Bioresonantie, informatie delen

Gerard

Bioresonantie, informatie delen

Berichtdoor Gerard » Di 05 Jul 2016, 13:01

Hallo allen,

Om maar met de deur in huis te vallen: ik heb Lyme en ben al een behoorlijke poos bezig om deze onder controle te krijgen (het liefst er vanaf te krijgen).

Begonnen met de standaard doxy behandeling van een maand, vervolgd door een amoxy kuur van weer een maand om vervolgens te horen dat de Lyme er niet meer kan zijn maar dat de klachten tussen je oren zit... Hierna eigenlijk (achteraf gezien) heel veel met symtoombestrijding bezig geweest via voeding, levenstijlwijziging , natuurgeneeskunde en bio resonantie.

Wat mij opvalt is dat je wel leest over mensen die genezen zijn en dat het een lange weg is maar de weg ernaar toe blijft vaak vaag of wordt door anderen kompleet tegengesproken. (wat gezien alle co-infecties ook niet zo vreemd is..)

Nu zijn wij om bovenstaande reden zelf met bioresonantie begonnen en maken we ook gebruik van
een zapper met de betreffende Lyme kaarten. Onder controle hebben we het nog niet maar het leven is in ieder geval wat prettiger geworden.

Ik ben benieuwd of er meer mensen zijn die zelf aan bioresonantie doen zodat we protocollen kunnen controleren/ manier van behandelen kunnen bespreken en aan meer mensen hierover info kunnen verstrekken. (ik heb geen praktijk, wij doen dit puur zodat ik kan functioneren en mijn dagelijks werk kan uitvoeren). Mijn vriendin regelt de apparatuur en ik doe het zoekwerk.

Qua behandelaanpak doe ik momenteel het volgende:

- De stofzuigermethode betreffende wormen, bacterien en schimmels om alle co-infecties te bestrijden (bioresonantie)
- Ingekapselde bacterien (Rickettsia is daar er één van) "vrij aan het maken zodat ze behandeld kunnen worden
- Cellen openzetten voor betere toegankelijkheid (zapper)
- Om de zoveel tijd een Borrellia incl co infecties behandelen (zapper)
- Raynoud alswel de co-infecties bestrijden via frequentie dragers (geladen draadjes met specifieke frequenties)
- Lymfedrainage, ontgiften en het functioneren van de organen controleren en bijsturen (bioresonantie)
- Borellia nosoden slikken
- Celzouten slikken om de mineralen op orde te houden

Ik ben benieuwd of er meer mensen op deze wijze werken of aanpassingen/ ideeen hebben wat verbeterd kan worden.

- edit door de moderator: merknamen van het bioresonantie-apparaat en de zapper verwijderd, dit valt onder reclame -

Roxy

Re: Bioresonantie, informatie delen

Berichtdoor Roxy » Za 09 Jul 2016, 17:09

Hallo Gerard,
Dank je wel voor het delen van jouw ervaring met Bioresonantie. Ik vind het een interessant onderwerp. Zelf heb ik geen ervaring met Bioresonantie behandelingen.

Uit de evaluatie rapportage/samenvatting van 'Something Inside So Strong' http://something-inside-so-strong.webflow.io/ blijkt dat er meer Lyme patiënten zijn die een behandeling met Bioresonantie volgen.
'80% van de 208 respondenten met Lyme doet momenteel een behandeling voor Lyme of symptomen. De meest genoemde behandelingen (meerdere antwoorden per respondent mogelijk) zijn: natuurlijke middelen (53%), antibiotica (31%), fysiotherapie (18%), homeopathie (17%) en bioresonantie (12%). 33% doet één of meer andere behandelingen.'

Ik heb begrepen dat BCA Duitsland http://www.bca-clinic.de/services/treatment/ , http://www.bca-clinic.de/bca-clinic/tre ... treatment/ bij de natuurlijke behandelingen en of in combinatie met de AB behandelingen er onder andere met een zapper kan worden gewerkt.

Ik ben wel bekend met een vorm van Elektrotherapie: APS therapie. Dat is een vorm van Elektrotherapie (zenuwstimulatie), microstroom behandeling. De behandeling doe ik, onder begeleiding van de Lyme behandelaars, thuis.
Het is een onderdeel van de uitgebreide natuurlijke-/complementaire behandelingen die ik volg en is als ondersteuning ingezet.
~ I may not be there yet, but I'm closer than I was yesterday ~
~ There is nothing more beautiful than a rainbow but it takes both rain and sunshine to make a rainbow ~
~ So encourage each other and build each other up - Positive connections ~

Roxy

Berichtdoor Roxy » Za 09 Jul 2016, 18:35

Hallo Gerard,
Ik heb intussen vaker goede ervaringen van mensen gehoord of gezien die met Electromagnetische behandelingen aan de slag zijn gegaan.

In het boek 'Lyme te Lijf' van Inge worden verschillende Electrmagnetische behandelen waaronder Bioresonantie genoemd http://www.lymetelijf.nl/electromagneti ... ndelingen/

Ook in het boek van Tamara 'Licht op Lyme' http://www.ankh-hermes.nl/boek/licht-op-lyme/ wordt Bioresonatie genoemd.

Of ben ik filmpjes tegen gekomen van mensen die er goed door zijn verbeterd of genezen zijn geraakt.
*

- edit door de moderator: filmpjes van ervaringen zijn verwijderd i.v.m. reclame, het betreft hier geen filmpjes vanuit de patiënt zelf maar promotiefilmpjes van en voor de therapeut -
~ I may not be there yet, but I'm closer than I was yesterday ~
~ There is nothing more beautiful than a rainbow but it takes both rain and sunshine to make a rainbow ~
~ So encourage each other and build each other up - Positive connections ~

Sproetje

Berichtdoor Sproetje » Za 09 Jul 2016, 19:12

/
Laatst gewijzigd door Sproetje op Ma 13 Aug 2018, 20:42, 3 keer totaal gewijzigd.

Daisy

Berichtdoor Daisy » Za 09 Jul 2016, 19:15

Hallo Gerard
Ook ik volg al jaren bioresonantiebehandelingen. Sinds een half jaar ben ik goed vooruitgegaan zodat ik ook merk dat het me helpt.
Hiervoor ging het op en af met me, maar dat is vaker met Lyme het geval.
Ik neem daarbij ook veel verschillende supplementen en vitamines.
Nu na 3 jaar behandelen merk ik sinds kort echt goede verbeteringen. Ik kreeg de behandelingen elke 3 maanden bij mij behandelaar die bekent is met Lyme.
Het vergt wel doorzettingsvermogen ook is het niet goedkoop allemaal, maar wel véél goedkoper dan de behandelingen die in het buitenland met antibioticakuren moeten worden gedaan, wat ook niet vergoed wordt.
Ik krijg in iedergeval nog wat terug van de verzekering.

Ik ben er wel positief over!

Trouwens wat Roxy hier schreef over het boekje : 'Licht op Lyme' daar worden verschillende behandelingen beschreven met goede ervaringen en resultaten van patienten. Echt een aanrader!
Het lezen van de ervaringsverhalen heeft mij een steuntje in de rug gegeven. Want je moet echt een 'lange adem' hebben om het zolang vol te kunnen houden.
Ik ben blij dat ik die 'lange adem' had!!! Ik pluk er nu de vruchten van.

Daisy
PS
Op mijn eigen topic "DAISY" kan je mijn ervaringen lezen.
Luister naar je lichaam.

Sproetje

Berichtdoor Sproetje » Za 09 Jul 2016, 19:41

/
Laatst gewijzigd door Sproetje op Ma 13 Aug 2018, 20:42, 1 keer totaal gewijzigd.

Gerard

Berichtdoor Gerard » Ma 11 Jul 2016, 19:37

Hallo allemaal,

Om maar met de deur in huis te vallen: ik durf niet meer te zeggen met welke test bij mij de Lyme geconstateerd was. Ik ben ondertussen verhuisd en daardoor ook van huisarts veranderd. Toendertijd ( nu zo'n 7 jaar geleden) had ik een redelijk grenzeloos vertrouwen in de medische wereld en was nog lang niet zo kritischals nu. Wel is bij mij 2x positief getest.

Het boek licht op lyme zal ik eens gaan lezen, was er in mijn zoektocht nog niet tegen gekomen. Wij hebben "per ongeluk" zelf een bioresonantie apparaat aangeschaft. Dit nadat we problemen hadden met 1 van onze paarden die zienderogen verbeterde na een behandeling. Ik had daarvoor al wel eens een fotonen behandeling gehad met zeer wisselend succes. Na dat moment hadden wij zoiets van dat moeten wij zelf ook hebben en via Marktplaats kwam er een leuke draagbare op ons pad. Het voordeel voor ons dat we daardoor veel kunnen bijsturen op de momenten dat het verkeerd gaat. Dit was in het verleden vaak nodig voor de darmen, lever en bijnieren, nu weer vooral de longen, aders (raynoud) en het lymfe systeem. De lymfe drainage doen wij ook via het apparaat.

Als zapper hebben wij er 1 die tot geloof ik 14 volt gaat. Dit is echt wel nodig aangezien deze Veel beter lijkt door te dringen ten opzichte van onze andere zapper die maar tot 9 volt ging.

Er lijkt bij mij momenteel een doorbraak te zijn ( vraag is voor hoelang dit duurt omdat er bijna altijd weer een nieuw dieptepunt kwam na een verbetering). We zijn nu heel bewust bezig met alle co-infecties, vooral met diegenen die ingekapseld zitten. DIt tesamen met een borrelia nosode pakket van mijn homeopaat begin ik mijn oude karakter terug te krijgen wat vooral op mijn werk merkbaar is....ook gebruik ik frequentie draadjes die geladen zijn met elementen. De theorie hierachter is dat dit de tekorten in je lichaam aanvult waardoor het zich beter kan weren. Dit hebben wij afgekeken van A.S. die beweert er goede resultaten mee te hebben geboekt. Dus eigenlijk zijn wij nu 3 verschillende aanpakken aan het combineren met de hoop er eindelijk eens een goede zomervakantie aan over te houden

- edit door de moderator: naam behandelaar gewijzigd in eerste letter van voor- en achternaam, beste gerard mag ik je wijzen op de forumspelregels, deze zijn hier te lezen: viewtopic.php?f=2&t=271 -

Sproetje

Berichtdoor Sproetje » Di 12 Jul 2016, 15:59

/
Laatst gewijzigd door Sproetje op Ma 13 Aug 2018, 20:43, 1 keer totaal gewijzigd.

Gerard

Berichtdoor Gerard » Do 14 Jul 2016, 20:48

Hallo Sproetje,

Het laden van die draadjes is eigenlijk heel eenvoudig. Het testen is een wat ander verhaal. Via de bioresonantie testen wijzelf welke elementen we missen (periodiek systeem). Het element dat je vervolgens vindt heeft het lichaam behoefte aan want dat is opgebruikt bij de bestrijding van een infectie oid. Het draadje ( simpelweg een koperdraad voor de electra in huis van 17cm lang) laden we vervolgens via het bioresonantie apparaat voor een minuutje of 4. Dat draadje dien je vervolgens 24 uur per dag bij je te dragen voor een bepaalde tijd terwijl je hem ook om een bepaalde tijd moet verversen, oftewel opnieuw laden.

Ik gebruik de draadjes nu vooral om de co infecties te bestrijden om een duidelijk beeld van de lyme te krijgen.

abx

Berichtdoor abx » Do 14 Jul 2016, 23:54

ook gebruik ik frequentie draadjes die geladen zijn met elementen. De theorie hierachter is dat dit de tekorten in je lichaam aanvult waardoor het zich beter kan weren. Dit hebben wij afgekeken van A.S. die beweert er goede resultaten mee te hebben geboekt.
Het laden van die draadjes is eigenlijk heel eenvoudig. Het testen is een wat ander verhaal. Via de bioresonantie testen wijzelf welke elementen we missen (periodiek systeem). Het element dat je vervolgens vindt heeft het lichaam behoefte aan want dat is opgebruikt bij de bestrijding van een infectie oid. Het draadje ( simpelweg een koperdraad voor de electra in huis van 17cm lang) laden we vervolgens via het bioresonantie apparaat voor een minuutje of 4. Dat draadje dien je vervolgens 24 uur per dag bij je te dragen voor een bepaalde tijd terwijl je hem ook om een bepaalde tijd moet verversen, oftewel opnieuw laden.

Oh,Oh,Oh..... :cry: , wat een mooi onderwerp voor WouterB om eens overheen te harken :lol:

Ik ga ondertussen verder met het "laden" van mijn huisbedrading met goud, dat element heb ik tekort en ik heb ook een draadje los. Ik gebruik 220V en 50Hz, als je er maar in gelooft. Het testen is een wat ander verhaal inderdaad.

Terug naar “Alternatieve therapieën”