Mms

Johanna

Mms

Berichtdoor Johanna » Ma 08 Aug 2016, 22:25

Lieve mensen

Ik ben hier net lid geworden..
Helaas heb ik chronische Lyme en ben best slecht.
Op dit moment slik ik anti biotica!
Maar waar ik heel erg benieuwd naar ben is!!! Zijn hier mensen die mms gebruiken en daar goede resultaten mee boeken?
Of wie weet er een behandelaar voor mms

Lieve groet!

Buchtoferi

Re: Mms

Berichtdoor Buchtoferi » Zo 22 Jan 2017, 11:16

Dag Johanna

Ik heb persoonlijk al meermaals MMS gebruikt, en het werkt wel degelijk, op voorwaarde dat het correct gebruikt en toegepast wordt.

Nu is het geen miraculeus middel dat alle kwaaltjes ineens wegwerkt. Het is wel zo, dat als MMS als ondersteunend middel gebruikt wordt (als onderdeel van een protocol), men er werkelijk baat bij kan hebben.

Het kan zowel extern (druppels in bad of ter desinfectie van kleding en interieur) als intern (= ontgifting) gebruikt worden. Ik heb beide methodes toegepast.

MMS wordt vaak verward met chloor (huishoudelijk bleekwater) - beide lijken op elkaar, maar zijn toch verschillend. MMS kan therapeutisch toegepast worden (zoals waterstofperoxide).

Het grootste nadeel bij MMS (naar mijn ervaring) is de vieze smaak (en de mogelijke irritatie die het kan veroorzaken aan de slokdarm).

Ik heb het steeds simpelweg aan water toegevoegd (om mogelijke complicaties te voorkomen).

Leia
Moderator

Re: Mms

Berichtdoor Leia » Vr 10 Feb 2017, 07:14

- onderwerp verplaatst naar Alternatieve Behandeling -

Leia, moderator

Terug naar “Overige”