Lola Lyme schreef:John Caudwell
1 uur ·
.
# LYME TESTING
I CAN'T RATIFY ARMIN LABS BUT I CAN SAY THE RESULTS AND THE SYMPTOMS MATCH IN ALL OF THE PATIENTS THAT I HAVE SEEN SO WITHOUT CONTRARY EVIDENCE I BELIEVE THEM TO BE BEST IN CLASS
Bron: FB John Caudwell
Als je bovenstaande optelt bij de 95%! van de zeer omvangrijke, reeds geïnvalideerde groep ME/cvs-patienten die bij dokter DM, positief testen in met name infectolab Augsburg, klinisch ziektebeeld i.c.m. de Elispot / Lymespot Borrelia zorgen voor angstaanjagende epidemische "nieuwe" hoge aantallen chronische Lyme-patienten in Nederland en België / Europa.
Praktijkvoorbeeld: een ME/cvs-patiënte bij dokter DM bleek na 30 jaar ernstig chronisch ziek zijn positief te testen op Lyme in Augsburg met borderline uitslag, de diagnose Lyme werd uiteindelijk mede gesteld op basis van het aanwezige klinische ziektebeeld.
Haar partner werd ook getest en ook positief bevonden op Lyme met knetter hoge SI titers / uitslagen maar lang niet zo ziek (=klinisch ziektebeeld!) als zijn vrouw, heeft iemand daar een verklaring voor?
Als ik dokter PvM goed heb begrepen bezit ongeveer 10%! van de populatie een genetische aanleg om, als men eenmaal besmet is/wordt met Borrelia (ergens in zijn of haar leven?) de chronische vorm van Lyme kan ontwikkelen.
Hoe het zit met het mogelijk aanwezige gen HLA-DR1 / HLA-DR2 / HLA-DR3 weet ik niet?
Is het mogelijk dat op het moment van testen de Borrelia inactief is waardoor een LTT negatief uitvalt terwijl deze er in praktijk wel degelijk zit?
Of dat er op het moment van testen een leger co-infecties voor de Borrelia liggen die ook nog eens mogelijk allerlei kruis reacties kunnen geven met Borrelia?
In het geval van ME/cvs-patienten; hebben deze niet helaas soms (al) jaren/decennia-lang een onderdrukt immuunsysteem waardoor meerdere soorten Lyme-testen en tussentijdse (AB) behandelingen nodig kunnen zijn, dit bij voorkeur onder leiding van een Lyme literaire arts om het overzicht te behouden?
Overigens las ik onlangs dat dokter DM zijn patienten (ook?) bij Armin labs test, hoe dat precies zit weet ik niet?
@Sproetje wederom bedankt voor het betere zoekwerk zal ik maar zeggen

Aangezien ik al een paar keer bij dokter. H.-S. op consult ben geweest, zeer interessante info, thanks!
Groetjes VGM