't zijn de kleine dingen...
Re: 't zijn de kleine dingen...
Vandaag mijn dochter zien genieten van al het strooigoed en eten bij het jaarlijkse glutenvrije sinterklaasfeest. Heerlijk om al die blije gezichtjes te zien als die kinderen eindelijk ook eens pepernoten van zwarte piet aan mogen nemen. En dan te bedenken dat er mensen zijn die zich daar elk jaar weer vrijwillig voor in willen zetten. Petje af! Daar word ik gelukkig van!
Ahhh ja dat snap ik. Heerlijk toch!
Mooie trui gekocht.
Niet voor mezelf maar als cadeau
Wordt ik blij van
Niet voor mezelf maar als cadeau
Wordt ik blij van
Daar kan je idd ook zo lekker blij van worden!
Ik heb vanavond mijn dochter op mogen tuiten voor het kerstdiner op school. Ook zo iets waar je blij van wordt.
Ik heb vanavond mijn dochter op mogen tuiten voor het kerstdiner op school. Ook zo iets waar je blij van wordt.
Ik had vandaag een SUPERDAG!
Zo'n dag waaraan ik geen seconde aan mijn ziekte heb gedacht.
Vanavond doodmoe maar voldaan naar bed gegaan, want ja van zo'n topdag wordt je wel moe, maar dit keer een normale vermoeidheid.
Ik dacht ineens: "Hééé', het kan dus! zou dat het begin van mijn herstel zijn?"
Het zijn inderdaad de kleine dingen......
Daisy

Zo'n dag waaraan ik geen seconde aan mijn ziekte heb gedacht.
Vanavond doodmoe maar voldaan naar bed gegaan, want ja van zo'n topdag wordt je wel moe, maar dit keer een normale vermoeidheid.
Ik dacht ineens: "Hééé', het kan dus! zou dat het begin van mijn herstel zijn?"
Het zijn inderdaad de kleine dingen......

Daisy
Luister naar je lichaam.
-
Hier bijna hetzelfde als Daisy.
Ook zo'n dag waarbij ik weinig aan het ziek zijn hoef te denken, omdat het gewoon goed ging.
Was ook aardig op tijd mijn bed uit, en dat geeft me echt hoop!
S'avonds gesport wat echt ontzettend goed ging, en nu echt moe maar voldaan zo slapen in plaats van zoals ik veel heb gehad laatste tijd wakker liggen s'nachts.
Dat doet me echt goed, maar ik kan van hele kleine dingen heel erg blij worden.
Ook zo'n dag waarbij ik weinig aan het ziek zijn hoef te denken, omdat het gewoon goed ging.
Was ook aardig op tijd mijn bed uit, en dat geeft me echt hoop!
S'avonds gesport wat echt ontzettend goed ging, en nu echt moe maar voldaan zo slapen in plaats van zoals ik veel heb gehad laatste tijd wakker liggen s'nachts.
Dat doet me echt goed, maar ik kan van hele kleine dingen heel erg blij worden.
Nieuwe batterij in mijn voituur,gedaan met smeekbedes en mensen lastigvallen met een paar startkabels in mijn handen als ik een rit moet maken 

Elke wijze uil begon ooit als uilskuiken
Troptard schreef:Nieuwe batterij in mijn voituur,gedaan met smeekbedes en mensen lastigvallen met een paar startkabels in mijn handen als ik een rit moet maken
Herken ik.... van ooit, lang geleden....

-
Gisteren met vrienden op restaurant geweest: dat zat helaas vol, maar de baas verwijderde één van de bordjes "gereserveerd" en zo hadden we plaats. Het was lekker, gezellig en ik werd getrakteerd. Zo mag het alle dagen zijn 

-
Gisteren even gaan fietsen. Het was drummen op de fietswegen. Iedereen was door het dolle heen met het mooie weer. Even genieten van het lentezonnetje