Dag Leia,
Een kort vraagje; ik wilde gisteren een bericht verwijderen omdat ik er een beter plekje voor had gevonden in een andere forumsectie.
Echter, als ik op de tool 'wijzig' klik, mis ik de optie 'bericht verwijderen'.
Mis ik iets of doe ik iets fout?
Bij voorbaat dank voor je reactie
Bericht verwijderen
Re: Bericht verwijderen
Tulpje, bedankt voor je feedback. Ik heb even gekeken.
Berichten verwijderen kan alleen binnen een bepaalde tijd. Ik kan niet ontdekken hoeveel tijd dat exact is, zodra ik hier achter kom dan laat ik dit weten. Als die tijdsduur verstreken is dan kan je het bericht alleen nog wijzigen.
Je mist dus niks en je doet ook niets fout.
Ik ben blij met je zorgvuldigheid in het kiezen van een categorie waar je je onderwerp wilt plaatsen. Ik kan voor jou alsnog je onderwerp verplaatsen naar de categorie waar je hem meer passend vind. Laat mij dit dan weten via de meldknop, het uitroeptekentje rechtsboven, bij het betreffende onderwerp.
Berichten verwijderen kan alleen binnen een bepaalde tijd. Ik kan niet ontdekken hoeveel tijd dat exact is, zodra ik hier achter kom dan laat ik dit weten. Als die tijdsduur verstreken is dan kan je het bericht alleen nog wijzigen.
Je mist dus niks en je doet ook niets fout.
Ik ben blij met je zorgvuldigheid in het kiezen van een categorie waar je je onderwerp wilt plaatsen. Ik kan voor jou alsnog je onderwerp verplaatsen naar de categorie waar je hem meer passend vind. Laat mij dit dan weten via de meldknop, het uitroeptekentje rechtsboven, bij het betreffende onderwerp.
Leia, moderator
Hoihoi,
Op dit moment is het zo ingesteld dat na het plaatsen van een bericht, dit bericht nog binnen 30 min weer verwijderd kan worden, daarna is het alleen nog te wijzigen.
Op dit moment is het zo ingesteld dat na het plaatsen van een bericht, dit bericht nog binnen 30 min weer verwijderd kan worden, daarna is het alleen nog te wijzigen.
Begrepen.
Het ging om volgend bericht dat ik had geplaatst in 'artikelen en linkjes'
viewtopic.php?f=32&t=113
Uiteindelijk heb ik het aan 'Richtlijnen op een rij' toegevoegd in 'Reguliere behandelingen'
Dus Leia en/of Marco, aan jullie de keuze om er eventueel een te verwijderen.
Dank jullie wel allebei.
Het ging om volgend bericht dat ik had geplaatst in 'artikelen en linkjes'
viewtopic.php?f=32&t=113
Uiteindelijk heb ik het aan 'Richtlijnen op een rij' toegevoegd in 'Reguliere behandelingen'
Dus Leia en/of Marco, aan jullie de keuze om er eventueel een te verwijderen.
Dank jullie wel allebei.
Ik heb het bericht van jou uit de categorie “Artikelen en linkjes” verwijderd.
Leia, moderator