Heel fijn dat je je ervaringen met ozon met ons wilt delen! Ik had er al eens over gelezen. Zanger Jesse Ruben is mede door ozontherapie genezen. Hij zegt er over: "I tried literally everything. Fortunately, after about 18 months, I tried something called The Garcia protocol, a combination of chelation and ozone treatment. Three months of that, and my physical symptoms were gone. It took another 18 months to recover emotionally." (N.b.: chelatietherapie is ontgifting van zware metalen uit het lichaam.)
http://www.ladyoflyme.com/blog/jesseruben
Ik hoop dat jij ook snel verbetering merkt! En hartelijk dank voor het op de hoogte houden via dit forum.
Nieuw: OHT Ozonhochdosistherapie - Hoge dosering ozontherapie
Re: Nieuw: OHT Ozonhochdosistherapie - Hoge dosering ozontherapie
En Joop, hoe is het deze week gegaan na behandeling 5 en 6?
Kun je ons ook iets vertellen over de duur van de lyme bij jou, je belangrijkste klachten en wat je al hebt geprobeerd om ervan af te komen? Dat helpt ons allemaal om je ervaring met de OHT therapie beter te kunnen kaderen. We zijn erg benieuwd en hopen dat het je helpt!
Kun je ons ook iets vertellen over de duur van de lyme bij jou, je belangrijkste klachten en wat je al hebt geprobeerd om ervan af te komen? Dat helpt ons allemaal om je ervaring met de OHT therapie beter te kunnen kaderen. We zijn erg benieuwd en hopen dat het je helpt!
Hallo allemaal,
Dinsdag en woensdag geweest voor high dose ozone. Voelde me later deze week niet goed tot slecht! helemaal met de warmte, slecht slapen,hoofdpijn,gewrichtspijn ik hoop maar dat het komt omdat we lichaam zichzelf aan het herstellen is. Aankomende week weer kijken. Gr
Dinsdag en woensdag geweest voor high dose ozone. Voelde me later deze week niet goed tot slecht! helemaal met de warmte, slecht slapen,hoofdpijn,gewrichtspijn ik hoop maar dat het komt omdat we lichaam zichzelf aan het herstellen is. Aankomende week weer kijken. Gr
Mijn klachten Heb ik al jaren, begonnen met vermoeidheid,slecht slapen,paniekaanvallen ik heb toen heel veel verschillende dingen gedaan, ook op psychisch gebied. hier wat voorbeelden acupunctuur, micro tms R.K., cryo sauna, buyteyko ademhalingsmethode, bemer mat aangeschaft, verschillende diëten maar niets hielp blijvend! Toen heb ik me bloed laten checken in Duitsland omdat ik ook steeds meer lichamelijke klachten kreeg. Na matige inspanning bijvoorbeeld 2 dagen moeten herstellen, gewrichtspijnen en extreme vermoeidheids aanvallen. Uitslag was ziekte van Lyme. Mijn klachten begonnen om precies te zijn in 2014 een half jaar na dat ik de marathon van New York had gelopen. Ik heb besloten om te wachten met antibiotica en eerst de high dose ozon therapie te proberen. De arts die
Me nu behandeld is P.v.M.
Gr
- edit door de moderator: naam behandelaars gewijzigd in eerste letter voor- en achternaam, volgens forumspelregels viewtopic.php?f=2&t=271 -
Me nu behandeld is P.v.M.
Gr
- edit door de moderator: naam behandelaars gewijzigd in eerste letter voor- en achternaam, volgens forumspelregels viewtopic.php?f=2&t=271 -
Hallo allemaal,
De dagen na de 8ste behandeling ging ik me nog een stuk beter voelen als daarvoor, dus ik heb nu echt het idee dat het werkt. Deze week heb ik 3 behandelingen en dan over een maand de laatste 2 ik hoop dat ik geen terugval krijg. Ik ga volgende week rustig proberen te trainen om te kijken of me klachten dan ook wegblijven. Zoals het er nu uit ziet werkt het voor mij super maar ik wil niet te vroeg juichen, ik hou jullie op de hoogte Gr
De dagen na de 8ste behandeling ging ik me nog een stuk beter voelen als daarvoor, dus ik heb nu echt het idee dat het werkt. Deze week heb ik 3 behandelingen en dan over een maand de laatste 2 ik hoop dat ik geen terugval krijg. Ik ga volgende week rustig proberen te trainen om te kijken of me klachten dan ook wegblijven. Zoals het er nu uit ziet werkt het voor mij super maar ik wil niet te vroeg juichen, ik hou jullie op de hoogte Gr
@Joop wat fijn dat je denkt een lichte verbetering te hebben. Ik ga volgende week starten met ozon theraphie, wordt jij nu in drachten behandeld of bij pvm in Epe?
Groetjes Saskia.
Groetjes Saskia.
Aankomende in week Epe vanwege vakantie in drachten. Heb vandaag me derde behandeling gehad van de week en voel me super. Gr
Jooplyme schreef:Aankomende in week Epe vanwege vakantie in drachten. Heb vandaag me derde behandeling gehad van de week en voel me super. Gr
Wat fijn echt hoop zo op een doorbraak succes ieder geval! Met hoeveel ozon ben jij de éérste behandeling begonnen?
Ik ben gelijk met 10 keer begonnen. Morgen krijg ik de eerste keer 15 pass, sommige mensen beginnen met minder vanwege bijwerkingen.
Oke pvm had het inderdaad ook over 10 pass.
Je schreef dat je inmiddels 8 behandelingen gehad hebt, ga je nu door tot 10? of doe je die over 2 maanden? Succes iedergeval mij benieuwen woensdag groetjes.
Je schreef dat je inmiddels 8 behandelingen gehad hebt, ga je nu door tot 10? of doe je die over 2 maanden? Succes iedergeval mij benieuwen woensdag groetjes.
Terug naar “Alternatieve therapieën”