Lyme arts gezocht in het Noorden

Dit is de plek om een ander te helpen of om hulp te vragen bij het vinden van een behandelaar via privé berichten. Lees eerst de toelichting: 'Hoe en wat hier te plaatsen.'
Annanas

Lyme arts gezocht in het Noorden

Berichtdoor Annanas » Wo 22 Jun 2016, 02:48

Hallo allemaal,

Ik ben 4 juni jl gebeten door een teek, rode huiduitslag, ziekte en al vroege symptomen nu 10 dagen doxy kuur. Ik verbeter er enorm door maar ben zeker niet overtuigd dat dit voldoende zal zijn en daarom een vervolg afspraak met de arts morgen. Ik heb er een hard hoofd in dat ze mij verder willen behandelen aangezien er niks in bloed gevonden is. Kan iemand mij helpen aan contact gegevens van reguliere arts die hier wel open voor staat? Ik woon in Groningen. Dank alvast!

daisy25

Re: Lyme arts gezocht in het Noorden

Berichtdoor daisy25 » Vr 01 Jul 2016, 07:12

Als je er 1 hebt gevonden hou ik mij ook aanbevolen.
Woon 30 km van groningen

Leia
Moderator

Re: Lyme arts gezocht in het Noorden

Berichtdoor Leia » Wo 06 Jul 2016, 14:26

@Daisy25,
Mocht je nog op zoek zijn, zou je dan zelf een onderwerp willen aanmaken voor een oproepje? Dan kan je daarbij ook in het kort wat over je eigen situatie vertellen, bijv. informatie over: wel/geen tekenbeet, wel/geen EM, testuitslagen regulier/elders, hoofdklacht, etc. Zo help je anderen om jou gemakkelijker te kunnen helpen en blijft deze oproep alleen van Annanas.

Leia, moderator

Terug naar “Vind een behandelaar”