Wat een informatie is hier te vinden! Toch nog een vraag om hulp omdat ik weinig kan vinden over koorts.
Ik heb inmiddels in elk geval al 13 weken koorts/verhoging. Misschien langer want ik merk er vaak niet veel van. Alleen als ik binnen actief ben, krijg ik het heet. Wel veel rillingen gehad, zweten ‘s nachts wel (of is dat de pre-menopauze? Ben 42). Spiertrillingen in bovenbeen en buik (nu bijna niet meer). Ook vaak een erg vervelend gevoel in mijn hoofd. Iets als misselijk en/of duizelig maar niet helemaal. Het suist wat in mijn voorhoofd/gezicht lijkt het. Hoofdpijn is er ook, vooral voorkant/gezicht. Dan voel ik me echt ziek. Dus daar zou ik wel vanaf willen

Na bloedonderzoek kwam er een positieve uitslag op Lyme met twee banden: p18 en VlsE. Weet niet wat die betekenen maar ik mocht meteen met 30 dagen doxicycline starten van de internist. In de zomer heb ik in Noorwegen twee teken van me afgeveegd, ze zaten niet vast volgens mij. Geen kring dus, ik weet niet of dit de boosdoeners waren. In mijn jeugd ook wel eens een teek gehad.
Ik merk een beetje verbetering. Ik heb nog 7 dagen te gaan. Maar heb een keer al paar dagen achter elkaar weinig last gehad (van mijn hoofd). Mijn temperatuur blijft echter nog hoog. Voor de ab was hij bij elke meting tussen de 38 en 38,8. Nu zakt hij wel eens naar 37,7 of zelfs 37,4.
Ook heb ik erg veel last van mijn elleboog. Al eens tenniselleboog gehad dus dacht nu weer. Maar na fysio, krachtoefeningen etc werd het dit najaar niet beter. Nu eerder erger, ‘s ochtends en van kou stijf en pijnlijker. Kan geen potje open krijgen.
Heeft iemand een idee of die elleboog een symptoom kan zijn?
En vraag twee, iemand ervaring met dit soort verhoging/koorts?
En nog iets, die p18 heb ik gevonden, dat lijkt volgens mij idd op Lyme te wijzen, maar die VlsE, weet iemand daar iets over te vertellen?