Ja mijn ervaring is gewoon echt heel positief.
Mijn bedoeling is doorgaan tot ik denk dat het niet meer nodig is, of na nagalasetest maar nu vind ik dat nog onnodig.
Ik moet wel zeggen het is niet niks, als je veel slechter bent als ik raad ik het je sterk af, omdat het vette herxheimers kan geven.
Imo is IRIS gewoon een herxheimer, maar dat zeg ik.
Ik was zelf met starten echt vrij fit, maar kwam maar niet verder dan ik was.
Met name autorijden ging niet fijn, ik had gewoon geen overzicht.
Omdat ik dat overzicht graag terug wilde en ik in Gc MAF een kans zag heb ik de sprong genomen.
Ik ben paragliding piloot en dat ging ook niet meer voor mijn plezier zo.
Beetje bij beetje werd het cognitief slechter, waar de rest beter ging.
Na de eerste injectie van een kwart ampul lag ik binnen 10 minuten op bed of ik door mijn matras kon storten, bijna stoned dat gevoel.
Ook hartkloppingen, maar de wereld trok in een klap open!
Daarop volgend ben ik een week of twee he-le-maal gesloopt geweest, ik kon echt amper nog wat en alles wat ik deed weet ik niet eens hoe.
Autorijden daarintegen..
Vanaf dag 2 kon ik weer fijn autorijden, niet meer 3 keer hoeven kijken en mijn god wat een verademing.
Ook in mijn dagelijkse ding heb ik zoveel meer focus, geweldig op dat vlak per paar dagen schoot het vooruit.
Qua vermoeidheid ben ik nog steeds 10 stappen terug als ik was trouwens, ik spuit nu B1 en B12 erbij om wat te kunnen maar veel is het niet.
Echt binnen twee weken was het raak, verhoging en een ouderwetse griep!
Dat had ik jaren niet meer gehad zo, heeeel gek.
Daarop volgend was 1 op de 3 dagen griep, dat werden 2 op de 3 en later 3 op de 3 dagen, en langzaam aan werd dat weer beter.
Nu is dat af en toe nog eens, maar niet meer zo duidelijk en ik kan er goed mee doorlopen, al is actief wat doen nog wisselend.
Zo is het dagen knudde en zo gaat het ineens wat beter, maar zoals het was is het gewoon echt nog niet.
Daar is het ook niet de behandeling naar ook, mijn lichaam moet nu letterlijk gaan puinruimen en dat kost tijd.
Positief is wel dat ik algemeen gezien mezelf wel goed voel tussen mijn oren, en ik ben echt blij met de behandeling.
Qua killers gebruik ik amper wat, loratadine en wietolie en toch lijkt de infectie aardig onder controle.
Wietolie geeft echt een slagveld in combi met loratadine en Gc MAF.

Nu wil ik graag rustig killers toevoegen, maar het heeft even tijd nodig gehad.
Wel merk ik dat ik slecht slaap door de verhoging, maar thats me helaas.
Ik moet ook ondanks enkel dit vaak de biowave pakken om te detoxen, mijn lymfeklieren zijn er maar druk mee.
Nu is het geduld hebben, maar ik merk dat dat rottige vicieuze cirkeltje nu echt doorbroken is.
Garanties heb ik niet maar het voelt wel echt goed, en ik heb er alle vertrouwen in dat ik als mijn energiepijl beter wordt ik weer meer kan.
En ik denk ook blijvend, niet dat cirkeltje van bij verhoging weer antibiotica moeten slikken omdat mijn lichaam anders gewoon echt opgaf zonder slaap.
Sinds de Gc MAF is het gewoon echt heel anders, ik slaap nog slecht maar dit is redelijk goed te behappen.
Die antibiotica kort was gewoon voor het gevecht met de Lyme weer 5 stappen terug, keer op keer en de tussenpozen dat het nodig was werden steeds korter.
Dat was op het laatst gewoon na 2 weken weer raak met stoppen met slapen.
Het is slecht uit te leggen, maar het is ZO anders sinds de Gc MAF!
Nu ben ik dat rottige cirkeltje uit!
De B12 gaat er trouwens wel per direct uit.
Ik heb afgelopen 2-3 weken stilstand in de progressie, sinds de B12.
Blijkt dus dat B12 gemaakt wordt van varkenslever?!
Vind je het gek dat mensen er acne van krijgen, ik kan gewoon echt niet tegen varkensvlees.
Ik krijg hormonaal problemen, depressief, meer pijn, en megapukkels, niet de minste klachten.
Dit vond ik per toeval, Nexavir wordt van het restproduct uit de B12 productie gemaakt, uit varkenslever.
Conclusie: B12 is gewoon varkenslever, en dat staat nergens vermeld!
Lekker geniepig, eet je bij wijze van vegetarisch en prik je daarom B12 spuit men je dus terwijl je het niet weet vol met varkenslever.
Gewoon schandalig eigenlijk, want men houdt ons voor dat de acne dus een detoxverschijnsel is, wat imo gewoon vette bullshit is!
Nog even over IRIS reacties, dat is wel echt overrated imo.
Het schijnt dat dat geweest is bij het spuiten van hele ampullen volgens een medelymie die het ook spoot.
Nu begint men met een kwart, maar imo is dat nog steeds wel flink?
Als ik als ervaringsdeskundige mag spreken zeg ik spuit niet 1x per week de dosis maar elke dag een deel van die ene injectie.
Met 1x per week was het een flinke klap, en dan was het een paar dagen flink en daarna werd ik cognitief weer minder.
Nu spuit ik nog steeds hetzelfde qua dosis per week, maar dan gewoon verdeelt over de hele week.
Dat verkleind de kans op IRIS reacties imo ook weer aanzienlijk denk ik, maar dat is op basis van mijn persoonlijke ervaring en zijn geen harde feiten.
Ik ben geen arts, en wil geen woeste doktoren achter me aan.

- opmerking van de moderator: onderwerp afgesplitst met de discussie waar b12 van gemaakt is, zie viewtopic.php?f=31&t=911 -