Vragen producten Nutramedix, Cowden, Eva Sapi etc.

Anoniem1992

Re: Vragen producten Nutramedix, Cowden, Eva Sapi etc.

Berichtdoor Anoniem1992 » Di 18 Nov 2014, 16:42

Ik ging dus voor de stop aan de diarree, ik ondersteun inderdaad ook met dingen voor mijn lever. Daarnaast frequenties maar het bleef dus pauze ingelast. Juist nu met de pauze vannacht koortsig geweest, pijn en bonzende oogkassen, flinke jeuk, zere voeten en rare steken. Twee uur geleden nog barstende spierpijn en nu is van die spierpijn niks meer te bespeuren? Crea bea weer.

joos06

Berichtdoor joos06 » Di 18 Nov 2014, 17:23

Hahaha, wonderbaarlijk deze ziekte! Ik moet zeggen dat mijn darmen momenteel wat minder actief zijn sinds ik met de samento en banderol bezig ben, maar ik houd me momenteel ook niet zo goed aan mijn dieet moet ik bekennen :oops: . Dus daar kan het ook door komen. De steken en pijnen in gewrichten en spieren die ik in het begin weer had, lijken nu ook weer een stuk minder.

Anoniem1992

Berichtdoor Anoniem1992 » Di 18 Nov 2014, 17:37

Ja heeel wonderlijk. Snap dit dus echt even niet. Mijn darmen gingen lang goed maar 4x3 druppels is dus teveel... Straks dus terug naar 4x2..

Anoniem1992

Berichtdoor Anoniem1992 » Di 18 Nov 2014, 23:56

Hersenpinsel van mij trouwens, zie op internet net dat Cumanda koortsremmend zou zijn.
Nu heb ik verhoging gehad vannacht en nu weer volgens mij, ik neig er nu een beetje naar om een keer per dag een dosis Cumanda te proberen..
Kijken of dat rust geeft, maar ik wil als dit zo doorgaat iig iets tegen de verhoging.

BBS

Berichtdoor BBS » Wo 19 Nov 2014, 22:15

Anoniem1992 schreef:Hersenpinsel van mij trouwens, zie op internet net dat Cumanda koortsremmend zou zijn.
Nu heb ik verhoging gehad vannacht en nu weer volgens mij, ik neig er nu een beetje naar om een keer per dag een dosis Cumanda te proberen..
Kijken of dat rust geeft, maar ik wil als dit zo doorgaat iig iets tegen de verhoging.

Persoonlijk ben ik blij als ik koorts krijg en probeer het niet te onderdrukken. De borrelia schijnt niet zo goed te kunnen tegen een temperatuur boven de 39 graden. Heb vorige week nog een heet bad genomen en geprobeerd daar zo lang mogelijk in te blijven zitten. Begon die dag te herxen en dat heeft 3 dagen geduurd. Sauna bezoeken maken ook veel bij me los.

Hoe zie jij dat van die koorts?

joos06

Berichtdoor joos06 » Wo 19 Nov 2014, 22:54

BBS schreef:
Anoniem1992 schreef:Hersenpinsel van mij trouwens, zie op internet net dat Cumanda koortsremmend zou zijn.

Persoonlijk ben ik blij als ik koorts krijg en probeer het niet te onderdrukken. De borrelia schijnt niet zo goed te kunnen tegen een temperatuur boven de 39 graden. Heb vorige week nog een heet bad genomen en geprobeerd daar zo lang mogelijk in te blijven zitten. Begon die dag te herxen en dat heeft 3 dagen geduurd. Sauna bezoeken maken ook veel bij me los.

Hoe zie jij dat van die koorts?

Dat is wel grappig dat je dat zegt, want wat mij op viel de laatste paar maanden dat ik niet meer heet kon douchen, wat ik voorheen altijd deed. Ik werd er gewoon heel moe en benauwd van waardoor ik de douche steeds kouder ging zetten. Mijn lijf trok dat niet meer. Nu lijkt het weer wat beter te gaan. Vraag me af of dat ook daarmee te maken kan hebben.

Anoniem1992

Berichtdoor Anoniem1992 » Do 20 Nov 2014, 01:00

Hoe ik koorts zie, nou opzich als iets goeds maar het is niet meer goed als je geen oog meer dicht doet en gewoon uitgeput raakt.
Dan heb ik liever met druppels enzo zelf de regie in handen wanneer ik iets wel of niet opwek.
Ik kan met de apparatuur alleen al echt niet geinige herxen opwekken met koorts erbij maar dat wil ik gewoon niet..
Het is te vermoeiend, liever alles rustig aan terugdringen en als ik sterker en fitter ben er tegen aan of iets in die geest.
Hoe ik dat ooit ga doen weet ik niet, maar ik weet wel dat de balans nog zo fragiel is dat een nacht niet slapen er voor zorgt dat mijn hele leven op zijn reet ligt.
En dat is nou net iets waar ik heel erg klaar mee ben nu ik weer redelijk wat kan. :?

De reden dat ik met Cowden gestart ben is ook omdat ik even rust nodig had, maar niks doen werkt bij mij ook niet.
Ten eerste omdat ik dan bang ben dat alles gaat woekeren ofzo, ten tweede val ik dan gewoon te snel weer terug qua energiepijl.
Wat ik deed was echt even te zwaar en ik durf het niet aan om slechts twee keer per week ofzo frequenties te doen, hoe licht ik hem nu heb staan ben ik echt wel 2 a 3 dagen lamlendig van. Dat is leuk, maar ik was het nu even zat en mijn energie was weg en mijn hoofd was echt moe van alles.
Dus ik doe dat er nog wel op een laag pitje bij nu, maar nu even een periode bijkomen en daar wil ik niet non stop koorts en verhoging bij.
Hoorde wel vanavond dat bij de aquafitness er meerdere koorts hebben gehad deze week, dus ik hoop dat het gewoon een virusje is wat Cowden ook aanpakt.
Dan zou je zeggen dat ik volgende week ergens er van af zou moeten zijn van die koortsreacties als ik niet te snel de druppels op voer.

BBS

Berichtdoor BBS » Vr 21 Nov 2014, 12:34

@Annoniem: Ja ik wist niet dat je zo heftig Herxt op koorts. Das ook lastig inschatten als je van iemand op het forum niet het hele verhaal kent. Ik heb overigens in een ander topic net je verhaal lezen, je hebt het goed te pakken! Ik las ook dat je aquafitness doet, persoonlijk mijdt ik zwembaden zoveel mogelijk vanwege de chloorbelasting die dit geeft aan je lichaam. Lijkt mij ook minder goed voor lymepatienten. Al is het een dillema als sporten buiten een zwembad heel lastig voor je te doen is. Hoe zie jij dat? Ja het is de balans vinden tussen Herxen draagelijk houden en de Lyme bacterie toch zo veel mogelijk terug dringen. Ik heb er zelf gelukkig een stuk beter aan toe en kan 'heftigere' maatregelen nemen om de lyme aan te pakken. Sterkte!

@Joost: Ja ik denk zeker dat de hete douches herx reacties kunnen veroorzaken. Ik heb op het Lymenet forum ook verhalen gelezen van mensen die het douches of sauna ook niet kunnen verdragen. Gelukkig is dat bij mij nu niet zo en kan ik de hete baden, douches en sauna goed gebruiken om die bacterieen even op hun donder te geven ;).

Anoniem1992

Berichtdoor Anoniem1992 » Vr 21 Nov 2014, 17:14

Gaaf he dat het zo goed gaat. :mrgreen:
Dat doet een mens goed kan ik je zeggen, na zo lang te hebben geworsteld.
Hoor wel eens mensen die het heerlijk zouden vinden dat niks hoeven doen, nou ik heb het nooit leuk gevonden want ik ben iemand die graag bezig is.
Nu ook weer nu er langzaam aan weer vorm en regelmaat in komt, ik vind het heerlijk en heb maar weinig geen zin om te gaan doen wat ik moet doen.

De koorts is vooral erg lastig met slapen, ik moet mezelf wel heel zwaar drogeren wil ik dan kunnen slapen, praktisch onmogelijk.
Eigenlijk herx ik na elke keer sporten, dat was eerst nog veel erger, zo erg dat ik niet kon sporten door de gevolgen met herxen.
Qua zwembaden word ik altijd wel erg suf van chloor, maar dit zwembad is niet helemaal met chloor maar deels wat anders.
Je ruikt het chloor hier ook niet of je moet een hele goede neus hebben.
Maar als je moet kiezen tussen niet of dan maar aquafitness dan is voor mij de keus snel gemaakt.
Ik kan trouwens met niks voluit dan heb ik wel koorts, dus met aquafitness als nu spinning doe ik het een tandje rustiger aan.
Als ze dus zeggen zo snel mogelijk doe ik het iets rustiger aan, vooral dingen als vol gas een aantal banen zwemmen doe ik dan rustiger bijvoorbeeld.
Dan gaat het goed en blijft die koorts/verhoging beperkt of bespaart.

Qua heftigere maatregelen of niet, ik sta er om bekend op minidoseringen heel sterk te reageren dus dat ik nog niet verder als 3 druppels ben verbaasd me ook niks.
Denk dat dat niet altijd wat zegt over hoe je er aan toe bent, elk lichaam reageert anders.
Qua douchen heb ik ook periodes gehad dat als ik op mijn normale temp douche dat ik er van ging herxen.

Anoniem1992

Berichtdoor Anoniem1992 » Za 22 Nov 2014, 20:23

Ik heb trouwens sinds cowden s'avonds last van depressies, vandaag de Sparga niet gedaan en nu heb ik het dus niet.
Kennelijk valt de Sparga zwaarder als ik denk dus die dosis ga ik verlagen.

Terug naar “Supplementen en kruiden”