Ik heb nu al 100 keer ingelogd, het is niet te doen om zo snel een kort berichtje te posten.
Om nu alle kleine berichtjes eerst in kladblok te zetten en daarna pas te plaatsen lijkt me niet echt de bedoeling.
Maar misschien ligt het aan mijn oude labtop
Tekst niet verschenen
Re: Tekst niet verschenen
Hoi! Heb opzich niks raars gevonden op de server maar zal deze morgen even opnieuw restarten.
Ook de instelling van de duur van een sessie zal ik verhogen zodat iemand langer is ingelogd bij inactiviteit. Een lang bericht schrijven wordt door de server gezien als inactiviteit. Een gebruiker blijft immers op dezelfde pagina.
Probeer automatisch inloggen te activeren mocht dit nog niet actief zijn. Dit kan je doen bij het inloggen door onthouden aan te vinken. Hierna wordt je altijd automatisch ingelogd wanneer je na het forum gaat. Dit is ook belangrijk om inactiviteit te voorkomen. Als dit niet werkt dan ligt dit aan de instellingen van de browser.
Hopelijk gaat het vanaf morgen beter werken
Ook de instelling van de duur van een sessie zal ik verhogen zodat iemand langer is ingelogd bij inactiviteit. Een lang bericht schrijven wordt door de server gezien als inactiviteit. Een gebruiker blijft immers op dezelfde pagina.
Probeer automatisch inloggen te activeren mocht dit nog niet actief zijn. Dit kan je doen bij het inloggen door onthouden aan te vinken. Hierna wordt je altijd automatisch ingelogd wanneer je na het forum gaat. Dit is ook belangrijk om inactiviteit te voorkomen. Als dit niet werkt dan ligt dit aan de instellingen van de browser.
Hopelijk gaat het vanaf morgen beter werken

Bedankt dat je de duur van het ingelogd zijn wilt verlengen.
Ik denk trouwens dat het aan mijn labtop heeft gelegen, waarschijnlijk niet goed geconfigureerd.
Gebruik een andere computer nu eventjes.
Ik denk trouwens dat het aan mijn labtop heeft gelegen, waarschijnlijk niet goed geconfigureerd.
Gebruik een andere computer nu eventjes.
Graag gedaan
De inlogperiode is nu 30 min.

Dank je wel, Marco!
Ik werk op de tablet van de kinderen. Dus liever niet automatisch inloggen
Ik werk op de tablet van de kinderen. Dus liever niet automatisch inloggen