Vervolg
@w201190mercedes, zorg dat je jezelf echt beter en goed gaat inlezen en informatie goed leert te
verifiëren!; Bron
viewtopic.php?f=38&t=2751#p30574 Dit om te voorkomen dat je en jouw vrouw worden
misleid en gedupeerd kunnen raken!
Voor jouw informatie: als geteste patiënt bij
voorheen: BCA Duitsland/
BCA Lab (
InfectoLab)
heden: ArminLabs (Duitsland) ben ik nog steeds
'not-amused' dat de
cellulaire testen 
(
LTT-EliSpot/iSpot Lyme test én de
LTT-MELISA test) jarenlang zijn aangeraden door de Lymevereniging en Stichting Tekenbeetziekten. Ik vertrouwde er toen ook op dat de
door de patiëntenorganisaties verstrekte informatie goed was! Helaas zijn mijn toenmalige (AVIG) Lyme arts (reguliere en complementaire werkwijze én samenwerking met BCA Duitsland (
heden: ArminLabs Duitsland
voorheen: BCA Duitsland/BCA Lab (InfectoLab)) van de Werkgroep Lyme en/of coinfecties en ik er ook ingetuind.
En ik ben ook nog steeds
'not-amused' over het feit dat het intussen meer en meer duidelijk is dat veel mensen-patiënten tot op heden nog steeds worden
misleid!
Bij mij waren de uitslagen: de testen voor
Borreliose(Lyme):
positief. De testen voor 7 verschillende
coinfecties:
positief: Ehrlichia, Coxsackie-Virus (type B1 met kruisreactie van B2 en B6 met
erg hoge waarden), Chlamydia pneumoniae, Mycoplasma pneumoniae, Anaplasma phagocytophilum. Bartonella hesalea en Bartonella quintana (waren
negatief; opmerkelijk want ik heb katten en had meerdere keren rashes(rode strepen) op het lichaam gezien).
Chlamydia pneumoniae (positief met erg hoge waarde.. maar opmerkelijk was dat ik de genoemde symptomen niet had). En een
verdenking van Rickettsia vanwege erg ziek te zijn geweest in de Verenigde Staten, in Duitsland en in Spanje (niet getest omdat de kosten al erg hoog waren). En de CD57+ test: erg lage waarde Natural Killer Cells, erg lage waarde CD 57 NK-cells
-> diagnose:
Chronische Lyme.
In het verleden was ik vaak gebeten door
teken en
nimfen en had ik
ACA's (is bewijs voor een late of chronische Lyme-infectie; Bron
https://www.tekenbeetziekten.nl/de-teek ... troficans/ en
Rapport Gezondheidsraad blz.14; Bron
https://www.tekenbeetziekten.nl/site/as ... e_loep.pdf) en
rashes (rode strepen) op het lichaam gekregen. Ik heb
herinfecties (nieuwe nimfen beten) met
EM (rode kring) gehad. Verschillende huisartsen herkenden dit niet en namen het niet serieus. Helaas werd ik zieker en zieker.
Op basis van de teken en de nimfen beten, de ACA's, rashes en EM, de ziekte geschiedenis en het ziekteverloop heeft een nieuwe huisarts op een gegeven moment alsnog de
klinische diagnose van de ziekte van Lyme gesteld en bevestigd. Maar dit was
jaren te laat met alle gevolgen van dien!
Voor mij is een reguliere antibiotica behandeling oraal of infuus niet mogelijk geweest. De darmwerking was toen erg slecht en er was een kans op een erge allergische reactie. Ik kan veel medicatie niet verdragen en ik had reeds flinke allergische reacties op verschillende medicatie meegemaakt. Noodgedwongen heb ik toen gekozen voor verschillende natuurlijke-/complementaire behandelingen. Daarmee ben ik verbeterd maar zeker niet genezen. Dat is niet mogelijk geweest omdat ik jarenlang onbehandeld rond heb gelopen.