PREMIERE S.O.S. LYME 'DE ONZICHTBARE EPIDEMIE', 05-11-2017

Voor nieuws, actualiteiten en acties specifiek over Lyme-Borreliose.
VerlorengezondheidM

Re: PREMIERE S.O.S. LYME 'DE ONZICHTBARE EPIDEMIE', 05-11-2017

Berichtdoor VerlorengezondheidM » Zo 25 Nov 2018, 22:38

Ik vroeg mij af in hoeverre het legitiem en ethisch gezien juist is als (chronische) Lyme en co-infecties wordt gekwalificeerd als een zeldzame ziekte?

Wat denken jullie?

Dit schrijft dr. Richard Horowitz :

Meet the Lyme Disease Experts

It’s really incredible. It’s an epidemic.

It’s a worldwide epidemic. When I travel through Europe, I hear the same stories, that millions of people are infected. When I go to Strasbourg, France to lecture, which is right across from Germany and the Black Forest, they have over a million cases of Lyme disease in that region alone. Several years ago I went to China and met with their CDC to help them with Lyme and Babesia, and they told me privately that 6 percent of the Chinese population had Lyme. So if there are 1.4 billion people in China, about 300 million people in China have been affected.

Bron: Lymeconnection.org, lees meer
Lyme Test Negative?
It Still May Be Lyme Disease!

Na 19 jaar onbehandeld rondlopen met een klinisch ziektebeeld: Chronische Lyme, Q-koorts, Bartonella, Babesia, Anaplasma, Chlamydia, Mycoplasma, Rickettsia, Yersinia, Coxsackie A16+ B, HHV-6.

VerlorengezondheidM

Re: PREMIERE S.O.S. LYME 'DE ONZICHTBARE EPIDEMIE', 05-11-2017

Berichtdoor VerlorengezondheidM » Vr 08 Mar 2019, 21:51

Lyme Test Negative?
It Still May Be Lyme Disease!

Na 19 jaar onbehandeld rondlopen met een klinisch ziektebeeld: Chronische Lyme, Q-koorts, Bartonella, Babesia, Anaplasma, Chlamydia, Mycoplasma, Rickettsia, Yersinia, Coxsackie A16+ B, HHV-6.

Terug naar “Nieuws, Actualiteiten en Acties”