moet paswoord 3 keer ingeven
moet paswoord 3 keer ingeven
Sinds enkele weken moet ik 3 keer mijn paswoord ingeven. Kan ik hier iets aan verhelpen ? Probeert iemand mijn paswoord te raden of ben ik gehackt ?
Re: moet paswoord 3 keer ingeven
Beste Wombat,
Dank voor je vraag. Dat klinkt erg omslachtig dat je je wachtwoord 3x moet intypen en is niet de bedoeling.
Er wordt in principe alleen opnieuw om het wachtwoord gevraagd als het onjuist was ingetypt.
Ik heb je vraag ook even doorgestuurd naar Marco, misschien weet hij een antwoord.
Wat je in de tussentijd zou kunnen doen is:
- onderaan het forum klikken op "Verwijder alle forumcookies",
- een nieuw wachtwoord aanvragen in het login-scherm klik op "Ik ben mijn wachtwoord vergeten", je ontvangt dan een mail,
- bij het inloggen het hokje "Onthouden" aanvinken, je bent dan automatisch ingelogd bij ieder bezoek zonder dat je je wachtwoord hoeft in te typen.
Vriendelijke groetjes,
Leia
Dank voor je vraag. Dat klinkt erg omslachtig dat je je wachtwoord 3x moet intypen en is niet de bedoeling.
Er wordt in principe alleen opnieuw om het wachtwoord gevraagd als het onjuist was ingetypt.
Ik heb je vraag ook even doorgestuurd naar Marco, misschien weet hij een antwoord.
Wat je in de tussentijd zou kunnen doen is:
- onderaan het forum klikken op "Verwijder alle forumcookies",
- een nieuw wachtwoord aanvragen in het login-scherm klik op "Ik ben mijn wachtwoord vergeten", je ontvangt dan een mail,
- bij het inloggen het hokje "Onthouden" aanvinken, je bent dan automatisch ingelogd bij ieder bezoek zonder dat je je wachtwoord hoeft in te typen.
Vriendelijke groetjes,
Leia
Leia, moderator
Beste Wombat,
Dat klinkt niet zo goed inderdaad. Hacking lijkt me niet van toepassing, maar meer dat het aan je browser ligt. Probeer anders een keer met een andere browser in te loggen. De tips die Leia geeft hierboven kan je ook proberen. Meestal is dan het probleem opgelost. Ik hoor graag of het verbeterd is.
Met vriendelijke groet,
Marco
Dat klinkt niet zo goed inderdaad. Hacking lijkt me niet van toepassing, maar meer dat het aan je browser ligt. Probeer anders een keer met een andere browser in te loggen. De tips die Leia geeft hierboven kan je ook proberen. Meestal is dan het probleem opgelost. Ik hoor graag of het verbeterd is.
Met vriendelijke groet,
Marco
Vandaag ging het goed. Ik heb gisteren de ccleaner laten draaien. Ik gebruik gewoonlijk google chrome, die is up to date. Daar blijven soms wel eens bugs aanplakken. Ik zal voortaan de forumcookies verwijderen, ik had er nog niet op gelet. IK ben een beetje wantrouwig, ik was vorig jaar slachtoffer van hacking. Daarbij werd de site van mijn bank nagemaakt en daar werd ook steeds opnieuw mijn paswoord gevraagd. Ik vond dat verdacht, blijkbaar terecht..