Ervaringen van Anoniem1992 met MMS en nog heel veel meer

Anoniem1992

Re: Ervaringen van Anoniem1992 met MMS en nog heel veel meer

Berichtdoor Anoniem1992 » Vr 10 Apr 2015, 23:45

Nou raar zo'n korte week, het moe zijn is weer over in elk geval.
Ik kreeg weer wat verhoging en denk dat ik daarom ook wel moe bleef.
Uiteindelijk de knoop doorgehakt en aan de azitromcyine 500 mg te gaan, met 200 mg doxycycline en plaquenil.
Daar heb ik nu een doosje van leeg, drie tabletten in een doosje namelijk.

Qua functioneren slik ik de Tramadol erbij en dan voel ik me tig keer beter als zonder.
Ik ga behalve als ik wil peilen of ik iets overbelast heb ofzo dat ook gewoon maar dagelijks slikken.
Als ik doe wat ik moet doen en geen schijt heb aan de door mijn lichaam opgelegde regeltjes lukt het allemaal wel prima.
Qua 'werk' is er een en ander flink veranderd en doe ik sowieso minder maar vooral andere dingen, maar lang niet elke keer dezelfde hoeveelheid.

Alles nog steeds in de middagen trouwens, s'morgens ben ik geen half mens maar ik doe mijn best.
Ben ik fit ben ik eerder op de been als dat ik erg moe ben.
Als ik me aan die regeltjes houd dan kan ik s'middags praktisch doen wat ik wil dus dat scheelt enorm, al houd ik er wel rekening mee als ik erg moe ben neem ik echt gas terug.

Al met al voor mij een enorme vooruitgang, maar menigeen doet het er 'effe' bij, nou daar denk ik gewoon niet over na voor mij is het een hele prestatie. :D
Het enige wat ik naar vind is die Loratadine, ik heb er elke keer weer een vervelende reactie op, ik voel me dan zo depri en verdrietig.
Het is dat ik het echt nodig heb en het in vitro voorkomt dat Borrelia voedingsstoffen opneemt, anders stopte ik er echt mee..
De vitamine C heb ik gehalveerd, het is een capsule met een dikke vloeistof niet zo handig maar het loopt er niet uit als ik hem open snijd. Nu gebruik ik 500 mg, van 1000 mg krijg ik erg strakke spieren.
De Fenylalanine heb ik ook gehalveerd, van 500 naar 250 mg. Ik was zo hyper dat ik al moe was voor ik maar iets gedaan had door mijn drukke hoofd en gebrek aan concentratie dan. Knap vervelend en dit gaat beter lijkt.

Anoniem1992

Berichtdoor Anoniem1992 » Vr 17 Apr 2015, 20:03

Huidige status, ik heb 3 dagen antibiotica geslikt en ben daarna gestopt.
Dat is voor dit middel 1 kuur trouwens.

Ik voel me uitstekend momenteel, de Fenylalanine heb ik weer naar 500 mg verhoogd omdat het ook op je schildklier werkt.
Ik had dus echt niet genoeg aan 2 keer 1/6 zonder de Fenyl, ijskoude voeten, moe dat soort dingen.
Dat maakte ook wel dat ik me rot voelde dus dat is weer verhoogd.

Ik heb na de antibiotica nog niks gedaan en slik wel Tramadol, nu ga ik even bedenken wat ik ga doen.
Het idee is om 3x daags 5 mg Loratadine te gaan slikken omdat dit voorkomt dat Borrelia voedingsstoffen op kan nemen.
Zie het linkje hier onder, dat werkt ook daarom ga ik nu van 1 keer daags naar 3.
Soort van expirimenteel dus maar wel leuk om te proberen en vrij onschuldig.
http://www.prnewswire.com/news-releases ... 33483.html

Verder gaat het hier goed, ik start veel veel fijner op sinds ik Tramadol slik.
Ik moet het wel op tijd nemen anders ben ik zo 4 uur kwijt voor alles weer werkt, dus daar zet ik een extra wekker voor.

Anoniem1992

Berichtdoor Anoniem1992 » Do 23 Apr 2015, 00:01

Life sucks soms.
Door vrij onverwachts heel veel stress is de boel ontregeld geraakt.
Mijn bijnieren zwaar de sjaak en dus mijn schildklier ook weer, waardoor ik de boel bij heb moeten stellen.
Ik kreeg op 2x1/6 onrust, paniekerige gevoelens en ik had het berekoud, op 1/3 werd dat nog erger.
Het is dus bij te weinig erg onrustig, bij wat teveel erg suf, bij veel teveel mega hyper. Snap je m? :D
Nu heb ik 1/12 capsules gemaakt en die slik ik bij die 1/6, en nu zit ik weer goed gelukkig. :mrgreen:

Het zegt wel weer wat over hoe nauw het luistert, gangbaar is per kwart tablet nou dat is kansloos hier hihi.
Mijn rug zit door de stress trouwens ook finaal in de knoop en ik heb dus meer pijn, en slik nu 2x daags 50 mg en dat is net aan dat dat genoeg is.
Het knakt allemaal los dus dat doet ook best zeer, vergelijkbaar met de manueel therapeut autsj..
Ik ga door met 2x daags tot de boel weer rustig is, ik denk nog 2 dagen als ik het zo gok.

Bij het ophalen van de Tramadol zag ik op het doosje dat ik nu 2x daags ook mag slikken volgens het recept.
Ik had 7 dagen van tevoren besteld, daar ging het weekend nog overheen dus dan kwam ik goed uit.
Maar ze dachten bij de dokter kennelijk dat ik niet genoeg had aan 1x daags, nouja soms klopt dat wel, maar niet vaak.
Morgen tijd voor MOPA en APS, rustig de tijd nemen en groot onderhoud.

Verder gebruik ik nu Cowden lage dosis en de detoxdruppels normale dosering, ik heb nu schussler nummer 6 gepakt als probeersel, APS is ook een detox en met MOPA kan dat ook.
Even een reset dus, bijnieren ondersteunen en zorgen dat alles weer op de rit komt en blijft.

Anoniem1992

Berichtdoor Anoniem1992 » Za 25 Apr 2015, 20:47

Mijn grote vrienden zijn weer actief.. Die elzen bij ons achter dus.
Dat betekend hooikoorts, maar gezien ik griepsymptomen krijg had ik het niet 123 herkend.
Wat wel maf is is dat ik goed mijn bed uit kwam, en dus binnen een half uur spierpijn en hoofdpijn.
Sja toen ging het lampje branden, en nu ben ik met de bijenpollen begonnen net als vorig jaar.
Ik heb ook clear sinus & ear maar ik denk dat dat niet nodig is, dat heb ik gekocht toen ik veel oorpijn had van de Bartonella.

Het werkt wel goed, binnen een uur heb ik een loopneus hihi.
De rugpijn is nog niet weg, van de week zat ik op mijn hurken en een paard wilde mij rug kriebelen.
Echter zat er een touw aan zijn halster en drukte hij met kracht die musketon precies naast een wervel, de musketon stond verticaal dus dat deed best zeer en nu stond de boel echt schots en scheef.
Daardoor is mijn nek en rug nog steeds een zooitje helaas maar het gaat al beter..
Hopelijk is het gauw over, vanmorgen was ik er best beroerd van en het zit op een rotplek om te manipuleren bij mij.

De trick nu is goed pijnstillers en mijn TENS erop, en dan telkens wat hoger tot de boel zo ontspannen is dat het terug schiet. Tip voor aanschaf: koop een bevallingstens, die zijn veel gebruikt te koop. Op die van mij zit een rug en nekprogramma en ik heb m ooit voor 25 euro op marktplaats gekocht, een keer gebruikt.
Verder ben ik Cowden aan het oppakken, laatste week door de chaos alles laten versloffen en ik ben erg moe.
Tijd om een handje te helpen dus! Vandaag heb ik 4x3 druppels genomen. Samento en Banderol om en om.

Anoniem1992

Berichtdoor Anoniem1992 » Vr 08 Mei 2015, 00:19

Lang geleden maar bij deze een update.
Na een tijdje erg veel stress is het nu rustiger en dat is goed te merken.
Met de ergste stress brak ik door 100 mg Tramadol retard heen, niet leuk.
Nu gaat het weer goed en red ik het goed op 1x daags 50 mg, en 2 capsules peapure, rond 6 uur s'avonds begint de boel wat te zeuren en dan neem ik de tweede capsule.

De hooikoorts houdt zich goed, na een paar dagen bijenpollen heb ik nu geen klachten meer wonderlijk genoeg.
Dat was vorig jaar heel anders, toen heb ik de hele periode moeten slikken.
Verder qua Lyme doe ik momenteel niks, ja echt.. Niks! :mrgreen:
Ik heb momenteel verhoging die niet hinderlijk is en ik voel me erg goed!
Normaal heb ik 36.5 maximaal nu zo 37.3. Dan ben ik normaal echt beroerd nu gek genoeg niet. :D

Het enige wat ik doe verder is mijn supplementen slikken en 1x daags tramadol.
De loratadine gebruik ik ook altijd.
Verder gaat het echt goed, ik heb energie genoeg, ik moet echt opletten dat ik soms de vitamine C en fenylalanine staak anders slaap ik echt niet meer. Stoppen helpt dan wel, maar dan krijg ik gauw minder energie.

De mineralen van morning star heb ik momenteel niet eens nodig net als APS.
Het slapen is alleen lastig, bij stress slaap ik zwaar beroerd, tel daar verhoging bij op en je hebt HET recept om niet te slapen in mijn geval. Het enige wat dan werkt is Plaquenil om mijn immuunsysteem plat te leggen plus 1000 mg paracetamol en dan ook nog wietolie. :|
Niet slapen gaat ook niet, maar wel balen.

Ik vertrouw nu op mijn gevoel, mijn gevoel zegt dat het goed gaat en ik heb erg weinig klachten.
Daarom houd ik het nu even zo, ik heb veel stress gehad en dat was een flinke aanslag op mijn lichaam.
Eerst gun ik mijn hoofd en lijf nu rust! Ik had dat ook best nodig na ruim 1.5 jaar vol er tegenaan met behandelen.
Eigenlijk ben ik dus heel blij, al is het heel vreemd het zo fit te zijn met enkel 3 keer daags wat capsules slikken! :mrgreen:

Ik kom er wel, of ik er ooit af kom weet ik niet maar dit was een jaar geleden onmogelijk!

Anoniem1992

Berichtdoor Anoniem1992 » Do 14 Mei 2015, 22:34

Het gaat hier nog steeds erg goed.
Ik ben nog steeds stabiel zonder actief behandelen.
Het is nog niet klaar allemaal dus ik ga zeker nog verder, maar wanneer weet ik nog even niet.
Eerst even adem halen! :mrgreen:

Daisy

Berichtdoor Daisy » Vr 15 Mei 2015, 09:17

Fijn Anoniem.
Ik heb zo´n beetje hetzelfde! :D
Ik ga ervan genieten en kom er later wel weer op terug.

Nu even een time out wat het schrijven betreft. Ik ben een beetje forum/moe geworden. Ik hoop op een succesbericht te plaatsen als dit gevoel doorzet.

succes Anoniem.

Daisy ;)
Luister naar je lichaam.

Anoniem1992

Berichtdoor Anoniem1992 » Vr 15 Mei 2015, 22:55

Ik heb het nu ook minder maar dat is meer omdat ik mega veel aan mijn hoofd had en een soort heb.
Het begint nu weer rustiger te worden en nu kan ik pas nadenken over wat gebeurd is en daar iets over schrijven.

Qua hoe het nu gaat is alles dus stabiel, eerder wisselde alles nog heel erg per dag en sinds de ivermectine is dat over.
De APS doet ook erg veel nog steeds en de supplementen die ik gebruik zijn wel hard nodig.
De fenylalanine is ook een hele grote in het verhaal met de Raw thyroid.
Als ik ze niet slik nemen de ontstekingen snel de overhand en dan breek ik door de pijnstillers heen.
Slik ik alles verloopt alles eigenlijk goed op iets mindere dagen soms na, die ik opvang met een pijnstiller extra en extra Peapure en MOPA.
De Tramadol scheelt nog steeds erg veel uren nadenken over Lyme, ik sta er veel minder bij stil op deze manier.

Het gekke is dat mijn energiepijl nu zo stabiel is, maar het aantal uren dat ik wat kan groeit niet bijvoorbeeld.
Voorheen ging ik rond 12 a 1 uur naar stal en dan was ik daar bij wijze tot een uur of 4/5.
Ik sliep ook echt nog tot half 12 dat had ik echt nodig, de laatste weken ben ik gewoon tussen 9 en half 10 wakker! :shock:
Daar heb ik zo voor geknokt en dat lukt elke keer niet nu zit ik om 10 uur echt zo van wat zal ik eens gaan doen..

Echter is het dus wel zo dat als ik dan bijvoorbeeld om 11 uur naar stal ga, ik dan ook echt een uur eerder echt moe ben.
Dat is dan wel jammer ik hoop toch dat dat nog beter wordt, het is niet dat ik mijn best niet doe..
Ik wil wel een keer verder maar nu geniet ik nog teveel wat wat ik kan.

Het maffe is wel dat ik echt ENORM stressgevoelig ben, recent door zaken die niks met mij te maken hadden met mijn verzorgpaard gestopt.
Degene die ik altijd hielp werkt er niet meer en ik viel in een enorm gat, mijn hele bezigheden waren onder mijn voeten weggeslagen.
Zo heb je je leven op de rit na zoveel jaar ellende, en zo ben je alles weer kwijt.
Het resultaat was dat ik constant echt dood en doodmoe was, de stress trok echt mijn hele accu leeg en heel rap ook.
Ik sliep ook niet meer en ik werd gewoon echt depressief, ik had enorm veel pijn en ging dwars door 100 mg Tramadol heen.

Toen het nieuws kwam dat het opgelost was knapte ik echt razendsnel op en sindsdien voel ik me echt enorm goed weer.
Daarom was ik ook gestopt met behandelen, mijn lichaam kon er echt even niets bij hebben.
Maar dit viel me echt enorm tegen, ik had gehoopt misschien over 1.5 jaar weer eens aan het werk te kunnen en dacht aardig stressbestendig te zijn.
Voor mijn gevoel was ik daar echt naar toe aan het werken, beter iets te positief als te negatief.
Deze situatie heeft zwaar het tegendeel bewezen en dat vind ik echt heel erg, en ik heb voorlopig het idee werk echt geschrapt.

Het kan gewoon niet, tenzij de situatie helemaal perfect en stressvrij is anders ga ik er finaal aan onderdoor.
Nu komt er ook bij dat ik al vanaf heel jong de diagnose Asperger heb, en altijd al gauw last had van teveel prikkels en stress dus dat speelt ook nog mee.
Die combinatie maakt dat ik twijfel of ik ooit weer volledig genees, die stress kan ook de Lyme weer doen oplaaien en dan ben ik heel ver van huis natuurlijk. :cry:

Al met al dus een heel positief resultaat maar met een zwart randje voor mij persoonlijk.
Ik zou dolgraag weer volledig meedraaien in de maatschappij en dat moet ik echt voorlopig uit mijn hoofd zetten.

Anoniem1992

Berichtdoor Anoniem1992 » Do 21 Mei 2015, 14:51

Ik ben gisteren weer begonnen met de ivermectine. De vakantie is dus over, maar het was fijn dat het kon.

tulpje

Berichtdoor tulpje » Vr 22 Mei 2015, 00:35

Klinghardt over MMS vanaf 10 min.en 27 sec.

https://www.youtube.com/watch?v=KolSzwflulI

Terug naar “Alternatieve therapieën”