Beste allemaal,
Graag zou ik van jullie advies willen, indien mogelijk.
Ik ben al ruim 7 jaar ziek. Het bekende verhaal met vele verschillende diagnoses. Daarbij heb ik het gevoel steeds slechter te worden. De puzzelstukjes lijken nu in elkaar te vallen na een bloedonderzoek waar Igg positief werd gevonden. Het klinisch beeld lijkt volledig op Lyme, in heftige vorm. Daarbij ook hoog risico gelopen 7 jaar terug.
Via mijn huisarts ben ik gestart met 30 dagen doxycycline. Behoorlijk herx gehad in begin en daarna nog een paar keer.
Verder geen echte (kleine) verandering gemerkt.
Nu heb ik voor 6 weken ciprofloxacine gekregen. Omdat ik aangaf bij eerder gebruik ik na een week 2 “goede” dagen heb gehad. Kuur duurde een week voor iets anders.
Ik zit nu over de helft van die 6 weken. Huisarts zegt dat hij hierna mij niet meer zelf kan helpen, omdat zijn kennis onvoldoende is. Ook al heb ik hem de nodige documenten gegeven. Met name de ILADS richtlijnen. De CBO vind ik (in mijn situatie) te beperkt.
De huisarts wil mij wel doorverwijzen.
Ter info in het heel kort. Ik heb een belastbaarheid van 2 x 10 min per dag. Ga ik hierover heen dan worden alle symptomen op zowel lichamelijk als geestelijk gebied verergerd. Daarbij heb ik dagelijks temperatuur verhoging/koorts.
Huisarts is bereid mij naar het expertisecentrum te verwijzen als ik hierom vraag. Is niet naast de deur voor mij. Woon omgeving Rotterdam. (Vervoer is geen probleem.)
Alleen ben ik een beetje bang om als “proefkonijn” te worden behandeld.
Ik wil zo graag dat de achteruitgang stopt en ik een wat dragelijk leven krijg.
Ik ben dus op zoek naar een arts die het ILADS protocol volgt, liefst omgeving Rotterdam.
Is er iemand die mij kan adviseren via een pb?
Alvast hartelijk dank voor alle moeite.
Arts ILADS regulier gezocht
Terug naar “Vind een behandelaar”