Lyme Arts gezocht Amsterdam \ Utrecht / Amersfoort

Dit is de plek om een ander te helpen of om hulp te vragen bij het vinden van een behandelaar via privé berichten. Lees eerst de toelichting: 'Hoe en wat hier te plaatsen.'
Roelof

Lyme Arts gezocht Amsterdam \ Utrecht / Amersfoort

Berichtdoor Roelof » Di 25 Sep 2018, 16:12

Hallo, ik zoek een goede Lyme arts in de driehoek Amsterdam, Utrecht, Amersfoort.
Voor mijn verhaal, zie hier: https://www.lymeforum.nl/forum/viewtopic.php?f=17&t=1965
Op zich heb ik een goede en welwillende huisarts, maar hij heeft geen idee wat Lyme is en wat hij met mij aan moet. Voor de zomer heeft hij een nieuwe, lange antibioticakuur voorgeschreven van 3 maanden op basis van de informatie die ik hem heb aangeleverd (mede dankzij dit forum). Ook deze keer werkte de Doxycycline kuur goed, maar nu 6 - 8 weken na de laatste pil merk ik weer een toename van de klachten. Dit is redelijk in lijn met wat Joseph Burrascano meldt in zijn protocol - dat voor sommigen een 6 weken op, 6 weken af antibioticum kuur het beste werkt.

Ik zoek dus een arts die dit begrijpt, op deze manier me wil behandelen en me daarnaast kan helpen mijn immuunsysteem te versterken.

Alvast bedankt!

meid1988

Re: Lyme Arts gezocht Amsterdam \ Utrecht / Amersfoort

Berichtdoor meid1988 » Wo 26 Sep 2018, 12:25

misschien het ziekenhuis in Amsterdam
of het alternatieve circuit

Terug naar “Vind een behandelaar”