Zou het leuk zijn als er een aparte rubriek komt voor hobby,s
Ik zelf praat altijd honderd uit als het om mijn hobbys gaat,en zet dan de lyme op een tweede plaats.
Als meer mensen dat net zo ervaren , dat zou toch prachtig zijn.
Hobby's
Re: Hobby's
Prima idee !
Dat zijn er bij mij een pak daar ik snel verveeld raak van routine
Er zitten er een deel tussen die ik nog aanzie als hobby maar fysiek momenteel niet meer haalbaar zijn,maar dat komt hopelijk terug !
Nu paar jaar geleden maar was mijn grootste passie met een metaaldetector over akkers lopen streunen op zoek naar verloren geschiedenis
Lezen,voornamelijk lectuur over ufo's,na honderd boeken weet ik nog steeds niet hoe het daar nu mee zit
Muziek luisteren en vinyl /vintage stereo's verzamelen,verschillende genres van rock,pop,metal,bluegrass,rockabilly...
Dat leunt aan bij rommelmarkten en daar leuke lp's zoeken
Fossielen zoeken maar daar is hier geen kunst aan,je struikelt er hier over
Schietsport,stand in mijn kelder..helaas is huis verkocht,kleiduiven...geen beestjes !
Vissen,gaat nog amper maar af en toe krijg ik mezelf nog aan het water
In de natuur vertoeven en die fotograferen,helaas camera uit armoe verkocht,ik kijk nu wat een mooi plaatje zou kunnen geweest zijn en geniet er ook van
Ronkdingen en grolijzers,vintage tractoren ,jeeps ,motoren ,hill climbing ,cross ,tractor pulling niks meer staan van dat alles maar leuk te gaan bekijken
Musea,archeologisch erfgoed,kastelen bezichtigen
Dat zijn er bij mij een pak daar ik snel verveeld raak van routine

Er zitten er een deel tussen die ik nog aanzie als hobby maar fysiek momenteel niet meer haalbaar zijn,maar dat komt hopelijk terug !
Nu paar jaar geleden maar was mijn grootste passie met een metaaldetector over akkers lopen streunen op zoek naar verloren geschiedenis
Lezen,voornamelijk lectuur over ufo's,na honderd boeken weet ik nog steeds niet hoe het daar nu mee zit

Muziek luisteren en vinyl /vintage stereo's verzamelen,verschillende genres van rock,pop,metal,bluegrass,rockabilly...
Dat leunt aan bij rommelmarkten en daar leuke lp's zoeken
Fossielen zoeken maar daar is hier geen kunst aan,je struikelt er hier over

Schietsport,stand in mijn kelder..helaas is huis verkocht,kleiduiven...geen beestjes !
Vissen,gaat nog amper maar af en toe krijg ik mezelf nog aan het water
In de natuur vertoeven en die fotograferen,helaas camera uit armoe verkocht,ik kijk nu wat een mooi plaatje zou kunnen geweest zijn en geniet er ook van
Ronkdingen en grolijzers,vintage tractoren ,jeeps ,motoren ,hill climbing ,cross ,tractor pulling niks meer staan van dat alles maar leuk te gaan bekijken
Musea,archeologisch erfgoed,kastelen bezichtigen
Elke wijze uil begon ooit als uilskuiken
Hier kan je toch gewoon een topic over aanmaken in het " of topic" forum.
joos06 schreef:Hier kan je toch gewoon een topic over aanmaken in het " of topic" forum.
Marco zal dat wel ffn verplaatsen,was me trouwens ook niet opgevallen dat het onder feedback stond ,heb jij wel lyme joos06

Elke wijze uil begon ooit als uilskuiken
Wahaha, ik heb zo mijn momenten