PEA DE NATUURLIJKE PIJNSTILLER

Daisy

PEA DE NATUURLIJKE PIJNSTILLER

Berichtdoor Daisy » Di 15 Aug 2017, 13:54

Hieronder de beschrijving en een filmpje:

Behandeling van chronische Lyme of Borellia pijnen met Palmitoylethanolamide
Palmitoylethanolamide (PeaPure) bij Lyme pijnen

PEA is een 100% natuurlijk middel en heeft niet alleen een pijnstillende werking, maar ook een ontstekingsremmende. En daarnaast beschermt palmitoylethanolamide zenuwcellen tegen verdere beschadigingen en versnelde veroudering. Het doet dus meer dan alleen de pijn verminderen. En als laatste is sinds 2015 bekend dat ook de bijkomende depressieve gevoelens bij Lymepijnen behandeld kunnen worden met PEA.

De dosering bij Lyme is om te beginnen 400 mg drie maal daags, of s’ochtends 2 capsules van 400 mg en s’avonds een. De dosering kan opgehoogd worden na enkele weken en dan is verdubbeling het beste (3 maal 2 capsules).

Om het optimale uit PEA te halen, wordt geadviseerd om PeaPure bij Lyme of Borellia pijnen tenminste 3-4 maanden te gebruiken. Dit is een realistische evaluatieperiode, waarna u vervolgstappen kunt bepalen. Een deel van de patiënten kan immers langzamer reageren omdat de werking van PEA plaatsvindt via de natuurlijke mechanismen van het lichaam. Het kan zinvol zijn om enkele maanden PeaPure te blijven gebruiken bij artrose. Het remt de chronische ontstekingsreactie en tegelijkertijd de pijn. Stap voor stap. PeaPure kan samen met elk andere pijnstiller en geneesmiddel gegeven worden, er zijn geen negatieve interacties.

https://www.youtube.com/watch?v=KZrHHXbmefc en het filmpje daarna gaat er ook over.

Daisy
Luister naar je lichaam.

Mgitw

Re: PEA DE NATUURLIJKE PIJNSTILLER

Berichtdoor Mgitw » Zo 05 Aug 2018, 14:15

Beste allemaal,
Ik heb gelukkig geen Lyme, maar wel neuropathie en bij de pijnbestrijding hiervan heeft PEA mij geholpen. De neuropathie was een gevolg van acute diabetis en is nu gelukkig bijna verdwenen.
Voor de geïnteresseerde heb ik nog 5 doosjes PEAPlex met PEAOpt keurmerk ter overname tegen schappelijke prijs.
Heb je interesse? Stuur dan even een PB
Groet en sterkte allemaal,
Marcel

Terug naar “Overige”