Ik kreeg weer wat verhoging en denk dat ik daarom ook wel moe bleef.
Uiteindelijk de knoop doorgehakt en aan de azitromcyine 500 mg te gaan, met 200 mg doxycycline en plaquenil.
Daar heb ik nu een doosje van leeg, drie tabletten in een doosje namelijk.
Qua functioneren slik ik de Tramadol erbij en dan voel ik me tig keer beter als zonder.
Ik ga behalve als ik wil peilen of ik iets overbelast heb ofzo dat ook gewoon maar dagelijks slikken.
Als ik doe wat ik moet doen en geen schijt heb aan de door mijn lichaam opgelegde regeltjes lukt het allemaal wel prima.
Qua 'werk' is er een en ander flink veranderd en doe ik sowieso minder maar vooral andere dingen, maar lang niet elke keer dezelfde hoeveelheid.
Alles nog steeds in de middagen trouwens, s'morgens ben ik geen half mens maar ik doe mijn best.
Ben ik fit ben ik eerder op de been als dat ik erg moe ben.
Als ik me aan die regeltjes houd dan kan ik s'middags praktisch doen wat ik wil dus dat scheelt enorm, al houd ik er wel rekening mee als ik erg moe ben neem ik echt gas terug.
Al met al voor mij een enorme vooruitgang, maar menigeen doet het er 'effe' bij, nou daar denk ik gewoon niet over na voor mij is het een hele prestatie.

Het enige wat ik naar vind is die Loratadine, ik heb er elke keer weer een vervelende reactie op, ik voel me dan zo depri en verdrietig.
Het is dat ik het echt nodig heb en het in vitro voorkomt dat Borrelia voedingsstoffen opneemt, anders stopte ik er echt mee..
De vitamine C heb ik gehalveerd, het is een capsule met een dikke vloeistof niet zo handig maar het loopt er niet uit als ik hem open snijd. Nu gebruik ik 500 mg, van 1000 mg krijg ik erg strakke spieren.
De Fenylalanine heb ik ook gehalveerd, van 500 naar 250 mg. Ik was zo hyper dat ik al moe was voor ik maar iets gedaan had door mijn drukke hoofd en gebrek aan concentratie dan. Knap vervelend en dit gaat beter lijkt.