Ik had een idee om een groot topic te maken waarin mensen konden aangeven wat voor supplementatie ze gebruiken.
En dan bij elk supplement wat algemeen info te geven of extra beargumentatie.
Bijvoorbeeld;
Magnesium Malaat
Ik gebruik Magnesium Malaat tegen spiertrillingen en spierstijfheid. Ik gebruik de Malaat versie omdat die beter opneembaar is dan andere vormen van Magnesium.
Vooral bij mensen die Lyme hebben schijnt Magnesium supplementatie een goede werking hebben op de algemene gezondheid.
Zelf merk ik een vermindering van trillingen en de stijfheid vermindert ook lichtelijk. Dit kan ook echter aan andere dingen liggen.
Ik gebruik Magnesium Malate van Source Naturals.
Cat's Claw
Ter bervordering van het Immuun Systeem. Cat's claw wordt vaak in verband gebracht als een behandelmiddel voor Lyme.
Meestal is dit in de vorm van Samento. Ik heb zelf echter meer vertrouwen in de goedkopere Cat's Claw en geloof niet zo in de commercie van het bedrijf achter Samento en Banderol.
Als iemand mij kan bewijzen dat Samento zoveel beter is dan gewone Cat's Claw verneem ik het graag.
Ik gebruik Cat's Claw Extract van Now Foods.
Chlorella
Chlorella is een groene alg waarvan de cell wall gebroken is. Daardoor kunnen de bruikbare stoffen van Chlorella opgenomen worden door het lichaam.
Het is een echte superfood samen met bijvoorbeeld Spirulina.
Meer komt nog ben te moe om alles neer te zetten haha