@w201190mercedes, het is erg veel leeswerk maar het is belangrijk maak je zelf wijzer! Ken je het 'xmrv/mlv debacle'?; Bron viewtopic.php?f=38&t=2435&start=140#p27534 Dat deed bij mij toen al de schellen van de ogen vallen!
De zogenoemde 'wetenschappelijke doorbraak'; Bron https://www.vub.be/pers/persberichten/2 ... dssyndroom en de gemaakte beloften bleken een luchtkasteel te zijn!
Veel me/cvs patiënten kregen een 'positieve uitslag' op 'xmrv/mlv virus' zonder het verstrekken van data gegevens door Red Laboratories...*Onderzoekers van de Vrije Universiteit Brussel en van het Belgisch biotechnologiebedrijf R.E.D. Laboratories zijn erin geslaagd de recente Amerikaanse bevindingen met betrekking tot het chronisch vermoeidheidssyndroom te bevestigen.
Nieuw bij het onderzoek onder leiding van prof. Kenny De Meirleir (vakgroep Menselijke Fysiologie) is dat het virus werd aangetroffen bij CFS/ME patiënten uit heel Europa en dat er een immunologische signatuur (soort voetafdruk in het immuunsysteem) is gelijkaardig aan die van symptomatische HIV-patiënten. Deze nieuwe bevindingen zullen op 7 en 8 september a.s. voorgesteld worden op een workshop over XMRV georganiseerd door het NIH in Washington.
“Het lijkt erop dat er voor de naar schatting 17 miljoen CFS/ME patiënten in de wereld nu een einde komt aan een lange lijdensweg inzake de erkenning van hun ziekte,” zegt prof. De Meirleir. “De ontwikkeling van gerichte therapieën is al volop aan de gang, zowel in België als in het buitenland.”..
Er ontstond veel ongerustheid over de 'positieve uitslagen xmrv/mlv virus' de me/cvs patiënten werd verteld dat zij kanker konden hebben of zouden gaan ontwikkelen. Er is door de patiënten veel geld betaald voor de testen.
Patiënten werden behandeld met een experimentele en kostbare behandeling bestaande uit verschillende soorten antibiotica, Nexavir (4ME/Kutipressin) en supplementen dat werd verkocht via een eigen onderneming en waar veel geld mee is verdiend. De me/cvs patiënten hebben met de behandelingen geen verbetering of herstel gekregen. Er zijn nooit excuses gemaakt en de mensen hebben geen geld terug gekregen.
De test bleek bij validatie en verificatie door negen andere geaccrediteerde medische laboratoria ondeugdelijk te zijn.
In die tijd testten ook veel me/cvs patiënten 'positief op Bartonella' (en verschillende Bartonella species) en kregen veel patiënten de diagnose 'chronische Bartonella' gesteld. Welke species van de '32 Bartonella species' er werden gevonden met de test werd de me/cvs patiënten niet verteld. Opmerkelijk is dat de genoemde study en de resultaten 'CD57 Bartonella positive versus Bartonella negative' niet zijn gepubliceerd. Ik zette toen al de nodige vraagtekens bij hetgeen dat de me/cvs patiënten in Nederland werd verteld en hen werd beloofd. Patiënten werden met een zogenoemde 'PCR with sequencing test' ('speciale' test only in België..) van Red Laboratories (België) getest.
ME Benefiet Amsterdam - Lezing K.M 12 mei 2013 (deel 2) vanaf vanaf 0.36 minuten: genoemde hoge percentages 'Bartonella positive, Borrelia positive', Bartonella postive & Borrelia positive'; Bron https://www.youtube.com/watch?v=2YRqxkZ ... PQ&index=8
Met de kennis van nu.. de Lyme, chronische Lyme, me/cvs patiënten en de andere zieke (zoekende, hoopvolle, wanhopige) mensen worden al tientallen jaren tot op de dag van vandaag misleid!
Het artikel van Apace van 2017 heeft duidelijkheid gegeven en is onderbouwd met officiële documenten; Bron https://www.apache.be/2017/10/04/de-chr ... -meirleir/
Wie een goede juridische¬ariële kennis heeft met name van het rechtsgebied Ondernemingsrecht weet dat de (ondertekende) documenten als de oprichtingsakte, document consent of Directors bestuurdersfunctie van Directeur, het certificaat aandeelhouders, deelnemingsbewijs van R.E.D. Laboratories in REDLABS USA in functie van president, het vonnis van de rechtbank in de V.S Houston, Texas en het uittreksel van de Kamer van Koophandel officiële juridische¬ariële documenten zijn waarvan de inhoud voor zich spreekt.
En de geschiedenis lijkt zich te herhalen voor de mensen met me/cvs, de ziekte van Lyme, mensen (kinderen) met Autism Spectrum Disorder (ASD) en alle andere zieke zoekende mensen zonder een diagnose. Zij worden tot op heden nog steeds misleid!; Bron viewtopic.php?f=38&t=2435&start=140#p27534

De gebruikte test LTT-EliSpot/iSpot Lyme test is na validatie onbetrouwbaar gebleken!