Hoi Marco en Leia,
Ik was ergens naar op zoek, en kon het niet vinden.
Toen zag ik dat er een paar blz. misten
Het kopje : Lyme Borreliose gaat bij mij maar vanaf wo 19 aug 2015.
De andere blz. zijn weer terug gekomen zag ik ineens.
Ik weet het niet zeker, het is maar een vraag.
Kan het zijn dat er een paar blz. weg zijn?
Re: Kan het zijn dat er een paar blz. weg zijn?
Beste Sproetje,
Dank voor je vraag.
Er kunnen geen berichten of hele pagina’s zomaar verdwijnen.
Ik heb even gekeken en zie wat je bedoelt. Wanneer je klikt op “Algemeen Lyme-Borreliose” zie je 4 subcategorieën en daaronder een lijst met de actieve onderwerpen.
De actieve onderwerpen gaan op dit moment inderdaad vanaf 19 augustus. Ik kan me voorstellen dat je je dan afvraagt waar de rest is.
Als je vervolgens klikt op de subcategorie “Algemeen Lyme-Borreliose” (binnen de gelijknamige hoofdcategorie) dan zie je ook alle oudere onderwerpen, in totaal op dit moment 5 pagina’s.
Hopelijk staat daar wat je kwijt was! De zoekfunctie kan ook een handig hulpmiddel zijn.
Vriendelijke groet,
Leia
Dank voor je vraag.
Er kunnen geen berichten of hele pagina’s zomaar verdwijnen.
Ik heb even gekeken en zie wat je bedoelt. Wanneer je klikt op “Algemeen Lyme-Borreliose” zie je 4 subcategorieën en daaronder een lijst met de actieve onderwerpen.
De actieve onderwerpen gaan op dit moment inderdaad vanaf 19 augustus. Ik kan me voorstellen dat je je dan afvraagt waar de rest is.
Als je vervolgens klikt op de subcategorie “Algemeen Lyme-Borreliose” (binnen de gelijknamige hoofdcategorie) dan zie je ook alle oudere onderwerpen, in totaal op dit moment 5 pagina’s.
Hopelijk staat daar wat je kwijt was! De zoekfunctie kan ook een handig hulpmiddel zijn.
Vriendelijke groet,
Leia
Leia, moderator
Re: Kan het zijn dat er een paar blz. weg zijn?
Hallo Leia,
Oh ja, ik zie het
Ik miste ze al.
Oh ja, ik zie het
Ik miste ze al.