Hallo lieve mensen,
Ik heb al jaren psyschische klachten, moe, depressief, etc. Maar dat zijn voornamelijk de enige klachten die ik heb. Kan het dan toch nog Lyme zijn ? ( ben 20 jaar geleden gebeten door een teek, er was een rode ring, wel naar de huisarts geweest, bloedonderzoek negatief en niet behandeld ) of zouden er dan toch meer symptomen dan dat moeten zijn ?
Bedankt !
Psychische klachten
Re: Psychische klachten
Hallo Mayo,
Dat is natuurlijk niet te zeggen. Ik heb zelf erg lang geleden een infectie gehad, en vanaf die periode heb ik ernstige angstaanvallen en zware depressies gekregen.
Maar ik was daarvoor ook al niet erg vrolijk en ik had veel reden voor angsten.
En ik had ook veel andere klachten - die nooit meer over gegaan zijn. Dus alleen moe (infectie?) en psychische klachten (wat ook doodvermoeiend is), is moeilijk te zeggen.
Ga naar een complementair arts, die kan zoiets misschien uitzoeken.
groet,
jane
Dat is natuurlijk niet te zeggen. Ik heb zelf erg lang geleden een infectie gehad, en vanaf die periode heb ik ernstige angstaanvallen en zware depressies gekregen.
Maar ik was daarvoor ook al niet erg vrolijk en ik had veel reden voor angsten.
En ik had ook veel andere klachten - die nooit meer over gegaan zijn. Dus alleen moe (infectie?) en psychische klachten (wat ook doodvermoeiend is), is moeilijk te zeggen.
Ga naar een complementair arts, die kan zoiets misschien uitzoeken.
groet,
jane
Terug naar “Algemeen Lyme-borreliose”