Ervaringen borrelia via navelstreng doorgeven?
Ervaringen borrelia via navelstreng doorgeven?
Heeft er iemand ervaring met het doorgeven van Borrelia via de navelstreng aan je kind?
Re: ervaring
Ik ben hier ook wel nieuwsgierig naar. Ik ben ca. 3 maanden voor mijn zwangerschap besmet geraakt en wil mijn dochter binnenkort ook laten testen.
Re: Ervaringen borrelia via navelstreng doorgeven?
Waarom reageert hier niemand? Ik volg.... Ik weet het nl. ook niet...
DE ZIEKTE VAN LYME
Teken
De vector in de ziekte van Lyme is in hoofdzaak de teek, hoewel steekvliegen en muskieten ook zijn gedocumenteerd. De overdracht van de Borrelia is eveneens bekend van moeder op kind en in traanvocht en moedermelk werden Borrelia aangetoond. Complicaties tijdens de zwangerschap van Lymepatiënten, vroeg geboorte en abortus zijn beschreven. Er is nagenoeg geen literatuur die seksuele overdracht beschrijft of liever gezegd volgens Harvey, geen literatuur die het tegendeel beschrijft.
www.borreliose.nl
Teken
De vector in de ziekte van Lyme is in hoofdzaak de teek, hoewel steekvliegen en muskieten ook zijn gedocumenteerd. De overdracht van de Borrelia is eveneens bekend van moeder op kind en in traanvocht en moedermelk werden Borrelia aangetoond. Complicaties tijdens de zwangerschap van Lymepatiënten, vroeg geboorte en abortus zijn beschreven. Er is nagenoeg geen literatuur die seksuele overdracht beschrijft of liever gezegd volgens Harvey, geen literatuur die het tegendeel beschrijft.
www.borreliose.nl
Ik denk dat er weinig ervaringen zijn met betrekking tot dat onderwerp.
Mijn eigen ervaring kan ik helaas niet negeren!