Xylitol en lactoferrine tegen biofilm, ervaringen?

Josie

Re: Xylitol en lactoferrine tegen biofilm, ervaringen?

Berichtdoor Josie » Wo 22 Feb 2017, 10:11

wombat schreef:Momenteel verga ik van de pijn. IK kreeg gabapentine voorgeschreven maar ik heb het nog niet durven nemen omdat het infecties bevordert. Het is toch altijd iets.. Ik zal maar een gewone pijnstiller nemen.

:(
Ervaringen van andere lymepatiënten met gabapentine:
http://flash.lymenet.org/scripts/ultima ... 10?#000000
http://flash.lymenet.org/scripts/ultima ... 98?#000000

Om serieus genomen te (blijven) worden door je arts kan het bijdragen om pijnstillers die je krijgt voorgeschreven ook werkelijk te proberen en je arts daar terugkoppeling over te geven en erover in contact te blijven.
Als je bezorgd bent voor bijwerkingen kan je misschien met een lage dosering beginnen?

Het is erg fijn om minder pijn te hebben. :)
Bij mij zijn de radiculaire pijn en spierzwakte verbeterd door de antibiotica. Mijn arts denkt dat de pijn verder verminderd door de antibiotica en dat is dan nu ook het enige dat ik krijg aan reguliere medicatie.
Ik hoop dat dit jou (en alle anderen met pijn) ook kan helpen…

wombat schreef:Ik herx heel de tijd zolang ik ab neem

Misschien gaat het beter met een andere ab, een andere dosering of een andere combinatie? Of misschien heb je er colestyramine bij nodig of een ander detox hulpmiddel? Of (liposomale) glutathion? Glutathion kan ook nog wel eens meehelpen bij pijn.

wombat schreef:Ik heb al veel (positief)van iherb gehoord, maar nog nooit iets besteld. Hoelang moet je wachten op een product ?

Ongeveer 3-4 werkdagen dacht ik. Als je een bestelling van boven de ongeveer 60 euro hebt kan het voorkomen dat je aan de postbode een percentage aan douanekosten moet betalen. Mijn indruk is dat dit een beetje random gaat.

Josie

wombat

Re: Xylitol en lactoferrine tegen biofilm, ervaringen?

Berichtdoor wombat » Wo 22 Feb 2017, 11:56

Hallo Josie,

Heel hartelijk bedankt.

Bij mij zijn de radiculaire pijnen niet verbeterd door ab en de spierzwakte en spierverlies zijn zelfs verergerd. De ontsteking van de zenuwen zelf reageert wel goed op ab (ik heb neuritis)Ik begin vanaf vandaag aan een nieuwe fysioreeks. Ik ben benieuwd of ik de kosten vergoed krijg.
Ik heb risico op therapierefractaire lyme, maar bij de meeste ab heb ik zware herx, dus denk ik dat ab toch nog iets doet. Laatst had ik azythromycine: dat was herx met schade. Van claritromycine en doxy heb ik geen bijwerkingen, maar ik vraag me af of het dan wel werkt. Van doxy krijg ik soms brandblaren ook al vermijd ik de zon.
Colestyramine neem ik soms ook maar mijn arts raadt het af om dit samen met ab te nemen: het zou de werking van ab verminderen. Glutation heb ik nog niet geprobeerd omdat het te duur is. Ik woon alleen en lyme heeft bijna al mijn spaargeld opgegeten (de spirocheten eten mij op :mrgreen: )
Misschien probeer ik dan toch maar de gabapentine, al zou ik het liefst alles natuurlijk proberen..

Terug naar “Supplementen en kruiden”