Ervaringen van Anoniem1992 met MMS en nog heel veel meer

hope

Re: Ervaringen van Anoniem1992 met MMS en nog heel veel meer

Berichtdoor hope » Za 07 Nov 2015, 05:19

Ai nee, niet kunnen slapen is ***
Beterschap!

NMDA

Berichtdoor NMDA » Zo 08 Nov 2015, 14:33

Erg herkenbaar. Ik zelf heb jaren met extreme slapeloosheid, Restless Legs Syndroom en PLMD gestreden. Enkele jaren geleden sliep ik doordeweeks maar gemiddeld ongeveer een half uur per dag (ook rond 5:00-600 uur) al zou ik het meer als doezelen omschrijven en niet echt een daadwerkelijke slaap. Maar pas zodra ik echt slaap begon te krijgen moest ik uit bed en naar mijn werk gaan. In de weekenden sliep ik dan vaak uit pure ellende 10-14 uur aan een stuk.

Maar ben je zelf ook bekend met het Restless Legs gebeuren en zijn je eigen symptomen hier gelijkwaardig aan?

Anoniem1992

Berichtdoor Anoniem1992 » Ma 09 Nov 2015, 00:16

Herkenbaar ja, ik slik magnesium voor het restless legs stuk.
Maar inderdaad als ik eruit zou moeten stort ik dus inderdaad in.
Nu blijf ik dan wijselijk in bed, omdat het anders geen doen is.
Ik gebruik o.a. medische wietolie en dat is vaak nog aanwezig als ik dan de hele nacht niet heb geslapen.

Hier ging het eindelijk beter, maar vanmiddag eindelijk pony voor de wagen gehad na lang te moe en te beroerd van vermoeidheid.
Wat denk je? Uit het niks in draf gaat hij finaal onderuit en werd ik eraf gelanceerd.
Gelukkig niet harder als 15 km/h en eerst op mijn voeten geland, daarna achterover op mijn stuitje gevallen en ik moest de leidsels los laten want ik hield hem niet natuurlijk.
Na 200 meter is hij gelukkig gestopt en gevangen.
We mankeren beiden gelukkig niks lijkt, de pony heeft wat schaafplekjes en ik lig met barstende spierpijn in bed.
Mijn hele rug, nek en stuitje doet zeer, ja met voorwaardse kracht ff in een klap vol tegenwerken en spanning tot stilstand komen op asfalt is dan genoeg..
Ik had netjes een helm op trouwens, dat heb ik altijd.
Rijden gaat niet meer qua napijn maar met wagen gaat het redelijk.
Een helm heb ik gewoon nog steeds op, als ik vandaag op mijn hoofd was geland had ik het zonder helm mogelijk niet na kunnen vertellen.
Er is denk ik echt niks stuk, maar ik neem even geen tramadol al is het wel verleidelijk.
Mocht er wat stuk zijn merk ik het tenminste, de kort werkende kan ook nog zit ik nu te denken, die is morgenochtend echt wel uitgewerkt.
Hopelijk komen we er beiden zonder blessures van af, maar ik heb overal spierpijn. :shock:

hope

Berichtdoor hope » Do 12 Nov 2015, 22:35

Als iets blauw of dik moest zien, toch even laten nakijken...

Anoniem1992

Berichtdoor Anoniem1992 » Zo 15 Nov 2015, 19:40

Niks van dat alles, ik ben inmiddels aardig opgeknapt.
Ik zit alleen wel met een dilemma.
Laatste tijd ben ik stabiel met weinig behandelen, de klachten zijn stabiel en ondanks dat ik niet alles kan wat ik wil ben ik best happy.
Alleen nogmaals behandelen vol gas heb ik zo geen zin meer in, ik wil rust..
Rust in mijn lijf en in mijn hoofd, maar dat houdt ook in dat het blijft zoals het is.
Ik heb niet alleen borrelia maar ook bartonella, de laatste is het hardnekkigst.
Het grote probleem is dat ik bij het minste dus niet meer slaap, wat gelijk mijn leven weer op zijn kop zet daardoor.
Ik wil dat gewoon niet meer, ik verdien ook rust en plezier en dat krijg ik met behandelen niet wat mij erg opbreekt langzaam aan...

Heel moeilijk dit!

hope

Berichtdoor hope » Zo 15 Nov 2015, 21:46

Ik zit nu zowat op hetzelfde punt.
Ik wil ook graag een rustpauze in de ab, omdat ik nu nog een diagnose erbij heb en eerst dat wil aanpakken.
De medicatie combineren is vrij gevaarlijk, volgens mensen op het andere forum.
Ook mijn apotheker ziet dat niet zo goed zitten.
Mijn nieuwe arts heeft al duidelijk gemaakt dat hij wel gelooft dat ik lyme heb, maar dat hij niet mee mag werken aan mijn behandeling met ab, want dat dit mijn lyme- arts zijn job in dat ziekenhuis gekost heeft...

Anoniem1992

Berichtdoor Anoniem1992 » Wo 18 Nov 2015, 00:51

Qua medicijnen is er aan amtibiotica in lymeland goed te komen hoor.
Ik heb van alles aan antibiotica etc en ik heb er geen arts voor gezien.

Qua dood punt..
Nu gebruik ik Equest Pramox voor paarden, dat is praziquantel en moxidectine wat ook voor mensen gebruikt wordt.
Qua dosering doseer ik op 50 kilo, dat is ook ruim binnen wat voor mensen het advies is.
Ik voel me er eigenlijk erg goed bij, alleen slapen is weer lastig.
Maar overdag gaat het goed, ik ben best heel fit en ik merk weer dat mijn lichaam nu duidelijk energie bespaard.

Verder ben ik ongeduldig en heb ik besloten de biowave mee te nemen naar stal.
Dan ga ik daar tussendoor ff zitten en gelijk de biowave doen voor de rotzakken.
S'avonds wil ik het liever niet in verband met het slechte slapen.

Het is nu ook onrustig, op stal loopt het met die pony voor geen meter en gaat nu op ander voer, gezien hij erg reageert op teveel suiker.
Hopelijk is het drukke drammerige er dan af, toen wel in elk geval.
Nu is het mij echt teveel..

Verder heb ik dankzij mijn ouders een door zijn soort een niet al te goedkoop invalidevoertuig, wat dus vanaf dag 2 af en toe flink storing geeft en nu zijn we er achter wat er aan mankeert, bij aankoop al dus.
Die autootjes zijn echt niet goedkoop, ook niet gebruikt, je kunt beter een tweedehands fiatje kopen en het rijdt niet makkelijk.
Nouja medeweggebruikers zijn met regelmaat aso als je zo'n ding alleen al zien, pavlov effect heet dat: invalidevoertuig zien= woest gevaarlijke ondoordachte acties. :?
Die reparatie is dus een geintje van meer dan duizend euro, dus we zijn nu druk met aangetekende brieven en de rechtsbijstand, erg leuk. Not.
We staan juridisch heel sterk, maar ik wordt er gek van langzamerhand.
Ik hang de vlag uit als ik hem gerepareerd en wel op mag halen, en de verkoper zijn plicht heeft gedaan naar mij toe..

Anoniem1992

Berichtdoor Anoniem1992 » Vr 20 Nov 2015, 01:19

Nou nu dosis 3 van de equest pramox achter de rug.
Ik voel me echt onwijs goed en de ontstekingen lijken zowaar foetsie, ik heb heel weinig pijn ook daardoor, erg prettig.
Conclusie is dat ik me nu aardig goed red, maar ik voel me momenteel 24/7 superwoman dus dat slapen heb ik het maar weer niet over. :?
Conclusie nogmaals: lang leve ontwormingsmiddelen.
Dat staat echt in mijn top 3 van beste opties ever bij Lyme!
Verder staat bioresonantie hoog op het lijstje net als MMS en nosodekorrels.

Qua ontworming heb ik nu ivermectine, fenbendazol, praziquantel/pyrantel en praziquantel met moxidectine.

hope

Berichtdoor hope » Za 21 Nov 2015, 01:14

Ben je zeker dat je ook geen hms of eds er boven op hebt?
Succes met de auto, dat vind ik echt erg!

Anoniem1992

Berichtdoor Anoniem1992 » Za 21 Nov 2015, 21:36

Nee dat weet ik niet zeker.
Ik ben in elk geval hypermobiel, niet extreem maar ik heb het voornamelijk in mijn rug, schouders en nek.
Met name dat verschuiven in mijn nek en rug is erg vervelend.

Gelukkig zijn mijn ouders verzekerd voor rechtsbijstand, ik woon bij hen dus ben ik ook verzekerd zolang ik thuis woon schijnt.

Terug naar “Alternatieve therapieën”