Hoewel in het Engels gesproken, daardoor niet minder interessant, vind ik (=100% persoonlijk)
@Josie/@Sproetje,
In de documentaire heeft men het over zogeheten 'blebs'; zijn dat dezelfde die in mijn LBA te zien zijn?
Wellicht toch proberen om mijn LBA op YouTube te plaatsen, want ook voor de wetenschap en (h)erkenning van chronische Lyme en co's zou het erg zinvol kunnen zijn lijkt mij zo.
Bron: YouTube kijk en luister meer
LYME CRYME - 'The lyme crime against humanity'
- VerlorengezondheidM
LYME CRYME - 'The lyme crime against humanity'
Laatst gewijzigd door VerlorengezondheidM op Zo 06 Nov 2016, 00:52, 4 keer totaal gewijzigd.
Lyme Test Negative?
It Still May Be Lyme Disease!
Na 19 jaar onbehandeld rondlopen met een klinisch ziektebeeld: Chronische Lyme, Q-koorts, Bartonella, Babesia, Anaplasma, Chlamydia, Mycoplasma, Rickettsia, Yersinia, Coxsackie A16+ B, HHV-6.
Na 19 jaar onbehandeld rondlopen met een klinisch ziektebeeld: Chronische Lyme, Q-koorts, Bartonella, Babesia, Anaplasma, Chlamydia, Mycoplasma, Rickettsia, Yersinia, Coxsackie A16+ B, HHV-6.
- VerlorengezondheidM
Re: LYME CRYME - 'The lyme crime against humanity'
Terrible New Diseases
Erg interessant met name op het einde.
Bron: YouTube, Prof. Garth Nicolson kijk en luister meer
Lyme Test Negative?
Re: LYME CRYME - The lyme crime against humanity
VerlorengezondheidM schreef:Hoewel in het Engels gesproken, daardoor niet minder interessant, vind ik (=100% persoonlijk)
@Josie/@Sproetje,
In de documentaire heeft men het over zogeheten 'blebs'; zijn dat dezelfde die in mijn LBA te zien zijn?
Wellicht toch proberen om mijn LBA op YouTube te plaatsen, want ook voor de wetenschap en (h)erkenning van chronische Lyme en co's zou het erg zinvol kunnen zijn lijkt mij zo.
'The Lyme Cryme Against Humanity'
♪♪♫♫ 'The soul always knows what to do to heal itself. The challenge is to silence the mind' ♫♫♪♪
- VerlorengezondheidM
@Lola Lyme 

Lyme Test Negative?
Wat zijn het toch een #%7rgh5srNn
- VerlorengezondheidM
Shocking Lyme Disease Documentary 'Under The Eightball' Part 2 (2009)
Met onder andere Prof. Garth Nicolson & dr. Burrascano.
Lyme Test Negative?
VerlorengezondheidM schreef:Bron: YouTube kijk en luister meer
Schimmig filmpje
Ik heb gekeken, maar ik vind het toch iets te ver gezocht.
Ik weet dat er biologische en chemische oorlogsvoering bestaat, dat is ook algemeen bekend.
Zo is het ook algemeen bekend dat er tijdens de 2e wereld oorlog experimenten werden uitgevoerd onder gevangenen.
Maar om borrelia daar aan te linken kan ik me niet goed in vinden.
Ik weet van mijn grootouders (zij waren jong, al ver voor de oorlog) dat dieren ernstig ziek konden worden van een tekenbeet.
Dat was in de boeren gemeenschap algemeen bekend, hoewel men toen nog dacht dat wanneer je de kop er in liet zitten dat die dan door het lichaam van het slachtoffer ging roamen, en ergens anders binnen in het lichaam weer kon aangroeien, omdat sommige dieren steeds weer opnieuw ziek werden.
Borrelia bestaat al heel lang.
Hoe dat met mycoplasma zit weet ik niet goed.
Ik vond deze:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Mycoplasma
Meer informatie over waarom veel soldaten terug kwamen uit de golf oorlog met CVS achtige klachten:
viewtopic.php?f=31&t=536
De onderzoeks fraude die is aangetoond bij de Dearborn defenitie vind ik iets anders.
- VerlorengezondheidM
Hoi Sproetje en anderen,
Je hebt volkomen gelijk het is en blijft een omstreden invalshoek.
Volgens mij begon het in New-England, maar ik kan me vergissen hoor.
Die Lyme clusteruitbraken aan grote meren, dat vind ik persoonlijk wel weer erg interessant, temeer ik zelf ook plotseling chronisch ziek ben geworden aan een dergelijk immens groot recreatie meer waar een Lyme Borreliose epidemie heerste (wetenschappelijk artikel hiervan is beschikbaar)
Het viel mij gewoon op dat de allerhoogste concentratie Lyme besmettingen precies rondom het meer lagen waar ik dus op de camping bivakeerde, vandaar.
Als ik terug ga naar die tijd toen ik ziek werd viel het mij op dat steekinsecten, muggen e.d. constant, 24 uur per dag als gekken tekeer waren gegaan; niet alleen tegen mij maar ook tegen mijn 2 vrienden die er toen bij waren.
En ik geloof best dat iedereen daar last van had aan het vakantie Balatonmeer Hongarije, toendertijd.
Zoiets had/heb ik nog nooit meegemaakt in mijn hele leven, maar ik vond/vind het wel weer opvallend..
Als ik het mij niet vergis zijn o.a. HIV, Ebola, Zika (en ook Q-koorts?) omringt (en ontstaan?) door clusteruitbraken.
E.e.a. neemt niet weg dat ik eens een keer de stealth bacterie mycoplasma belicht wilde hebben al is het maar dat het de nodige klachten (en schade?) kan geven als co-infectie van Lyme.
Je hebt volkomen gelijk het is en blijft een omstreden invalshoek.
Volgens mij begon het in New-England, maar ik kan me vergissen hoor.
Die Lyme clusteruitbraken aan grote meren, dat vind ik persoonlijk wel weer erg interessant, temeer ik zelf ook plotseling chronisch ziek ben geworden aan een dergelijk immens groot recreatie meer waar een Lyme Borreliose epidemie heerste (wetenschappelijk artikel hiervan is beschikbaar)
Het viel mij gewoon op dat de allerhoogste concentratie Lyme besmettingen precies rondom het meer lagen waar ik dus op de camping bivakeerde, vandaar.
Als ik terug ga naar die tijd toen ik ziek werd viel het mij op dat steekinsecten, muggen e.d. constant, 24 uur per dag als gekken tekeer waren gegaan; niet alleen tegen mij maar ook tegen mijn 2 vrienden die er toen bij waren.
En ik geloof best dat iedereen daar last van had aan het vakantie Balatonmeer Hongarije, toendertijd.
Zoiets had/heb ik nog nooit meegemaakt in mijn hele leven, maar ik vond/vind het wel weer opvallend..
Als ik het mij niet vergis zijn o.a. HIV, Ebola, Zika (en ook Q-koorts?) omringt (en ontstaan?) door clusteruitbraken.
E.e.a. neemt niet weg dat ik eens een keer de stealth bacterie mycoplasma belicht wilde hebben al is het maar dat het de nodige klachten (en schade?) kan geven als co-infectie van Lyme.
Lyme Test Negative?
VerlorengezondheidM schreef:Je hebt volkomen gelijk het is en blijft een omstreden invalshoek.Volgens mij begon het in New-England, maar ik kan me vergissen hoor.
Ik dacht dat Garth Nicolson een baan had (of heeft?) in het leger?
Hij is arts en heeft de klachten onderzocht waar alle Golf oorlog veteranen mee kampten toen ze thuis kwamen.
De mycoplasma viel hem op.
Maar om daar dan meteen een biologisch wapen achter te zoeken heb ik nog nooit begrepen, want stel jezelf de vraag:
Is mycoplasma in staat om soldaten zo inactief te maken dat ze niets meer zouden kunnen?
Ikzelf denk van niet.
Het zou een beetje knullig zijn om mycoplasma daarvoor in te gaan zetten.
Ik denk dat er betere middelen op de markt zijn daarvoor.
VerlorengezondheidM schreef:Die Lyme clusteruitbraken aan grote meren, dat vind ik persoonlijk wel weer erg interessant, temeer ik zelf ook plotseling chronisch ziek ben geworden aan een dergelijk immens groot recreatie meer waar een Lyme Borreliose epidemie heerste (wetenschappelijk artikel hiervan is beschikbaar)
Vind ik ook interessanter eerlijk gezegd.
Ikzelf ben ook besmet geraakt aan een open water, soort van meertje in Nederland.
Maar ja, ik dacht altijd aan trekkende watervogels, die van her en der besmettingen meenemen over al naar toe.
Trouwens, hoe lang is dat geleden dat je bij het Balatonmeer in Hongarije bent geweest?
Terug naar “Artikelen en Linkjes”