonderzoek dan.

Gr

Saskia

Berichtdoor Saskia » Vr 25 Aug 2017, 17:07

Wat fijn Joop,

heb je totaal 15 behandelingen gehad en behandel je momenteel als ik het goed begrijp niet meer met ozon?
Wens je het allerbeste, ik ga op naar de 7e behandeling.

Groetjes!!

Daria

Berichtdoor Daria » Ma 16 Okt 2017, 15:39

Hi, ik ben nieuw hier en ook onder behandeling bij dokter M. Ik ben er na 6 jaar zoeken achter (via P.v.M.) dat ik Lyme heb (Borellia). In de afgelopen 6 jaar heb ik bijna alle behandelingen die er bestaan gevolgd (Accupunctuur, shihatsu massage, hypnotherapie, Biophotonen therapie, neuraaltherapie, neurofeedback, bach therapie, ademhalingstherapie, ik heb een orthomoleculair diëtist gehad en een natuurgeneeskundige). Niets hielp me echt om van mijn klachten af te komen. Deze waren 6 jr geleden toen ik bij cardioloog dr V. van het me medisch centrum Amsterdam POTS (even googelen wat dat precies is). Ik verzuurde heel snel (kon niet meer sporten terwijl ik een topsport verleden heb. Heb op hoogste niveau tennis gespeeld). Was moe, wazig zicht, watten in het hoofd, tintelingen armen, benen, spierspanningen, kortsluiting in m'n hersenen zoals ik het noem, slecht slapen, buikpijn en een hele lage weerstand. Ik was om de week ziek. Had een grieperig gevoel. Dit waren dus 6 jr geleden mijn klachten. Nu voordat ik aan de ozon therapie begon ging het al stukken beter met me, maar sporten en werken kon ik nog steeds niet. Halve dagen werken zou trouwens wel lukken. Maar zodra ik 20 min ging wandelen werd ik duizelig en ging ik verzuren. Als ik over mijn grens ging en dus iets langer door ging werd ik 2 dagen later ziek. De spierspanning in mijn armen had ik nog en ik moest na zo'n 4 uur 'inspanning (de dagelijkse werkzaamheden) moest ik 2 uur op bed liggen voordat de kinderen thuis kwamen van school. Ik heb 3 kinderen maar ook een aupair die me met van alles helpt.
Anyway, ik ben vorig jaar oktober begonnen met 18 behandelingen ten pass ozon (2x per week) en ik voel me duidelijk beter. Meer energie, scherper zicht maar het aller mooiste, ik kan weer sporten!!! Heb afgelopen maand 2x per week 1,5 uur gesport in de sportschool en ben biet ziek geworden!!!!
Nu een jaar later heb ik helaas een terugval. Ben uiteraard mijn grenzen over gegaan. Ik bleef zo'n 6 weken kwakkelen. Heb toen besloten met Dr M. om nog 8 '15 pass' behandelingen te nemen. Ben momenteel aan het herxen maar denk dat dat een goed teken is. De laatste restjes komen eruit. Ik ben dus heel blij met de ten/15 pass ozon therapie. Ik denk alleen wel dat je op zo'n 20 behandelingen moet rekenen ipv op 10. Succes allemaal!

- edit door de moderator: namen van behandelaars gewijzigd in initialen, het vermelden van de volledige namen van behandelaars wordt op het lymeforum niet toegestaan, meer info in de forumspelregels -

Terug naar “Alternatieve therapieën”