@meid1988: Laat vooral weten hier hoe het bevalt en wat je ervaringen zijn.
@Roxy: Bedankt voor je bericht, doet mij goed om te horen. Bij BCA zijn ze ook niet gek natuurlijk dus als je daar een advies krijgt zou ik dat ook ter harte nemen. Een bloed test lijkt mij nog steeds interessant maar zal eerlijk zeggen dat ik 'nu al' straatarm ben door al die behandelingen en supplementen. Ik ga hier zeker niet mee opgeven want moet toegeven dat het zeker heeft gewerkt.
Na ongeveer 3 behandelingen (van 4u per behandeling) merkte ik al op dat mijn hartproblemen waren verdwenen, mijn libido kwam terug, hormoonhuishouding werd beter en kreeg ook 20% meer energie waardoor ik alsnog dingen van mijn studie heb kunnen halen. Natuurlijk kreeg ik ook mineralen mee want een aantal van deze waren veels te laag. Doordat dit soort therapeuten je lichaam als '1 geheel zien' bereik je veel meer dan doktoren die niks over lyme willen weten en je de dan maar een crèmepje meegeven voor al je huidklachten bijvoorbeeld. Dat vind ik pas echt kwakzalverij als je het mij vraagt! Symptoombestrijding op en top en de patiënt lekker dom houden en zeker niet verder willen testen. Er zullen ook vast goede artsen rondlopen maar die ben ik nog niet tegengekomen. Hetzelfde als dat je een patiënt een jaar lang op de antibiotica zet en daarna zegt je hebt post lyme syndroom omdat ie nog steeds klachten heeft.
Ze zouden het pas begrijpen als ze het zelf hebben denk ik.. We zien er namelijk veel te gezond uit om 'ziek' te zijn.
Mijn lokale bioresonantie therapeut kon iedere week ook zeer goede verbeteringen opmerken, ik hield mij extra stil omdat ik het eerste instantie ook niet wilde geloven maar werkelijk alles kwam naar boven en iedere week merkte ik ook verbetering op de dingen die we hadden aangepakt. Ik kan nu ook weer alles 'eten', heb geen voedingsintoleranties meer maar dit wil natuurlijk niet zeggen dat ik nu zomaar alles eet. Ik ben nog steeds op een dieet en laten we eerlijk zijn, suikers = voeding voor deze bacterie. Ook melk probeer ik te vermijden en merk dat ik ook heel gevoelig was geworden voor koffie.. Alleen al van de geur (toen ik echt ziek was) ging mijn hele lichaam van streek. Ook alle soorten antibiotica heb ik energetisch laten testen en geen enkele leek te reageren op mijn lichaam.
Ervaringen bioresonantie (positief/negatief/neutraal?)
Re: Ervaringen bioresonantie (positief/negatief/neutraal?)
@Jaybee,
gisteren heb ik mijn eerste afspraak bioresonantie gehad.
de vorige afspraak was afgezegd.
de mevrouw die bij mij thuis kwam, stelde allerlei vragen via de laptop.
en na de vragen kwam er een soort test via de ruimte, om te zien of je bepaalde reactie/prikkels had die ze kon herstellen.
ze keek o.a. wat je eet en drinkt
en raadde het boek The Plant Paradox van S. G..... aan.
ze keek ook naar het verleden, het moment van ziek worden met de bijhorende klachten.
waar was je en wat had je, hoe was de omgeving, etc
zelf vond ik het maar zweverig, maar heb het nog niet allemaal verwerkt of op een rijtje staan.
gisteren heb ik mijn eerste afspraak bioresonantie gehad.
de vorige afspraak was afgezegd.
de mevrouw die bij mij thuis kwam, stelde allerlei vragen via de laptop.
en na de vragen kwam er een soort test via de ruimte, om te zien of je bepaalde reactie/prikkels had die ze kon herstellen.
ze keek o.a. wat je eet en drinkt
en raadde het boek The Plant Paradox van S. G..... aan.
ze keek ook naar het verleden, het moment van ziek worden met de bijhorende klachten.
waar was je en wat had je, hoe was de omgeving, etc
zelf vond ik het maar zweverig, maar heb het nog niet allemaal verwerkt of op een rijtje staan.
Laatst gewijzigd door meid1988 op Wo 14 Nov 2018, 13:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Meid1988 schrijft;
Een waarzegster misschien? Met een glazen bol?
Henriëtte
na de vragen kwam er een soort test via de ruimte, om te zien of je bepaalde reactie/prikkels had die ze kon herstellen.
Henriëtte
Henriëtte schreef:Meid1988 schrijft;na de vragen kwam er een soort test via de ruimte, om te zien of je bepaalde reactie/prikkels had die ze kon herstellen.
Henriëtte
Nee geen glazen bol,
het kwam via stralen uit de laptop met apparaat-kastje
Haha
Dan heb je toch echt een verkeerde therapeut gehad ben ik bang. Voor mij klinkt dit ook erg zweverig en dit is zeker niet hoe ik het ervaar. Mijn gevoel zegt ook dat er erg veel kwakzalvers in dit circuit zitten die een graantje proberen mee te pikken.
Je kunt mij of bijvoorbeeld Daisy een berichtje sturen over onze behandelaars als je dat graag zou willen weten.
Er zijn wel degelijk super goede behandelaars binnen het complementaire gebied, dat dingen niet wetenschappelijk bewezen zijn wil nog niet zeggen dat iets niet hoeft te werken.

Je kunt mij of bijvoorbeeld Daisy een berichtje sturen over onze behandelaars als je dat graag zou willen weten.
Er zijn wel degelijk super goede behandelaars binnen het complementaire gebied, dat dingen niet wetenschappelijk bewezen zijn wil nog niet zeggen dat iets niet hoeft te werken.
@meid1988,
Ik kan het eens zijn met @Jaybee. @Daisy heeft goede ervaringen met bioresonantie. Belangrijk is, vind ik persoonlijk, dat een Lyme arts of een therapeut die met bioresonatie werkt aangesloten is bij een Beroepsvereniging. Er zit jammer genoeg best veel kaf tussen het koren en daar moet je alert op zijn.
Ik kan het eens zijn met @Jaybee. @Daisy heeft goede ervaringen met bioresonantie. Belangrijk is, vind ik persoonlijk, dat een Lyme arts of een therapeut die met bioresonatie werkt aangesloten is bij een Beroepsvereniging. Er zit jammer genoeg best veel kaf tussen het koren en daar moet je alert op zijn.
~ I may not be there yet, but I'm closer than I was yesterday ~
~ There is nothing more beautiful than a rainbow but it takes both rain and sunshine to make a rainbow ~
~ So encourage each other and build each other up - Positive connections ~
~ There is nothing more beautiful than a rainbow but it takes both rain and sunshine to make a rainbow ~
~ So encourage each other and build each other up - Positive connections ~
Precies, een therapeut die bij een beroepsvereniging zit is een must maar zelfs dat wil nog niet veel zeggen. Het beste kun je op je gevoel afgaan maar probeer ook veel mensen te benaderen die ervaring hebben ermee en bijvoorbeeld meerdere therapeuten hebben gezien.
Je hebt bijvoorbeeld therapeuten die alleen met bioresonantie werken maar daarbuiten niet echt andere methodes toepassen.
Mijn huidige therapeut combineert allerlei soorten therapieën en protocollen (akkupunktuur, bioresonantie, fotonen, Traditionele Chinese geneeskunde, kruidenprotocollen en dan is het rijtje nog lang niet compleet)
De lokale therapeut had ik ook al erg veel baat bij (en dat binnen 3 weken= geen hartproblemen meer) Mijn gemiddelde hartslag was namelijk gezakt richting de 25-40 bpm. Ook mijn bloeddruk was erg laag en had ik last van hartritmestoornissen en kloppingen.
Er zijn binnen dit circuit best veel goede therapeuten denk ik en ze werken allemaal op een net iets andere manier. Mijn lokale therapeut werkt bijvoorbeeld meer met mineralen opbouwen in plaats van bijvoorbeeld kruiden. Bij huidige therapieën tot nu toe erg veel baat gehad want ik durfde soms niet meer in slaap te komen in verband met de lage hartslag..
https://www.youtube.com/watch?time_cont ... T2y_dLEJFU
Je hebt bijvoorbeeld therapeuten die alleen met bioresonantie werken maar daarbuiten niet echt andere methodes toepassen.
Mijn huidige therapeut combineert allerlei soorten therapieën en protocollen (akkupunktuur, bioresonantie, fotonen, Traditionele Chinese geneeskunde, kruidenprotocollen en dan is het rijtje nog lang niet compleet)
De lokale therapeut had ik ook al erg veel baat bij (en dat binnen 3 weken= geen hartproblemen meer) Mijn gemiddelde hartslag was namelijk gezakt richting de 25-40 bpm. Ook mijn bloeddruk was erg laag en had ik last van hartritmestoornissen en kloppingen.
Er zijn binnen dit circuit best veel goede therapeuten denk ik en ze werken allemaal op een net iets andere manier. Mijn lokale therapeut werkt bijvoorbeeld meer met mineralen opbouwen in plaats van bijvoorbeeld kruiden. Bij huidige therapieën tot nu toe erg veel baat gehad want ik durfde soms niet meer in slaap te komen in verband met de lage hartslag..
https://www.youtube.com/watch?time_cont ... T2y_dLEJFU
Terug naar “Alternatieve therapieën”