Beroerder door heilaarde?

jayz

Beroerder door heilaarde?

Berichtdoor jayz » Wo 13 Mei 2015, 10:12

Hoi,

Ik gebruik sinds een tijdje weer heilaarde nadat ik dit hele lange tijd niet meer gebruikt had. Ik had toen vrijwel geen bijwerkingen behalve dat ik tegen de diarree aanzat continue.
Nu ik dit weer gebruik merk ik dat ik enorm veel extra druk in mijn hoofd krijg, mijn hoofd tintelt/brandt en doet nog meer pijn dan normaal. Heb al 24/7 hoofdpijn maar nu is t dus nog erger :-(. Ik droom veel meer, als ik het voor het slapen gaan neem dan slaap ik erg onrustig, ben duizeliger, ook veel meer brainfog, etc etc.

Ik gebruik naast deze heilaarde nog het volgende:
1) 1x daags 1-2 druppels para-epigenar
2) 1x daag 2-3 druppels mycobalans
3) 2 EL lijnzaadolie
4) Soms Morepa Platinum 1 x per dag
5) 's morgens altijd een grote theelepel kokosnootolie door de havermout

Iemand bekend met een toename in klachten met heilaarde?

Ik zie wel dat de ontlasting nu donker tot zwart wordt en dat is een goed teken! Tenminste bij gebruik van heilaarde, normaalgesproken dus niet! ;-)

NMDA

Re: Beroerder door heilaarde?

Berichtdoor NMDA » Wo 13 Mei 2015, 15:34

Als ik me zo snel even in heilaarde verdiep (had er in deze benaming nog nooit van gehoord) dan lijkt het dat een soort van medicinale klei is die ook Silicium bevat waar nog wel eens krachtige chelator (zware metalen verwijderende) eigenschappen aan worden toegeschreven. Dat zou je frequentere dromen kunnen verklaren. Als ik zelf ook middelen gebruik die tegen die specifieke soort van zenuwschade die ook onder andere door zware metalen worden veroorzaakt maar ook bijvoorbeeld bij neuroborreliose duidelijk voorkomt dan begin ik ook vaak weer normaal of intens te dromen. Normaliter heb ik praktisch niet of nauwelijks dromen. Een van mijn vele rare neurologische klachten.

Christel

Re: Beroerder door heilaarde?

Berichtdoor Christel » Zo 22 Jan 2017, 10:37

Ik heb ook een paar weekjes heilaarde achter de rug en ik ben nu sinds een paar dagen gestopt, omdat ik me alsmaar beroerder voelde: veel kouder, depressiever en tranerig, veel minder energie, slecht slapen. En daarnaast nog de darmtoestanden: constant aandrang hebben, dagelijks naar het toilet, maar nooit een volledige darmlediging.
Er was me gezegd dat dit product 0,0 bijwerkingen zou hebben; mja, klopt dus echt niet.

Terug naar “Alternatieve therapieën”