Erg om te horen dat het niet goed met je gaat. Veel sterkte gewenst.WouterB schreef:Daarnaast werd de praktische herkenbaarheid nog groter, ik lig overwegend ook alleen op de bank naast m'n laptop. Verstandigheids-halve wel bij mijn ouders, sinds de laatste kuur. Das onbedoeld wel een constructie waar 'de lamme die blinde helpt'. Wel praktisch, maar niet wat ik me van 'het leven' had voorgesteld (wel verdiepend in de relatie naar mijn ouders in hun levensfase).
Naar de weergave aan de realiteit, zo strak en herkenbaar, zodat dat niet een probleem was, maar bevestiging.
Ik ging goed aan het janken bij de zeer begrijpende kat op het bed, de laatste van mij is vorig jaar overleden. Das eigenlijk een groter gemis dan het niet kunnen uitvoeren van 'gewone' vaardigheden, naar ik nu besef.
Is er ook weer uit... Ben nog wel op zoek naar een werkende link die ik op Facebook kan zeten, en die ook voor mensen in Nederland bruikbaar is.
Ik heb me 'er nooit voor geschaamd' of het verholen gehouden, maar als een meer indringend 'uit de kast komen' lijkt dit me wel een geschikte om 'er in te gooien'.
Ik wacht het sowieso even af, en de meer betrokken lezers was het al duidelijk dat er bij mij al een heel poosje geen gang meer in zat.
Er is een link van de TV uitzending http://www.canvas.be/programmas/panoram ... uid=315209 op de pagina naar beneden scrollen en bij 'Eigen reportages' aanklikken.