De besloten categorieën zichtbaar maken én besloten?

Voor alle problemen, vragen, opmerkingen en tips aangaande (de werking van) de website en het forum van Lymeforum.nl.
Leia
Moderator

De besloten categorieën zichtbaar maken én besloten?

Berichtdoor Leia » Zo 18 Jan 2015, 09:54

Beste forumleden!

Op dit moment hebben we 3 besloten categorieën op dit forum, o.a. de categorie Persoonlijke Verhalen. Deze besloten categorieën worden zichtbaar zodra je bent ingelogd. Ze zijn alleen toegankelijk voor leden die zijn ingelogd.

We kunnen deze categorieën voor iedereen zichtbaar maken, maar ze blijven dan uiteraard wel besloten. Ze zijn dan op de pagina 'Forumoverzicht' al voor iedereen te zien. Als je er dan op klikt, dan wordt er gevraagd om eerst in te loggen voordat je de berichten kan lezen. Dit was ook zo op het oude lymenet.nl forum.

Het voordeel hiervan kan bijv. zijn dat je dan als gast ook al weet dat deze interessante categorieën bestaan! Een nadeel kan bijv. zijn dat er dan op de indexpagina meer categorieën staan, wat wellicht voor een aantal leden er onrustig uit zou kunnen zien.

Het was in eerste instantie niet onze bedoeling om de categorieën onzichtbaar te maken zoals nu het geval is. Maar we wisten op dat moment nog niet hoe het moest om het zichtbaar én besloten te maken. Inmiddels waren we er achtergekomen hoe dat moet. ;)

We horen graag jullie wensen hierover!

Groetjes,

Leia

Leia, moderator

Troptard

Re: De besloten categorieën zichtbaar maken én besloten?

Berichtdoor Troptard » Zo 18 Jan 2015, 11:50

Moest er hier vier keer over nadenken wat er bedoeld werd,vijfde keer had ik het al begrepen :)

Lijkt me goed ! (En dacht dat het zo al was)

We kunnen deze categorieën voor iedereen zichtbaar maken, maar ze blijven dan uiteraard wel besloten. Ze zijn dan op de pagina 'Forumoverzicht' al voor iedereen te zien. Als je er dan op klikt, dan wordt er gevraagd om eerst in te loggen voordat je de berichten kan lezen. Dit was ook zo op het oude lymenet.nl forum.
Elke wijze uil begon ooit als uilskuiken

joos06

Berichtdoor joos06 » Zo 18 Jan 2015, 19:00

Prima lijkt mij.

Leia
Moderator

Berichtdoor Leia » Ma 19 Jan 2015, 08:12

Dankjulliewel voor de feedback!

Troptard schreef:Moest er hier vier keer over nadenken wat er bedoeld werd,vijfde keer had ik het al begrepen :)

:)

Leia, moderator

Lola Lyme

Berichtdoor Lola Lyme » Ma 19 Jan 2015, 16:21

.
Laatst gewijzigd door Lola Lyme op Wo 04 Jul 2018, 15:04, 1 keer totaal gewijzigd.
♪♪♫♫ 'The soul always knows what to do to heal itself. The challenge is to silence the mind' ♫♫♪♪

Leia
Moderator

Berichtdoor Leia » Do 22 Jan 2015, 09:02

Dank voor jullie reacties, ik zal het binnenkort veranderen.

Leia, moderator

Terug naar “Feedback”