Ervaringen van Anoniem1992 met MMS en nog heel veel meer

Anoniem1992

Ervaringen van Anoniem1992 met MMS en nog heel veel meer

Berichtdoor Anoniem1992 » Di 28 Okt 2014, 23:28

Hallo.

Na aanleiding van het sluiten van Lymenet Nederland is dit forum ontstaan en dus wil ik hier mijn weg vervolgen.
Ik weet dat er mensen zijn die het volgen, alhoewel dat weinig uitgesproken werd openbaar in het topic.
Bij deze ga ik een korte samenvatting geven.

Inmiddels ben ik 7 jaar Lymepatient en nu 22 jaar, de diagnose kreeg ik in Juli 2013.
Daar begon een zoektocht, en vanuit daar ben ik gaan noteren wat ik wel en niet wilde en zo ben ik uitgekomen op mijn plan.
Sinds 20 september 2013 ben ik gestart met behandelen met MMS en bioresonantie doormiddel van een zapper, de Biowave golden stream.
Later is dit uitgebreid met nosodes om te koppelen aan de Biowave en uiteraard de nodige supplementen getest en geslikt.
Ik heb nog een tijd zuurstof geprobeerd maar dit was voor mij vrij heftig qua herxheimers, en in combi met de andere dingen vond ik dat niet handig en is de zuurstofconcentrator eruit gegaan en de GB4000 M.O.P.A er in.
De GB4000 M.O.P.A is er in gekomen omdat ik die over kon nemen, die heb ik nog niet zo lang, dat is net als de Biowave frequentietherapie/bioresonantie.
Dit is aardig het neusje van de zalm op dit gebied en daar ben ik onwijs blij mee, al gebruik ik de Biowave nog steeds.
Kort voor de GB4000 heb ik een gebruikt APS apparaat kunnen bemachtigen wat me ook erg goed doet.

In ruim een jaar tijd ben ik van amper wat kunnen en slepend de dag door nu zover dat ik niet meer achteruit ga.
De dips zijn er af en toe nog steeds maar ik klim er vrij vlot uit.
Ik kan nu twee keer per week wat meehelpen op stal als ik me maar aan de regels van mijn lichaam kan houden.
Mijn verzorgpaard staat er ook dus dat zijn twee vliegen in een klap, en het is dus geen aparte activiteit wat ideaal is.
Soms betekend dat even flink op de rem, en soms gaat dat prima.
Gelukkig heb ik daar een adres voor wat uitstekend werkt en die zullen er nooit wat van zeggen als ik later ben of niet kan door de Lyme.
Ik heb nog steeds wel veel slaap nodig en ik heb er best veel werk aan om het goed te houden, dat stopt niet bij de bioresonantie of de MMS maar het vergt best management.
De kunst is de ergste dips te voorkomen en op tijd in te grijpen, en ja soms moet ik er dan best even over nadenken voor ik de klik maak..
Het is vaak alles of niks, als het goed gaat gaat het goed, maar als het teveel is ligt echt alles op zijn gat.
Helaas kan ik niet snijden in het aantal uren slaap en dat is best lastig, een virusje duurt ook altijd langer als dat ik zou willen om weer echt fit te zijn.

Circa twee maanden geleden ben ik begonnen met aquafitness en zwemmen bij de sportschool, altijd s'avonds want dan ben ik het meest fit.
Dat gaat heel goed, het is een pittige les en van een op het eerste oog suffe sport wordt een hele pittige les gemaakt voor alle deelnemers.
Ik merk dat dat me nu ik weer kan sporten heel erg goed doet, de belasting op mijn lijf is in het water minder maar ik wordt wel sterker.
De ene les ben ik minder fit als de ander, en daar wordt ook behoorlijk op gelet zowel door de instructrice als lesgenoten.
Op het moment dat het teveel is, is het ook ineens teveel en dan ben ik gelijk erg overbelast wat minimaal een halve week problemen oplevert dus dat moet ik echt voorkomen.

Conclusie ik ben er nog niet, maar een groot deel van de tijd gaat het wel aardig goed, als ik me aan de regels houd en ik moet gewoon niet te snel willen.
Ik voel me in ieder geval weer mens, ik kan weer nadenken en ik ben dolblij dat ik weer wat kan doen al is het nog niet altijd zoals ik het wil.
Mijn doel is nu leven, en stukje bij beetje de Lyme terugdringen gezien te snel bij mij niet werkt, dan loopt de hele boel vast.
Al met al dus heel erg positief en ik zie de toekomst positief in, er zit een goed stijgende lijn in en zolang dat zo doorzet ben ik een blij mens.
Wat ik er dan voor moet doen ben ik dan al lang weer vergeten, ik krijg er veel voor terug! :mrgreen:

Dat het Lymeforum maar een groot succes mag worden!

Anoniem1992

Re: Vervolg op topic: MMS gebruikers? Lymenet.

Berichtdoor Anoniem1992 » Di 28 Okt 2014, 23:35

Hier dan het eerste bericht, wat doorgaat op het vorige van Lymenet.
Afgelopen dagen ging het niet helemaal lekker, moe en ik knapte niet zo op allemaal.
Ik bleef erg moe en ik kon er niet helemaal de vinger op leggen, gewoon erg moe en ik bleef maar herxen.
Toen even alles stil gelegd aan frequentietherapie en alles rust gegeven op bijnieren boosten na.
Het herxen bleef en toen heb ik besloten de plaquenil in te zetten, wat bij mij mijn hele immuunsysteem plat gooit.
Een negatieve (bij)werking die ik zo positief maak, want zo kon het herxen even stoppen en kon ik tot rust komen, even een reset dus.
Dat was dus gisteren, die Plaquenil en s'avonds naar aquafitness geweest.
Vandaag heb ik een hele fijne dag gehad en ik kon ook weer beter op een normaal tijdstip slapen gisteren.
Voor mijn doen best veel gedaan, en ik heb het idee dat ik heerlijk ga slapen vannacht, een goed teken want dat deed ik al de hele week niet meer.

Oja admin: als het verkeerd staat moet je het maar verplaatsen, maar op Lymenet stond het ook bij onconventioneel.
En daar weten mensen die het volgen het denk ik het beste te vinden.
Persoonlijke verhalen was niet openbaar volgens mij op Lymenet, hoe dat hier zit weet ik niet maar ik ben even van het zelfde uit gegaan.
Het zijn een beetje veel onderwerpen en dingen om alles te splitsen dus daarom zo.

Anoniem1992

Berichtdoor Anoniem1992 » Wo 29 Okt 2014, 21:11

Nou vandaag rustig aan, na zo'n druk dagje moet ik altijd even bijtanken.
Gisteravond Mopa gedaan voor Bartonella, Borrelia en Herpes ook dus dat vreet weer extra energie.

Vandaag een rustig dagje gehad, ik had weer last van mijn hoofd en holtes dus ik heb bedacht wat er nou zou kunnen zijn.
Het duurt nu echt te lang en het valt erg op.
Veel is er niet veranderd qua frequenties, behalve dat ik bezig ben met Candida en Aspergillus frequenties wat me elke keer flinke hoofdpijn geeft.
Nu eet ik af en toe weer iets met gluten of melk, en het kan een allergische reactie zijn.
Histamine laat je slijmvliezen opzwellen dus dat kan het zijn in theorie maar zoveel gluten eet ik ook weer niet.
Andere kanshebber volgens iemand anders die bezig is met die frequentiemeuk is dat hetgeen wat je uitmoord in je hoofd als toxines en schimmels achter blijft in je holtes.
Zoiets in ieder geval. Geen idee of het zo is, maar die pak ik mee met het behandelen, Aspergillus kan wel deze klachten veroorzaken heb ik gelezen.
Hij noemde specifiek Aspergillus flavus om eens te proberen.
Opvallend is wel dat mijn hoofd aardig leeg loopt na die frequenties voor Aspergillus flavus, dus who knows is dit de oplossing.

Morgen willen mijn ouders op pad, skieen in Snowworld.
Mijn vader mist zijn achterste kruisband+rest was enorm beschadigd als gevolg van een ongeluk dus daarom hebben we het nooit gedaan.
Er zou geen lol aan zijn als hij dan staat te kijken en zelf niet mee kan doen terwijl hij het wel erg leuk vindt.
Afgelopen maart naar snowworld voor het eerst en dat vonden we allemaal erg leuk en dat ging met zijn knie goed gelukkig.
Nu morgen weer, gezellig met zijn allen. :mrgreen:

Anoniem1992

Berichtdoor Anoniem1992 » Do 30 Okt 2014, 22:07

Vandaag een goede dag gehad, nu moe maar dat mag.
Snowworld goed doorstaan, en moeders nog even gered boven aan de piste die kon haar skistok niet meer vasthouden ineens.
Reuma achtige klachten heeft ze, gelukkig ter plekke een spier los kunnen purken en weer door met waar we mee bezig waren.
Nu wel moe, zo lekker slapen.

Anoniem1992

Berichtdoor Anoniem1992 » Vr 31 Okt 2014, 23:04

Vandaag zoals normaal naar de paarden, wel moe en werd onwijs gaar wakker..
Dus het vandaag kort gehouden en daarna rustig aan.
Ga Mopa ook maar overslaan nu want ik wil even bijkomen, het vreet veel energie en je gaat toch herxen al houd ik het binnen de perken.
Had van de week ook dat ik heel vroeg wakker werd ineens en dat ik het koud had, met zere gewrichten, einde herx ofzo..
Met herx kan ik nog onder mijn zomerdekbed, zonder heb ik mijn winterdekbed nodig. :lol:

Mijn rug is trouwens nog steeds niet wat het zijn moet sinds het halen van mijn theorie nu ruim 1.5 week geleden.
Nu was dat ook wel bij elkaar heel erg stressvol, heel slecht bed met de veren in mijn reet en een kussen aka baksteen.
Daarna voor mij veel te vroeg mijn bed uit om half 7 en van kwart over 7 tot half 3 s'middags theorie er in gestampt gekregen.
Om 3 uur examen, rond 4 uur geslaagd. Sowieso voor mij al een veel te lange dag, en zeker met zo weinig en slechte slaap.
Mijn rug heeft heel, heel lang niet zo zeer gedaan als die avond, wat een knopen zaten er in mijn spieren zeg!
Nu heb ik geen pijn maar ik kan niet meer rechtop zitten of lopen, er zit in het midden wat vast wat de hele zooi blokkeert.
Dus als het over een paar dagen nog niet beter is moet mijn manueel therapeut er maar eens naar kijken, waar ik al heel lang niet meer geweest ben.
Maarja dit was ook wel een extreme situatie, shit happens die examens zijn altijd kl*te.

Anoniem1992

Berichtdoor Anoniem1992 » Za 01 Nov 2014, 15:10

Nou vandaag rust in de tent, ik was echt wel moe van alles weer deze week.
Tis ook niet niets en behandelen en proberen conditie op te bouwen.
Luistert allemaal nogal nauw, foutje betekend gewoon dat je hele schema in de soep kan lopen, alhoewel ik nu wel in staat ben om die dingen dan nog te doen.
Welliswaar aangepast, maar het voelt als een 50 urige werkweek om het zo maar te zeggen.
Gelukkig is het schema nu dat alles net kan.
Zo is aquafitness op mijn beste moment van de dag: s'avonds.
Dan kan ik overdag rustig aan doen om bij te komen van iets als de paarden en s'avonds dan aquafitness doen.
Eigenlijk past dat allemaal precies qua timing en zorgt dat ik een ritme heb en bezig blijf.
Ik verveel me zo in ieder geval niet, daarbij het behandelen nog wat veel energie kost.
Dat kost me momenteel nogal de kop heb ik het idee, ik word zo moe van alles bij elkaar..
Maar opgeven wil ik het ook niet want ik wil heel erg graag vooruit.
Daarom nu maar rustig aan en bijtanken en dan kan ik maandag avond weer aan de bak.

Vandaag de ampullen met de biowave gedaan.
Even alles behandelen, dat red ik met de Mopa niet in een keer fysiek dus even een grote beurt.
Ik heb ook Borrelia 30K korrels gedaan, de nosode en nog enkele andere en ampullen voor belastingen zoals zware metalen enz.

Anoniem1992

Berichtdoor Anoniem1992 » Za 01 Nov 2014, 22:18

Ik heb besloten Q10 bij te gaan slikken, 30 mg en dan hopen dat het helpt en ik het goed verdraag.
Eerder 10 mg geslikt maar gestopt omdat het best een heel duur supplement is.
Nu via Ebay een zak met 360 stuks gevonden, zonder duur potje zonder dure marketing die je betaald normaliter.
Ik zal het linkje even plaatsen zo, de verkoper heeft nog veel meer voor hele nette prijzen!
http://www.ebay.co.uk/itm/Co-Enzyme-Q10 ... 2a36f5359a

Zag in deze link dat mensen die moe en overspannen zijn uit ervaring het beste af zouden zijn met een combi van Q10 met theanine, dat gebruik ik toch al en dat werkt erg goed.
http://www.iocob.nl/vermoeidheid/q10-en ... dheid.html
Ter info: L-theanine zit ook in supplementen voor ADD/ADHD, het is een serotonine verhoger.
Het is een hele goede voor Lyme dus ik ga het uitleggen wie weet heeft iemand er wat aan, mijn problemen zijn namelijk met de Lyme enorm toegenomen.
Ik heb naast Lyme ook Asperger en ik heb een stuk meer energie met L-theanine.
Om het simpel te zeggen: ik zie letterlijk alles en dat vreet erg veel energie zeker in combi met de Lyme.
Normaal is dat je focus hebt waar je mee bezig bent, de rest er om heen zou er dan niet actief moeten zijn tenzij je hersenen er iets belangrijks signaleren.
Ik heb dat gewoon niet dus ik zie ook al die onbelangrijke dingen waardoor er veel te veel op me af komt en ik constant aan het verwerken ben, en dus niks kan doen.
Met L-theanine heb ik wel die rust en daardoor functioneer ik veel beter en heb meer energie.
L-theanine is ook vrij duur, op ebay kan je het puur kopen met een 200 mg maatschepje voor weinig en het smaakt nergens naar en lost op in water.

Verder zal ik voor het idee eens neerzetten hoeveel supplementen ik nu gebruik en hoeveel, sinds de PEApure is het nog maar weinig wat ik nodig heb. :mrgreen:
Op dit lijstje na slik ik niks meer op sporadisch een enkele capsule van het een of ander na.
Dat zijn allemaal ontgifters die ik nu niet meer slik, en bij elkaar zijn dat er vijf die ik niet meer of sporadisch gebruik.
Goed teken, eerder ging dat dus echt niet zonder die middelen. :(

Hier het huidige lijstje, best netjes denk ik voor iemand met Lyme:
- PEApure 2 capsules per dag in plaats van eerder 3
- magnesium 400 mg
- melatonine 5 mg
- l-tryptofaan 400
- 400 mg L-theanine
- Q10 30 mg
- Appelzuur

Anoniem1992

Berichtdoor Anoniem1992 » Zo 02 Nov 2014, 19:35

Vandaag op pad geweest naar een medepatient hier in de buurt.
Ze is een aantal keer hier geweest om te kijken wat voor effect mijn GB4000 M.O.P.A op haar zou hebben.
Met het idee dat als het wat was er zelf een aan te schaffen, het is niet echt een goedkope gadget namelijk. :?
Van de week is haar eigen apparaat binnen gekomen en vandaag daar heen geweest voor het aansluiten en op weg helpen ermee.
Helaas lijkt de lamp kapot, dus niet helemaal geslaagd maar wel al veel gedaan.
Gelukkig zaten er onderdelen bij voor het gebruik zonder de versterker waar de lamp voor nodig is dus kon ik toch al veel uitleggen..

Kreeg Nutramedix druppels als dank voor de hulp, heb een aantal soorten dus daar kan ik weer mee kijken wat het voor mij doet en hoe het bevalt.
Heb o.a. Samento en Banderol, maar ook Sparga en Cumanda. Die laatste schijnt voor Bartonella te kunnen werken dus dat is best interessant.

Anoniem1992

Berichtdoor Anoniem1992 » Wo 05 Nov 2014, 00:05

Vandaag een goede dag gehad.
Ben begonnen met het nutramedix spul, beestje is nieuwschierig en blijft het. :P
Heb dag 1 van Cowden goed achter de rug, maar denk dat ik wel snel vast zal lopen op de dosering dus zie wel wat ik verdraag tegen die tijd.
Verder flinke domper gehad vandaag dus nu slapen, klaar ermee even.

Anoniem1992

Berichtdoor Anoniem1992 » Do 06 Nov 2014, 14:33

Nou laatste dagen gaat het wel goed opzich.
Wel heel druk met allerlei dingen, en das best vermoeiend.
Ik heb een paar dagen geleden wat Nutramedix spul gekregen, en heb nav wat proberen haar voorraad overgenomen gezien het voor haar te heftig was.
Heb dus nu het cowden protocol met genoeg druppels tot eind der tijden vermoed ik met wat ik nodig heb en heb ook de supplementen erbij.

Wat ik op dit moment doe is dus sinds enkele dagen de druppels en supplementen van Cowden, aangepast aan wat wel of niet gaat.
Daarbij gebruik ik de Mopa uiteraard als ondersteuning, ga even proberen gas te geven hiermee.
Heb nu veel tot mijn beschikking en ik ga wel zien hoe ik het invul, ik ben in ieder geval niet echt ziek ervan tot nu toe.
Enkel na de Serrapeptase misselijk en gisteren 3 druppels Banderol was wat veel, verder ben ik wat warmer en voel me wat vaag.
Iets wat ik nooit zo fijn vind maar het is voor het goede doel, maar ziek ben ik niet op af en toe wat vaags na.
Tot nu toe kan ik ook nog doen wat ik moet doen en dat wil ik zo houden.
Als ik er straks even klaar mee ben stop ik gewoon even tot mijn hoofd er weer tegen aan kan.

Dacht eerst moet ik het hier melden wbt Cowden, maar het is mijn weg naar genezing en elke gebruikservaring van iets is meegenomen denk ik zo.
Ga iig mijn weg wel, wat betreft MMS zal ik dat wel moeten blijven gebruiken denk ik, de lage dosis die ik altijd in nam elke 2 dagen voor die bovenkamer.

Terug naar “Alternatieve therapieën”