Topic aangemaakt op mijn naam zonder dat ik hier vanaf weet

Voor alle problemen, vragen, opmerkingen en tips aangaande (de werking van) de website en het forum van Lymeforum.nl.
WouterB

Re: Topic aangemaakt op mijn naam zonder dat ik hier vanaf w

Berichtdoor WouterB » Za 16 Mei 2015, 17:03

Naar die Engelse teksten, hele vertalingen is natuurlijk onzin.

Het gaat me meer om een topictitel die dan wel in het Nederlands is, maar dan vervolgens alleen Engelse tekst oplevert.

Mijn verzoek behelst om in een regel of 5 in het Nederlands aan te geven wat de strekking van het artikel is. Daar na sjouw ik het bij interesse wel door naar een vertaalprogramma.

Groetjes, Wouter

savan

Berichtdoor savan » Zo 17 Mei 2015, 07:42

Ik heb niet zo veel gepost over de ziekte van lyme , het waren meer andere dingen. Co -infecties etc.
Het scheelt dat het niet zo belangrijk en interessant was, dus je hebt niets gemist, wouter.

WouterB

Berichtdoor WouterB » Zo 17 Mei 2015, 15:23

Daar doe je jezelf en de Lymepatiënten mee tekort!

Het negeren van het bestaan van co-infecties, of het bagatelliseren daarvan is niet echt slim...

Groetjes, Wouter

Sproetje

Berichtdoor Sproetje » Za 23 Mei 2015, 19:00

Hoi Marco,

Hoi sproetje,

Als je mijn eerste post had gelezen, dan heb ik daar ook al geschreven dat 'een ander lid' ook het verzoek had gedaan voor afsplitsing dus daar hoef je eigenlijk niet zo verbaasd op te reageren... Dit is gewoon een simpel verzoek geweest, waar wij als moderators over oordelen en eventueel uitvoeren. Tuurlijk kan ieder lid zo'n verzoek doen en als het ons ook een goed idee lijkt, dan doen we dat gewoon. We vinden het juist ook erg handig als leden meedenken! We hebben als moderators helaas ook maar beperkt de tijd en kunnen daarom ook niet alles volgen. Uiteindelijk gaan alleen de moderators over het eventueel afsplitsen van een topic.

Om de discussie nu verder te stoppen heb ik de eerste post van het nieuwe topic op mijn naam gezet. Hopelijk is het zo opgelost en kunnen we weer samen gezellig verder

Helaas kon ook ik niet eerder reageren, misschien vind je het een beetje laat.
Natuurlijk had ik in je eerdere post wel gelezen dat er 'een ander lid' het verzoek had gedaan voor afsplitsing, mijn verbazing lag meer in de reden die werd aangedragen door dat "lid" , en verbazing dat het zo gemakkelijk werd uitgevoerd, bv niet eerst eventjes aan mij doorgeven (want het ging toch om de berichten die ik had geplaatst?)
Het verzoek was welliswaar eenvoudig, maar qua uitvoering vond ik het niet zo netjes ( hopelijk mag ik dat zeggen)

Dank je wel dat je de naam van de eerste post hebt veranderd in je eigen naam.

Marco
Beheerder & Moderator

Berichtdoor Marco » Za 23 Mei 2015, 21:13

Hoi Sproetje,

Het is uiteraard geen probleem dat je wat later reageert, iedereen heeft vaak ook nog andere verplichtingen te doen buiten dit forum :-)

Wij als moderators proberen zoveel mogelijk het forum zo goed mogelijk te laten verlopen. Dat betreft wegen we ook zelf af of we een actie zoals een splitsing gaan uitvoeren. Het splitsen is uitgevoerd n.a.v. jouw eigen opmerkingen hierover in het onderwerp, de reacties van Josie, het voorstel van Abx én onze eigen beoordeling.
Als iemand zoals abx daar een suggestie voor doet, dan vinden we dit alleen maar SUPER goed, omdat hij ons zo ook mee helpt met moderator werk. We hebben dat betreft ook helaas maar beperkt de tijd.

De splitsing kwam toevallig zo uit dat het nieuwe onderwerp bij een bericht van jou begon. Als we als moderators denken dat een onderwerp gesplitst moet worden, dan doen we dat 'gewoon'. We zouden de deelnemers in dat onderwerp wel persoonlijk kunnen gaan informeren, maar zelf vinden wij dat niet zo nodig omdat we dit vermeld hebben in het onderwerp en daarnaast betreft het hier ook alleen maar een splitsing... meer is het niet.

Daisy

Berichtdoor Daisy » Zo 24 Mei 2015, 07:34

Teveel gedoe om iets simpels!
;)

Daisy
Luister naar je lichaam.

Sproetje

Berichtdoor Sproetje » Zo 24 Mei 2015, 20:42

Hoi Marco,

Het is allang alweer vergeven.
Maar ik voelde me een beetje zoals deze:

Afbeelding

Marco
Beheerder & Moderator

Berichtdoor Marco » Wo 27 Mei 2015, 23:05

Hoi Sproetje,

Dat is mooi :-) We hebben denk ik allemaal wel eens van die momenten.

Terug naar “Feedback”