- edit door de moderator: onderstaande 3 berichten afgesplitst en een nieuw onderwerp voor aangemaakt -
Goedemorgen,
Bij deze zal ik mezelf even voorstellen, ik ben Carmen en mijn zoon heeft lyme nu zo'n negen jaar. hij was achttien jaar toen we de teek ontdekten en gelijk naar de huisarts. Die erkende toen het probleem niet en zei dat AB niet nodig was hij had immers geen EM. zeven maanden later kreeg hij een EM en gelijk naar de huisarts. twee weken AB terwijl ik zei hij moet langer AB maar was niet nodig. na die twee weken ging het slechter ik eiste nog een kuur maar het zat tussen zijn oren en we moesten maar naar de psychiater. Zoon naar de psych maar uiteraard geen verbeteringen. Ik ben toen zelf een zoektocht begonnen en zo kwamen we in een kliniek in Amsterdam terecht. Uitslag was chronische lyme met co-infecties. een kuur van 21 weken AB met halverwege cystebrekers.
Mijn zoon is in een zware depressie terecht gekomen met gevolg een zelfmoordpoging. crisiscetrum enz enz. een jaar intern in een kliniek gezeten met zware therapieën en nu twee jaar later aan de zware anti depressiva. Hi jis zo verschrikkelijk moe, hoofdpijnen, reflux en brain fog en kan niet tegen veel prikkels. Volgens bloedonderzoeken is de lymebacterie weg maar nu ik hier alles zo lees weet ik dat hij nog steeds lyme heeft.
Mijn zoektocht gaat door en ik hoop op dit forum veel info te verkrijgen en blijf hopen op een herstel.
Ik wens ieder heel veel sterkte en succes want ook als moeder zijnde weet ik in wat voor hel jullie leven.
Met vriendelijke groet,
Carmen
Zoon met Lyme
Re: Ik ben nieuw hier!
Hallo Carmen,
Wat een erg verhaal over je zoon.
En de lange weg, wat zal hij een pijn hebben.
Zou het niet goed zijn om nogmaals een lyme arts te raadplegen?
Er zijn mensen bekend die na langere tijd lyme te hebben gehad, en langere en andere antibioticum toch gingen herstellen.
Er is hoop hoor.
En 21 weken klinkt lang maar ik ken in mijn eigen omgeving iemand die pas na bijna 5 jaar antibioticum helemaal is verbeterd.
Hier misschien nog iets interessants om te lezen, ik doe het meesturen als bijlage:
Groetjes en lees je goed in.
Wat een erg verhaal over je zoon.
En de lange weg, wat zal hij een pijn hebben.
Zou het niet goed zijn om nogmaals een lyme arts te raadplegen?
carmen1157 schreef:Mijn zoektocht gaat door en ik hoop op dit forum veel info te verkrijgen en blijf hopen op een herstel.
Er zijn mensen bekend die na langere tijd lyme te hebben gehad, en langere en andere antibioticum toch gingen herstellen.
Er is hoop hoor.
En 21 weken klinkt lang maar ik ken in mijn eigen omgeving iemand die pas na bijna 5 jaar antibioticum helemaal is verbeterd.
Hier misschien nog iets interessants om te lezen, ik doe het meesturen als bijlage:
Groetjes en lees je goed in.
- Bijlagen
-
- sub471b_Hooper.pdf
- (102.01 KiB) 270 keer gedownload
-
Re: Ik ben nieuw hier!
Hoi Sproetje,
Ja na de vakantie willen we weer op zoek naar een arts maar wel 1 die het nu allemaal eens serieus neemt en zijn vertrouwen is een beetje weg. of het nu via de reguliere weg moet of de alternatieve ik heb geen idee. Weet niet of zijn lijf nog AB trekt.
Dank je wel voor de info, lief van je.
Ja na de vakantie willen we weer op zoek naar een arts maar wel 1 die het nu allemaal eens serieus neemt en zijn vertrouwen is een beetje weg. of het nu via de reguliere weg moet of de alternatieve ik heb geen idee. Weet niet of zijn lijf nog AB trekt.
Dank je wel voor de info, lief van je.

Re: Zoon met Lyme
Beste Carmen,
Welkom op het lymeforum!
Ik heb voor de 3 bovenstaande berichten een nieuw onderwerp aangemaakt, zo blijft het onderwerp waar je het bij geplaatst had on-topic en zo kan jouw openingsbericht hier ook centraal blijven staan. Desgewenst kan je de titel nog wijzigen, met de knop wijzig rechtsboven in het bericht.
Welkom op het lymeforum!
Ik heb voor de 3 bovenstaande berichten een nieuw onderwerp aangemaakt, zo blijft het onderwerp waar je het bij geplaatst had on-topic en zo kan jouw openingsbericht hier ook centraal blijven staan. Desgewenst kan je de titel nog wijzigen, met de knop wijzig rechtsboven in het bericht.
Leia, moderator
Terug naar “Algemeen Lyme-borreliose”